@salainensydän Voi ei mikä tilanne
Testaisin sinuna vielä jollain toisella, esim normikaupan rfsu-herkällä, ihan vaan varmistuksen. Oli sen verran viivaa tuossa edellisessä kuvassa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Suosittelen myös vielä testaa esim pregcheckillä, koska näillä testeillä en saanut itse plussaa testiin vaikka muut antoi eli voi olla osa vähän maanantai kappaleitaTaisi olla virheellinen tuo aiemmin tekemäni 10miu testiTai olisiko sitten ollut kemiallinen, koska aika räikeä tuo viiva mikäli kyseessä olisi ollut virheellinen testi.. Eilen ja tänään (oletettavasti dpo 10 ja 11) olen testaillut uudelleen 10miu herkillä testeillä, ja ei viivan viivaa kummassakaan testissä havaittavissa. Kerkesin jo innostua kun ollut niin lupaavia oireita (mm. alavatsaa nippaillut samalla tavalla kuin esikoisesta aikanaan, mutta ennakoisiko sitten menkkoja)
View attachment 146724
Voi ei, pahoittelut!@Selah ja @Tipsi89 tein tänä aamuna tämän varhaisen Clearbluen digin. Aika selkeä tämä nyt ikävä kyllä onTänään dpo 12.
View attachment 146736
Paljon onnea ja vauvaliimaa!!!Mä tein lopulta eilen sen keskiviikon haamujen haamun jälkeen tän. Ei jätä arvailujen varaan.

Minusta on hyvän vahvuinen viivaTässä nyt mietin, et onko tää liian vaalea dpo 14rfsu herkkä testi, toki päivä pissasta enkä muista kuinka kauan pidätin
![]()
Onhan siinä selkeä vahvistuminen. Alussa haamusta selkeälsi viivaksi tapahtuu hitaasti kun miettii HCGn tuplaantumista (15->30 kun myöhemmin on 400->800) eli ekoina päivinä viiva ei hirveän voimakkaasti vahvistu.Kuvassa ylin on rfsu herkkä 1.8., toinen 3.8., sama tuote ja alin on tän päiväinen pregcheck ei herkkä.
Luulis että lyhyt pidätys voi vaikuttaa näin aikasessa vaiheessa myösKiitos @Zebra ja @Pupsis
Arvasin että kannattaa kysyä täältä! Tässä kun ei oo oikein ketään kenelle tätä ahdistusta jakaa, niin sitten menee kyllä ihan solmuun omien ajatusten kanssa.![]()
Ja sitä kovasti myös toivoo selkeää vastausta ja tietysti toimivaa raskautta!Ei meinaa nyt kestää tätä odottelua ja epätietoisuutta.
![]()
Totta myös!Luulis että lyhyt pidätys voi vaikuttaa näin aikasessa vaiheessa myösPc:ssä kuitenki ihan selkeä plussa, toivottavasti vahvistuu
*Muokkaan vielä ajatustani sen verran selkeämmäksi, että epäherkässä pc:ssä myös ihan selkeä plussaeli herkkä rfsu vois näyttää vahvempaakin jos sillä testais nyt uudelleen.
Aa nii joo luin jotenki huonosti, soriTotta myös!Pinnailin aamupäivän ja piinasin hermot riekaleiksi, niin nyt tankkaan sit juomista ettei vahingossa tuu enää mieleen tänään pissiä tikkuun.
![]()
Tuo keskimmäinen testi, rfsu herkkä on tehty tänää parin tunnin pidätyksellä. Ja onhan se perjantaista vahvistunut..![]()
Ja tässä mielentilassa ymmärrän myös sen että rfsu herkkä ja tuo pc tavallinen ei oo vertailukelpoisia.![]()
Eiks toi pc oo "näyttää raskauden jo ensimmäisenä päivänä kuukautisten pois jäädessä" ja mähän en tiedä onko ne jääny pois tänään vai huomenna vai vasta tiistaina?Aa nii joo luin jotenki huonosti, soriMut ihan selkee vahvistuminen joo rfsu! Jospa se pc:ki siitä nyt rupee
Tsemppiä piinaaviin päiviin!
![]()
Noista ei valitettavasti mikään oo positiivinenMoi, mulla olisi tässä pähkinä purtavana ja oon kiinnostunut muidenkin mielipiteistä:
Taustaa: imetän 14 kk ikäistä esikoistani ja olen saanut kuukautiset 2 kertaa, 16.6. ja 25.7..
Päästään itse siihen pähkinään.
1.8. sylki ovulaatiotesti näytti selvää plussaa
Aloitin samana päivänä lh testien teon useampi testi per päivä, jotta saisin sen piikin kiinni. Oon epäillyt että se on nopea pirulainen. Ylin rypäs (4kpl) on 1.8. ja sen alapuolella 2.8. (2kpl) ja 3.8. (3kpl) ja alin on tältä aamulta.
Onko tuo eilen päivällä otettu positiivinen vai ainoastaan vain tummempi tikku…? Ja onko kokemuksia siitä että tulee estrogeenipiikki ilman lh piikkiä?