Plussa vai ei?

@salainensydän Voi ei mikä tilanne 😔 Testaisin sinuna vielä jollain toisella, esim normikaupan rfsu-herkällä, ihan vaan varmistuksen. Oli sen verran viivaa tuossa edellisessä kuvassa!

Taisi olla virheellinen tuo aiemmin tekemäni 10miu testi 😭 Tai olisiko sitten ollut kemiallinen, koska aika räikeä tuo viiva mikäli kyseessä olisi ollut virheellinen testi.. Eilen ja tänään (oletettavasti dpo 10 ja 11) olen testaillut uudelleen 10miu herkillä testeillä, ja ei viivan viivaa kummassakaan testissä havaittavissa. Kerkesin jo innostua kun ollut niin lupaavia oireita (mm. alavatsaa nippaillut samalla tavalla kuin esikoisesta aikanaan, mutta ennakoisiko sitten menkkoja) 😔

View attachment 146724
Suosittelen myös vielä testaa esim pregcheckillä, koska näillä testeillä en saanut itse plussaa testiin vaikka muut antoi eli voi olla osa vähän maanantai kappaleita 😑😅

@Selah ja @Tipsi89 tein tänä aamuna tämän varhaisen Clearbluen digin. Aika selkeä tämä nyt ikävä kyllä on 😔😢😪 Tänään dpo 12.

IMG_8465.jpeg

Tein tänään ekan testin, RFSU:n early. Vaikka tiedän et ei välttis tällee 9dpo näy mitään vaikka ois hyvinkin raskaana niin silti tuli tosi paha mieli ja vollasin varmaan vielä aamupalaa tehdessäkin vaikka tiesin lopputuloksen jo etukäteen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Edelleenkään ei mitään PMS-oireita jotka ei voisi yhtä hyvin olla raskausoireita, turvoksissa oon ollut koko kierron ja itkuherkkyys voi olla kumpaa vaan, vähän kohtu kramppaillut. No, huomenna uutta testiä ja siihen asti hengittelyä ja kauniita ajatuksia 🧘‍♀️

Tässä nyt mietin, et onko tää liian vaalea dpo 14🤔 rfsu herkkä testi, toki päivä pissasta enkä muista kuinka kauan pidätin🙈
Minusta on hyvän vahvuinen viiva😌 Eikä kannata liikaa miettiä/tuijottaa viivojen vahvuuksia, koska testeissä on eroja ja samoin hcg nousussa, sekä voi juurikin vaikuttaa nesteen määrä mitä nauttinu ja kauan pidättäny 🤗 Itse en saanut yhtään leffaviivaa ja lopetinkin testailut 4+2 milloin sain digiin raskaana 2-3 viikkoa ja nyt on jo 14+6 menossa 🥳

Ja toki siis jos alkaisi selvästi haalistua viivat voisi olla huolta, mutta toivotaan, että sellaista ei käy 🥹💕

Moi!
Lisään tähän omani
Torstaina tehty clear bluen varhainen.
En saanut omasta oviksesta 100% varmuutta, sillä dual hormone digital tai perus liuskatestit eivät näyttäneet pysyvää hymynaamaa tai kahta yhtä paksua viivaa. Tuntemuksien perusteella uskoisin torstain olevan 8 dpo.
Nyt aamulla eli lauantaina tehty 10dpo clear bluen digi ja rfsun varhainen. 😊😊

Laitoin tämän, jos edes piirun verran rauhoittaa jonkun mieltä, joka saanut erittäin hailakan viivan clear bluesta, josta täälläkin paljon keskustelua vääristä positiivisista.

Liitteet

• IMG_7541.jpeg
    IMG_7541.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 130
  • IMG_7550.jpeg
    IMG_7550.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 128
Kaipaan nyt ulkopuolista näkökulmaa, koska oma kuuppa varmaan levee pian. 🫠
Tänään kp 32. Kierrot on ollu siinä 28/33 pituisia. Viimeaikaiset noin 31/33.

Ovistestiin sain pysyvän hymyn 17.7. ja liuskaan 18.7.
Lämmöt nousi 22.7. ja ff merkkas oviksen 18.7.

