Plussa vai ei?

617E18E0-79F7-42E3-82D4-94B1FE5CE90C.jpeg

Onko one step testille tyypillistä että viivan kohtaan (?) tulee väriä tuonne sivuun? Oikeaa viivaa ei kuitenkaan näy.

View attachment 146162

Onko one step testille tyypillistä että viivan kohtaan (?) tulee väriä tuonne sivuun? Oikeaa viivaa ei kuitenkaan näy.
Joo mulla on joskus tullut kans tuollein tuota väriä. Ei ehkä jokaisessa testissä, mutta osassa ja silloin itsekin mietin, että mitä mitä kuuluuko siellä olla väriä noin?! 😅 Ja ei tosiaan itselläkään tullut oikeaan viiva kohtaan mitään näkyviin.

Kävin uudessa hcg mittauksessa 8.7 ja tulos oli 60. Eli oli tippunut 143mlu-60mlu.
Eilen alkoi taas rintojen kipuilu. Myöskin valkovuodon määrä on viikon aikana lisääntynyt ja paksuuntunut. Iho on huonossa kunnossa. Tein tänään testin, joka mittaa 25ml/u, jossa mielestäni näkyy edelleen haalea positiivinen. Olin kuitenkin juonut 2kuppia kahvia ja 2 vesilasia, sekä käynyt juuri pissalla ennen testin tekoa. Mitäköhän ihmettä on tekeillä🥺
1000004601.jpg

View attachment 146162

Mulla ei edellisessä raskaudessa pari vuotta sitten (2 kiertoa tikutin näillä) eikä nyt nykyisen testierän kanssa oo ollu tämmöstä koskaan. Sen sijaan nykyisten testien kanssa tuntuu että kun väriaine menee liuskan läpi niin selvästi tulee toinenkin viiva hetkeksi, mutta se häviää kokonaan alle minuutissa. Tuleeko sulla silleen?😅

Mulla ois nyt oireiden perusteella dpo14, mutta imetyksen takia kierto heittelee enkä tikuttanut ovista niin voi kyllä olla ihan mitä tahansa oikeasti.😂 Tänäänkin oli ihan puhdas nega ja nyt kuudes päivä putkeen kun testasin ja kaikki testit tehnyt sen saman viivan kun väriaine menee liuskassa. Meidän piti vasta ensi kierrosta alkaa yrittää, mutta veikkaan että ovuloinkin aiemmin kuin yleensä ja jos ovis oli ajoissa niin on kyllä mahis tulla raskaaksi tästä kierrosta.

Näkeekö tässä testissä kukaan muu mitään? Omasta mielestä aika lähellä tota kontrolliviivaa näkyy jotain hailuraa. Oon kyllä varma että aiemmat nyt tällä kierrolla missä olevinaan nähnyt jotain olleet viivanpaikkoja vain...
1000008079.jpg

1000008080.png

Tyhmänä muokkasin kuvaa ja nyt ainakin luulin näkeväni jotain... 😂

Näkeekö tässä testissä kukaan muu mitään? Omasta mielestä aika lähellä tota kontrolliviivaa näkyy jotain hailuraa. Oon kyllä varma että aiemmat nyt tällä kierrolla missä olevinaan nähnyt jotain olleet viivanpaikkoja vain...
View attachment 146192
View attachment 146193
Jotain näkyy, mutta en osaa sanoa onko viivanpaikka vai joku haamulainen. Toivottavasti vahvistuisi nyt 🌈

View attachment 146192
View attachment 146193
Juu kyllä siinä jotain on munkin silmään 🙏

Onko kukaan muu käyttänyt täällä noita kotitestin Sofi merkkisiä testejä? Nyt pari päivää noihin tullut joku juuri ja juuri silmällä havaittava hailura jota ei Miun mielestä ennen oo ollut, onkohan noille ihan tyypillistä?

View attachment 146233
Onko tää ovulaatiotesti jo plussa, vai pitäiskö vielä vahvistua?

Mä oon saanu noilla vaan tuommoisia toisesta reunasta vahvempia. Joku kertoi, että hänellä on testi tuollainen kun ovis tosi lähellä ja toinenkin viiva tasavärinen sitten kun ovis on tapahtumassa. Tekisin toisen testin myöhemmin tänään/illalla.

Onko teillä näissä ovisliuskoissa niin, että viivat vahvistuu vielä testiajan jälkeen, kun kuivuu? Mä olen miettinyt, että miten olisi syytä tulkita. Testiajalla liuska monesti vielä kokonaisuudessaan vaaleanpunertava ja testiviiva haalea, mutta kuivuttua 5-10 min jälkeen viivat vahvistuu. Mutta onko se testiajan tulos kuitenkin se paikkaansapitävä?

Onko teillä näissä ovisliuskoissa niin, että viivat vahvistuu vielä testiajan jälkeen, kun kuivuu? Mä olen miettinyt, että miten olisi syytä tulkita. Testiajalla liuska monesti vielä kokonaisuudessaan vaaleanpunertava ja testiviiva haalea, mutta kuivuttua 5-10 min jälkeen viivat vahvistuu. Mutta onko se testiajan tulos kuitenkin se paikkaansapitävä?
Mä oon odottanut, että tausta muuttuu valkoiseksi. On helpompi verrata. Mut toisaalta silloin kun on plussa, niin kyllä se viiva heti lähtee piirtymään testiliuskan kastuttua, jo ennen kontrolliviivaa.

Takaisin