Plussa vai ei?

Samaa mieltä, että hyvä on viiva noille dpo-päiville, raskaana sä olet :). Tässä mun onneton dpo 10 hailura, joka lähti vahvistumaan ja nyt mennään rv 10+5.
f570e5958d787e28d4f5cc4345d45494

Senni toi on selvä plussa. First Responsen ei pitäisi antaa viivanpaikkoja :) monet ei saa haamun esiastettakaan vielä noilla päivillä!

Sandy, kiitos kauniista sanoista <3 olet todellakin plussasi ansainnut!!! Ja olet ollut kyllä mielessä :) <3 Meillä on tässä vähän kestänyt, mutta ehkä kaikella on tarkoituksensa. Olen toiveikas, sillä nyt olen saanut tästä kierrosta eteen päin letrot oviksen tueksi. :)

Anteeksi nyt menee kyllä asian sivusta mutta yxvaan taisit olla myös marrasvauvvoissa 2014?:)

Kiitos kaikille vastauksista :) toivottavasti tää on nyt plussa ja pysyvä sellainen ettei tarttisi taas pettyä :)
Mannikka : joo, vielä yksi first response testi jäljellä. :D

Mistä noita first responseja saa? Siis myykö apteekki tai kaupat vai oletteko ostaneet netistä?

Itse asiassa esikko näköjään samana päivänä ja samassa sairaalassa! :D :D Ei oo totta!

Haha aika hyvä sattuma :D oottekohan viel ollu huonekavereina :p

Ja mä olin osastolla ylhäisessä yksinäisyydessäni omassa huoneessa, mutta on me varmaan käytävillä vilaukselta nähty :P

Tänään kp 30/29 ja menkat virallisesti myöhässä! :happy: Ihan selvä plussahan tuo on, mutta miehen silmissä ei... :rolleyes: Se tarvii vielä sen digin tuloksen jossa viikkoja riittävästi... Pitää tänään käydä postilaatikolla, josko olisi jo tullut :happy:
Neuvolan laskukaavaa noudattaen tänään rv 4+1 :Heartred Vaikkakin oikeasti kai pari päivää vähemmän.

Liitteet

• IMG_5095pieni.jpg
    IMG_5095pieni.jpg
    158.9 KB · Katsottu: 314
Aamun testi nega. Kuukautisia odottaessa :'( .. en tajuu miksi mulla käy aina tollee en pysyy enää ees laskuis mukaan kun mones kerta raskaustesti näyttää plussa mut menee keskeen sit ennen kun ehtii ees kunnol mtn tapahtuu :'( :'( mun kropas on varma joku vika

Liitteet

• 1452758050852.jpg
    1452758050852.jpg
    54.6 KB · Katsottu: 311
Mitäs hittoo senni!? Eilinen oli ihan oikea plussa se on saletti! Muistankin, että sulla noita on ollut ihan liikaa! Ehkä olisi tosiaan hyvä tutkia mistä moinen johtuu koska selvästi kroppasi yrittää saada raskautta ainakin aikaan!

Takaisin