Tän viikon tiistaina tein rfsu herkän negan, keskiviikkona haalean viivan. Siinä on havaittavissa vahvistumista joo, mutta silti odotin jo vahvempaa ja tasapaksua viivaa.
Kaiken lisäksi en saanut tikutettua edes aamupissaa koska oon ravannut vessassa koko yön ja se olis ollu herättyä aika laimee. 😏
Tein sit tänään päivällä rfsu parin tunnin pidätyksen jälkeen.
Tein myös pregcheckin ei herkän kolmen tunnin jälkeen.
Laitan kuvat liitteeksi arvioitavaksi.
Ja tiedän, että pitää vaan malttaa odottaa ja testata. Mun edellinen plussa oli kohdunulkoinen maaliskuussa. 😔 Niin jotenkin nyt oon taas tosi herkillä. Ja malttamaton.

Kuvassa ylin on rfsu herkkä 1.8., toinen 3.8., sama tuote ja alin on tän päiväinen pregcheck ei herkkä.

En osaa edes arvioida mahdollista menkkojen pois jääntiä nyt. Pitikö niiden alkaa eilen vai vasta huomenna. 🥴
Emmä tiedä.

Liitteet

• IMG_20250803_161358_edit_2349134006358560.jpg
    IMG_20250803_161358_edit_2349134006358560.jpg
    1 MB · Katsottu: 146
@vauvahaave36 Onnea plussasta ❤️ Herkän viiva on vahvistunut kyllä. Hyvin varhaisilla päivillä menet vielä, joten se selittänee miksi viiva vahvistuu noin. Toivottavasti pieni on nyt oikeassa paikassa ja pysyy matkassa! 🤞🏻🤞🏻

Kuvassa ylin on rfsu herkkä 1.8., toinen 3.8., sama tuote ja alin on tän päiväinen pregcheck ei herkkä.
Onhan siinä selkeä vahvistuminen. Alussa haamusta selkeälsi viivaksi tapahtuu hitaasti kun miettii HCGn tuplaantumista (15->30 kun myöhemmin on 400->800) eli ekoina päivinä viiva ei hirveän voimakkaasti vahvistu.

Itselläni ainakin on niin että aamupissasta tulee hailakampi tulos kuin päiväpissasta

Kiitos @Zebra ja @Pupsis ❣️
Arvasin että kannattaa kysyä täältä! Tässä kun ei oo oikein ketään kenelle tätä ahdistusta jakaa, niin sitten menee kyllä ihan solmuun omien ajatusten kanssa. 🤯
Ja sitä kovasti myös toivoo selkeää vastausta ja tietysti toimivaa raskautta! 🫶🏻 Ei meinaa nyt kestää tätä odottelua ja epätietoisuutta. 😄

Kiitos @Zebra ja @Pupsis ❣️
Arvasin että kannattaa kysyä täältä! Tässä kun ei oo oikein ketään kenelle tätä ahdistusta jakaa, niin sitten menee kyllä ihan solmuun omien ajatusten kanssa. 🤯
Ja sitä kovasti myös toivoo selkeää vastausta ja tietysti toimivaa raskautta! 🫶🏻 Ei meinaa nyt kestää tätä odottelua ja epätietoisuutta. 😄
Luulis että lyhyt pidätys voi vaikuttaa näin aikasessa vaiheessa myös 😊 Pc:ssä kuitenki ihan selkeä plussa, toivottavasti vahvistuu 🫶🏼

*Muokkaan vielä ajatustani sen verran selkeämmäksi, että epäherkässä pc:ssä myös ihan selkeä plussa 🙈 eli herkkä rfsu vois näyttää vahvempaakin jos sillä testais nyt uudelleen.

Luulis että lyhyt pidätys voi vaikuttaa näin aikasessa vaiheessa myös 😊 Pc:ssä kuitenki ihan selkeä plussa, toivottavasti vahvistuu 🫶🏼

*Muokkaan vielä ajatustani sen verran selkeämmäksi, että epäherkässä pc:ssä myös ihan selkeä plussa 🙈 eli herkkä rfsu vois näyttää vahvempaakin jos sillä testais nyt uudelleen.
Totta myös! 😄 Pinnailin aamupäivän ja piinasin hermot riekaleiksi, niin nyt tankkaan sit juomista ettei vahingossa tuu enää mieleen tänään pissiä tikkuun. 😆
Tuo keskimmäinen testi, rfsu herkkä on tehty tänää parin tunnin pidätyksellä. Ja onhan se perjantaista vahvistunut.. 🤷🏼‍♀️
Ja tässä mielentilassa ymmärrän myös sen että rfsu herkkä ja tuo pc tavallinen ei oo vertailukelpoisia. 😅

