Plussa vai ei?

Ovulaatiotesti plussaa metsästämässä yliopiston apteekin ovulaatiotestit kuvassa. Onko näistä, minään plussaa tai vahvempaa päin? 16kp viimeisin minkä olen tehnyt ja testi, mikä on ainoana testinä on tuoreelta tehty 16kp:n testi kuva.

Liitteet

• IMG_20250720_203017.jpg
    IMG_20250720_203017.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 132
  • IMG20250720165900.jpg
    IMG20250720165900.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 125
Ovulaatiotesti plussaa metsästämässä yliopiston apteekin ovulaatiotestit kuvassa. Onko näistä, minään plussaa tai vahvempaa päin? 16kp viimeisin minkä olen tehnyt ja testi, mikä on ainoana testinä on tuoreelta tehty 16kp:n testi kuva.
Kyseiset testit eivät ole tuttuja, mutta omaan silmään nuo on vielä hyvin negatiivisia, kun on selvästi testiviiva kontrollia vaaleampi. 🤔
Käytin itse raskauskeijun onestep testejä ja niissä itsellä alkuun oli aina kans tälläisiä hyvin samanlaisia haaleampia, mutta pari päivää ennen positiivista alkoi selvästi tummumaan testit. Eli ehkä sieltä vielä testit tummenee ja saat selvän plussan 🤗

@Heitsu96 Näyttäisi minun silmään hiljoksiin tummuvan, joten eiköhän ovis ole tulossa, ellei ole ollut jo ennen testien aloittamista? Minkä pituinen kierto sinulla on? Toisilla ovis tulee jo ennen kp12... Ja toisilla kuten minulla vasta kp15-19 välillä... 🤔🙈

Tässä tän päivän testi tuoreeltaan ja toinen, missä muiden päivien kanssa.

Liitteet

• IMG_20250721_151537.jpg
    IMG_20250721_151537.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 101
  • IMG20250721152137.jpg
    IMG20250721152137.jpg
    997 KB · Katsottu: 110
@Heitsu96 Näyttäisi minun silmään hiljoksiin tummuvan, joten eiköhän ovis ole tulossa, ellei ole ollut jo ennen testien aloittamista? Minkä pituinen kierto sinulla on? Toisilla ovis tulee jo ennen kp12... Ja toisilla kuten minulla vasta kp15-19 välillä... 🤔🙈
Epäsäännöllinen kuukautiskierto, niin aika sokkona sitä menee ja tekee näitä testejä, ettei liian aikaisin tai liian myöhään ala tekemään. Viime kierrossa 18kp heti eka testi oli +.Nyt menossa 17kp ja donaferty todennäköisesti jotain aikaisti oviksen ja suht lyhensi kuukautiskertoa ainakin viime kierrossa ja sitä oon käyttänyt 1kk ajan nyt. Ehkä ovis oli ennen tuota päivää milloin aloin testaamaan taikka vasta tulossa vasta. Ainakin ovis testejä, kun aloin tekemään samana päivänä vatsakipuja ja löysää mahaa oli ja useamman päivän korotuksia vatsassa oli tiedä sitten oliko ovis silloin ja liittyi siihen 🤔

Tummenemaan päin mielestäni tiedä sitten 🤔CB:n digillä seuraavaksi testaan huomenna, mitä se sanoo sitten vai oliko jo ovis ja ite oli vain myöhässä testien suhteen aika näyttää talletettu joka tapauksessa on ja tulee jatkumaan <3

Liitteet

• IMG_20250721_151537.jpg
    IMG_20250721_151537.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 70
  • IMG20250721152137.jpg
    IMG20250721152137.jpg
    997 KB · Katsottu: 78
@Heipsy näyttää tummenevan 👍🏻 voi sieltä parissa päivässä plussa tulla ja siitä sitten noin 48 tunnin sisällä ovis 👌🏻

Onko sulla todettu syytä epäsäännöllisen kierron taustalla? PCOS tms?

@Heipsy näyttää tummenevan 👍🏻 voi sieltä parissa päivässä plussa tulla ja siitä sitten noin 48 tunnin sisällä ovis 👌🏻

Onko sulla todettu syytä epäsäännöllisen kierron taustalla? PCOS tms?
Pitkä lapsettomuus tausta kyllä on ja ultrassa on huomattu PCOS tyyppistä muutosta ja muutakin oireita on tuohon liittyen, mutta tutkimuksissa kuitenkin selittämätön diagnoosina. Kaksi raskautta alkaneet hoidoilla toinen päättyi kohtukuolemaan ja toinen lapsen syntymään ja kolmas raskaus alkoi luomuna, kun aloitin metforemin ja painoa sain alas. Sain nyt uudestaan metforemiinin toivottavasti auttaa nyt toisen kerran.

