Plussa vai ei?

Kiitos kommenteista 😊😘

Tänä aamuna klo 7 testatessa testiviiva oli vahvempi kuin kontroliviiva, eli ei se eilen ollut positiivinen. Ovislimatkin on nyt liikkeellä..

Mut en tiedä onnistuuko tallettelut tänään. Viimeisinä kolmena päivänä on sillä saralla kyllä ahkeroitu. 😁

Tuossa tämän päivän testit ja toisessa kuvassa kolmelta päivältä peräkkäin. Vahvistuu aika hitaasti, tänään kuitenkin jo dpo13? Edellisessä raskaudessa dpo14 oli jo leffaviivat ja nyt edelleen noin vaaleita plussia 😱 Tein tänään tosiaan tuon digin ja nyt mietin, ettö koskahan kannattaisi tehdä seuraava jos haluaa nähdä nouseeko viikot? 😊

Liitteet

• 20250924_091923.jpg
    20250924_091923.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 180
  • Picsart_25-09-24_09-56-05-526.png
    Picsart_25-09-24_09-56-05-526.png
    7.5 MB · Katsottu: 181
Ekaa kertaa ikinä ovistestejä käytän tässä kierrossa. Kp 10 menossa ja tällästä näyttää . Ei taia olla vielä positiivinen?
IMG_20250924_110207.jpg

Tuossa tämän päivän testit ja toisessa kuvassa kolmelta päivältä peräkkäin. Vahvistuu aika hitaasti, tänään kuitenkin jo dpo13? Edellisessä raskaudessa dpo14 oli jo leffaviivat ja nyt edelleen noin vaaleita plussia 😱 Tein tänään tosiaan tuon digin ja nyt mietin, ettö koskahan kannattaisi tehdä seuraava jos haluaa nähdä nouseeko viikot? 😊
Mulla ei nuo liuskatestit vahvistunu alkuun mitenkään hulluna enkä testannut niin pitkään, että olisin saanut leffaviivoja, koska olisin varmaan vaan stressannut liikaa ja viivan vahvuudella ei pysty kuitenkaan suoraan sanomaan hcg nousua. 😊 Rv 4+1 sain digiin itse raskaana 2-3 viikkoa ja silloin pregcheck oli tumma, mutta ei olluy testiviiva lähellekään kontrolliviivan vahvuinen. Ja siihen lopetin testailut (aloitin testit siis dpo 9 ja rv 3+3).
Uskoisin, että jo muutaman päivän sisällä viikot nousee sinulla digissä, jos miettii, että hcg tuplaantuu parissa vuorokaudessa. 🤔🤗

IMG_20250924_180916.jpg

Voikohan olla että missasin kokonaan lh huipun. En eilen hoksannu ollenkaan testata ku oletin ettei mulla näin aikasten ovulaatio. Tuo toisiks alin on tänään aamulla ja nyt illalla testasin ton alimman niin on jo vaaleempi 🤔

Kun vahvistumista on kuitenkin ihan selkeästi näkyvissä, en huolehtisi niin paljon vahvuudesta :) kun katsoo 22 ja 24 testejä niin viiva on kuitenkin huomattavasti vahvistunut. Onnea plussasta! 😍

Muokattu viimeksi:
Musta nää on hyvin vahvistunut kun vertaa jokatoinen päiviä.

View attachment 148432
Voikohan olla että missasin kokonaan lh huipun. En eilen hoksannu ollenkaan testata ku oletin ettei mulla näin aikasten ovulaatio. Tuo toisiks alin on tänään aamulla ja nyt illalla testasin ton alimman niin on jo vaaleempi 🤔
Oisko se ollu sit päivällä jo? Meneekö huippu sulla muuten nopeasti ohi?

Voi olla. Päivällä oli sellasia vihlovia mahakipuja kyllä. En oo koskaan testaillu ovista testeillä niin en osaa sanoa.
Sithän jos tänään tullu kipuja niin on voinut olla eilen illalla jo plussa. Mut ei tietty varmaks voi sanoa. Itsellä plussasta seuraavana päivänä oviskivut yleensä. Veikkaan et nyt illalla saan plussan.
Kohta testaan.