Totta myös! 😄 Pinnailin aamupäivän ja piinasin hermot riekaleiksi, niin nyt tankkaan sit juomista ettei vahingossa tuu enää mieleen tänään pissiä tikkuun. 😆
Tuo keskimmäinen testi, rfsu herkkä on tehty tänää parin tunnin pidätyksellä. Ja onhan se perjantaista vahvistunut.. 🤷🏼‍♀️
Ja tässä mielentilassa ymmärrän myös sen että rfsu herkkä ja tuo pc tavallinen ei oo vertailukelpoisia. 😅
Aa nii joo luin jotenki huonosti, sori 😄 Mut ihan selkee vahvistuminen joo rfsu! Jospa se pc:ki siitä nyt rupee 🥰 Tsemppiä piinaaviin päiviin! 🫶🏼

Aa nii joo luin jotenki huonosti, sori 😄 Mut ihan selkee vahvistuminen joo rfsu! Jospa se pc:ki siitä nyt rupee 🥰 Tsemppiä piinaaviin päiviin! 🫶🏼
Eiks toi pc oo "näyttää raskauden jo ensimmäisenä päivänä kuukautisten pois jäädessä" ja mähän en tiedä onko ne jääny pois tänään vai huomenna vai vasta tiistaina? 😆
Oon pitkään merkannut menkat womenlogiin, se sanoi et ne alkaa torstaina. Premomiin oon merkannut ovistestit ja se sanoo et niiden olis pitäny alkaa tänään ja ff mihin merkkasin lämmöt, sanoo niiden alkavan huomenna. Että ota tästä selvää. 🫠

Moi, mulla olisi tässä pähkinä purtavana ja oon kiinnostunut muidenkin mielipiteistä:

Taustaa: imetän 14 kk ikäistä esikoistani ja olen saanut kuukautiset 2 kertaa, 16.6. ja 25.7..

Päästään itse siihen pähkinään.
1.8. sylki ovulaatiotesti näytti selvää plussaa
Aloitin samana päivänä lh testien teon useampi testi per päivä, jotta saisin sen piikin kiinni. Oon epäillyt että se on nopea pirulainen. Ylin rypäs (4kpl) on 1.8. ja sen alapuolella 2.8. (2kpl) ja 3.8. (3kpl) ja alin on tältä aamulta.

Onko tuo eilen päivällä otettu positiivinen vai ainoastaan vain tummempi tikku…? Ja onko kokemuksia siitä että tulee estrogeenipiikki ilman lh piikkiä?

Liitteet

• IMG_9129.jpeg
    IMG_9129.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 104
Moi, mulla olisi tässä pähkinä purtavana ja oon kiinnostunut muidenkin mielipiteistä:

Taustaa: imetän 14 kk ikäistä esikoistani ja olen saanut kuukautiset 2 kertaa, 16.6. ja 25.7..

Päästään itse siihen pähkinään.
1.8. sylki ovulaatiotesti näytti selvää plussaa
Aloitin samana päivänä lh testien teon useampi testi per päivä, jotta saisin sen piikin kiinni. Oon epäillyt että se on nopea pirulainen. Ylin rypäs (4kpl) on 1.8. ja sen alapuolella 2.8. (2kpl) ja 3.8. (3kpl) ja alin on tältä aamulta.

Onko tuo eilen päivällä otettu positiivinen vai ainoastaan vain tummempi tikku…? Ja onko kokemuksia siitä että tulee estrogeenipiikki ilman lh piikkiä?
Noista ei valitettavasti mikään oo positiivinen 😕 Mulla saattaa olla tommosia ennen ovulaatiota monenakin päivänä ja lopulta vasta huippu, tässä esim nykyinen kierto ja tuossa ihan täysin plussa vasta ihan viimeinen, eli siinä testiviiva tummempi kuin kontrolli. Mutta varmaan piikki alkanut jo edellisestä:

1000066660.jpg

Sitähän en toki voi sanoa, oisko sulla jossain välissä näkynyt vahvempi, jos piikki on tosi nopea. Ja oon ymmärtänyt, että estrogeeni voi nousta, mutta lh-piikki jäädä tulematta, jos vaikka hormonit on vähän sekaisin? Ja en itse tiedä yhtään miten nuo sylkitestit siis toimii 😊 Onko sama kuin clearblue duunissa, että vertaa omaan tasoon vai onko joku objektiivinen mittausraja? Ootko käyttänyt aiemmin ja saanut ovisplussan sylkitestiplussan jälkeen?

Takaisin