Tänään ja eilen CB:n digillä negatiivinen vielä.

Onko kenelläkään RSFU:n herkkä näyttänyt 13dpo näin haaleaa haamulaista? 3 tunnin pidätys takana ilman sen suurempaa nesteytystä 🥲 kemiallisen mahdollisuus jännittää taas...

1753359172828.png

Onko kenelläkään RSFU:n herkkä näyttänyt 13dpo näin haaleaa haamulaista? 3 tunnin pidätys takana ilman sen suurempaa nesteytystä 🥲 kemiallisen mahdollisuus jännittää taas...

View attachment 146431
Toivottavasti olen väärässä, mutta tämä näyttää just samanlaiselta viivanpaikalta kuin itse saan nykyään näistä testeistä ilman raskautta😐 kuvasta ei näe mutta punertaako viiva livenä?

Toivottavasti olen väärässä, mutta tämä näyttää just samanlaiselta viivanpaikalta kuin itse saan nykyään näistä testeistä ilman raskautta😐 kuvasta ei näe mutta punertaako viiva livenä?
vähän punertaa, oon näistä samoista testeistä saanut myös ihan täysin blankkoja ilman mitään jälkeä aiemmin tässä kierrossa

View attachment 146431
Joo näissä testeissä on hankala tulkita näitä haaleita viivoja, kun voi olla plussan alku tai perinteinen viivanpaikka. Itse olen saanut joskus ihan blankkoja, mutta myös hyvin räikeitä viivanpaikkoja, vaikka en ollut raskaana eli luotto mennyt ellei ole oikeasti jo selkeä toinen punainen viiva.😑 Toivottavasti sinun ei olisi tyhmä viivanpaikka vaan vahvistuisi seuraavina päivinä! 🥰

Alkaa epätoivo iskeä.😩 Yk 13 menossa ja tässä tämän aamun testi kp 28/31. Taitaa olla viivanpaikka kuvassa. Herkkä pregcheck kyseessä. En ole aikaisemmin tämän merkin herkkiä testejä tehnyt. Dpo ehkä 9-11.

Edit. Tämä kyllä livenä punertaa omaan silmään. Tässä vuoden aikana yksikään testi ei ole näin "selvästi" punertanut.🫣 Kaikki mielipiteet tästä testistä tiskiin, kiitos😂

Liitteet

• IMG20250725082206.jpg
    IMG20250725082206.jpg
    662.8 KB · Katsottu: 193
Muokattu viimeksi:
Alkaa epätoivo iskeä.😩 Yk 13 menossa ja tässä tämän aamun testi kp 28/31. Taitaa olla viivanpaikka kuvassa. Herkkä pregcheck kyseessä. En ole aikaisemmin tämän merkin herkkiä testejä tehnyt. Dpo ehkä 9-11.

Edit. Tämä kyllä livenä punertaa omaan silmään. Tässä vuoden aikana yksikään testi ei ole näin "selvästi" punertanut.🫣 Kaikki mielipiteet tästä testistä tiskiin, kiitos😂
Mä sain samanlaisen dpo12! Ja nyt 7+5 Toivotaan et vahvistuu!!!

Ei ole nämä testit tuttuja, mutta omaan silmään näkyy kans punertavan tuo toinen haalea viiva! 🤔🤗 Toivottavasti viiva vahvistuu! 🥳

🤞🏼🤞🏼🤞🏼toivotaan että viivat vahvistuisi🥹🫣. Oireita on ollut nyt pari päivää, mutta ne voi myös liittyä menkkoihin🙃 Rinnat on turvonneet sekä niitä välillä ihmeellisesti pistelee/kutittaa, yö heräilyä on ollut, perus alavatsa tuntemuksia sekä SI- nivel on yhtäkkiä jumissa😅🫣

Ei taida viiva vahvistua sillä menkat päätti alkaa😩😖

Täällä tänään vasta 23kp kohdalla ovulaatiotesti plussa PC ja CB:n digi plussassa hymy. Kiva plussa tuli, mutta näillä keleillä kuumuus ja asunto ihan, kuin sauna niin voi olla menee ohi :( Myös rajatut mahdollisuudet talletella näin lapsiperheellisenä.

Liitteet

• IMG20250727100858.jpg
    IMG20250727100858.jpg
    744.5 KB · Katsottu: 66
Takaisin