Sithän jos tänään tullu kipuja niin on voinut olla eilen illalla jo plussa. Mut ei tietty varmaks voi sanoa. Itsellä plussasta seuraavana päivänä oviskivut yleensä. Veikkaan et nyt illalla saan plussan.
Kohta testaan.
Nii joo. Harmi ku en eilen tajunnu testata. Kerettiin kyllä eilen hyödyntämään onneksi. Ihmetyttää vaan ku mulla on kierrot nyt ollu 29 et on kyllä aikasten ovulaatio.

Nii joo. Harmi ku en eilen tajunnu testata. Kerettiin kyllä eilen hyödyntämään onneksi. Ihmetyttää vaan ku mulla on kierrot nyt ollu 29 et on kyllä aikasten ovulaatio.
Mikä se olikaan se kp nyt?

Mulla tänään kp12 , ja en saanutkaan plussaa vielö. Varmistan huomenna vielä. Jos huomenna haalenee jo niin sit on mulla ekaa kertaa mennyt huippu ohi. Tänään pidetään tauko ja huomenna sit talletellaan taas.

Ylin aamulla, keskellä päivän ja alin illalla.

Liitteet

• IMG_7200.jpeg
    IMG_7200.jpeg
    2.4 MB · Katsottu: 80
Mikä se olikaan se kp nyt?

Mulla tänään kp12 , ja en saanutkaan plussaa vielö. Varmistan huomenna vielä. Jos huomenna haalenee jo niin sit on mulla ekaa kertaa mennyt huippu ohi. Tänään pidetään tauko ja huomenna sit talletellaan taas.

Ylin aamulla, keskellä päivän ja alin illalla.
Mulla on kp 10 tänään. On mulla yleensä aina alkanu ovisoireet jo aika pian menkkojen loputtua mut en oo aatellu et vois tässä kohtaa olla ovis.

Kiitos kaikille, rauhoitti mieltä nuo teidän vastaukset ❤️

@0mppu hyvin voi olla ovis just mennyt, mutta hyvä jos tuli hyödynnettyä ja saattaa se toki olla vielä tuloillaankin! 😊 Mulla on välillä ovis kp10, kun taas välillä kp12 ja kierto aina 28-29. Tässä plussakierrossa ovistestit oli plussaa kp11 ja kp12 (molemmat päivät varmistin vielä digillä liuskan lisäks). Mutta mä kans komppaan @Mamiksx5 , että jatka ihmeessä testailua. Siitä ei ainakaan oo haittaa 😊 Mä merkkaan aina ovisplussat clueen ylös, niin sieltä on kiva seurailla milloin ovis keskimäärin tapahtuu, kun välillä tosiaan hieman vaihtelee sen ajankohta 😄

Kuvia miten ovulaatio testit tänään tummentuneet. Vaalein oli 7 aamulla, sit hailakat yhtä kirkkaat viivat klo 14 ja tosi tummat klo 21. Vika testi jäljellä niin teen sen varmaan huomenna aamusta pois polttelemasta.

Ens kierrossa ajattelin olla tekemättä tikkutestejä vaan koetan mennä rennommin 😅 kuukautiset tulee liian lähelle tässä kierrossa tätä ovulaatiota niin luovutin jo.

Liitteet

• IMG_0516.jpeg
    IMG_0516.jpeg
    335.6 KB · Katsottu: 82
  • IMG_0512.jpeg
    IMG_0512.jpeg
    376.9 KB · Katsottu: 84
  • IMG_0507.jpeg
    IMG_0507.jpeg
    370.1 KB · Katsottu: 86
Mulla on nyt täti myöhässä, eikä minkäänlaisia merkkejä hänen saapumisesta. Testi kuitenkin näyttää tänään tältä, kuittaisin viivanpaikkana.. Toisessa kuvassa verraten kuivuneeseen testiin muutaman päivän takaa. Mitä ajattelee raati?
IMG_2743.jpeg

Liitteet

• IMG_2739.jpeg
    IMG_2739.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 151
Muokattu viimeksi:
Takaisin