Plussa vai ei?

Täällä tänään vasta 23kp kohdalla ovulaatiotesti plussa PC ja CB:n digi plussassa hymy. Kiva plussa tuli, mutta näillä keleillä kuumuus ja asunto ihan, kuin sauna niin voi olla menee ohi :( Myös rajatut mahdollisuudet talletella näin lapsiperheellisenä.
Pääsiskö parvekkeelle illemmalla ? 🤞

Mitä mieltä ootte tästä? 🤔 Tänään dpo 8 tai 9, kyseessä 10miu herkkä testi. Testattu nyt iltapäivällä 4h pidätyksellä. On todella haalea viiva, hankala kuvaan saada näkyviin mutta omaan silmään saattaisi ehkä hivenen punertaa 🫣🥹

IMG_8455.jpeg

IMG_8454.jpeg

Mitä mieltä ootte tästä? 🤔 Tänään dpo 8 tai 9, kyseessä 10miu herkkä testi. Testattu nyt iltapäivällä 4h pidätyksellä. On todella haalea viiva, hankala kuvaan saada näkyviin mutta omaan silmään saattaisi ehkä hivenen punertaa 🫣🥹

View attachment 146594

View attachment 146595
Mulla ei ainakaan anna yhtään viivanpaikkoja nuo one stepit, et aika selkeä plussa kyllä mun silmään🤩

View attachment 146594

View attachment 146595
Sanoisin plussaksi, koska ainaki näillä testeillä mulle tulleet viivanpaikat oli hyvin eri näköisiä! Varovaiset onnittelut! 😍

View attachment 146594

View attachment 146595
Kyllä mä viivan näen!😍 Ja mulla on tosi huonot viivalasit🤭. Vahvistumista sinne ja onnittelut🌈🧡

Saako ovulaatiotestiin mielipidettä? Onkohan vielä ihan positiivinen tää ovulaatiotesti, nyt kp 14/15 miten nyt laskeekaan..

Kova ois kuume 😅

Liitteet

• 20250729_103506.jpg
    20250729_103506.jpg
    144.6 KB · Katsottu: 64
Kyllä mä sanoisin et joko on tai hyvin lähellä. Testaa illalla vielä uudelleen.
Kiitos, samaa mietin itsekin.

Pitänee vielä testata, mutta peitto heiluu tänään ja huomenna 😊 On selkeät ovisoireet.

Toivottavasti aika ei ole vielä ajanut minusta ohi iän puolesta.

Kiitos, samaa mietin itsekin.

Pitänee vielä testata, mutta peitto heiluu tänään ja huomenna 😊 On selkeät ovisoireet.

Toivottavasti aika ei ole vielä ajanut minusta ohi iän puolesta.

Kyllä se sit ihan ovella on jos oireitakin on selkeästi. Toivotaan et tärppää! 🤞🏻😊

Laitetaas tänne tämä kysymys, kun tein Onestepin hedelmällisyystestin, joka mittaa FSH-arvoa. Ohessa kuva testistä ja ohjeesta. Eikö tää nyt pitäisi tulkita negatiiviseksi, kun testiviiva on vaaleampi kuin kontrolliviiva niin kuin tuossa mallikuvassa? Jäin vaan miettimään, että onko se, että testiviiva tulee edes näkyviin kuitenkin huono juttu 🤔 ohjeessa tosin kyllä sanottiin, että FSH nousee jonkin verran kierron alussa kaikilla ja viikon päästä pitää tehdä toinen testi varmistaakseen mikäli eka testi on positiivinen. Tää testi piti tehdä 3 päivää kuukautisten alusta, mä tein kp4 ku eilen unohdin, mutta toisaalta voishan ton tulkita niinkin että 3 päivää ekan päivän jälkeen. Teen kyllä viikon päästä uuden.

Liitteet

• IMG_4989.jpeg
    IMG_4989.jpeg
    391.2 KB · Katsottu: 100
  • IMG_4990.jpeg
    IMG_4990.jpeg
    556.6 KB · Katsottu: 104
@Pikkutytöt en tiedä tuosta testistä, mutta eikö tuossa ole testiviiva nimenomaan tummempi kuin kontrolliviiva? Käänsin tähän kuvaan testin samansuuntaisesti, kuin ohjeessa on.

1753857221989.png

Mitä mieltä tästä? Kyseessä apteekin ultra raskaustesti. Ylempi avattuna testiajalla ja alempi testiajan jälkeen. Kuvat otettu dpo 10 vajaan parin tunnin pidätyksellä nyt iltapäivällä.

Liitteet

• 20250730_170024-COLLAGE.jpg
    20250730_170024-COLLAGE.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 169
Mitä mieltä tästä? Kyseessä apteekin ultra raskaustesti. Ylempi avattuna testiajalla ja alempi testiajan jälkeen. Kuvat otettu dpo 10 vajaan parin tunnin pidätyksellä nyt iltapäivällä.
Punertavan viivan näen. Vahvistumista ja varovaiset onnittelut! 🤭

Näkyy punertava toinen viiva 🥳 Toivottavasti viiva vahvistuu 🤗🩷

View attachment 146594

View attachment 146595
Taisi olla virheellinen tuo aiemmin tekemäni 10miu testi 😭 Tai olisiko sitten ollut kemiallinen, koska aika räikeä tuo viiva mikäli kyseessä olisi ollut virheellinen testi.. Eilen ja tänään (oletettavasti dpo 10 ja 11) olen testaillut uudelleen 10miu herkillä testeillä, ja ei viivan viivaa kummassakaan testissä havaittavissa. Kerkesin jo innostua kun ollut niin lupaavia oireita (mm. alavatsaa nippaillut samalla tavalla kuin esikoisesta aikanaan, mutta ennakoisiko sitten menkkoja) 😔

IMG_8459.jpeg

Muokattu viimeksi:
Takaisin