Kyfi4911260
Silmät suurina ihmettelijä
Tein apteekin omalla testin, haalea viiva tuli siihenkinKyllä mä jotain näissä molemmissa näen mutta en tiedä onko väriä vai ei. Testaa muutaman päivän päästä uusiksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tein apteekin omalla testin, haalea viiva tuli siihenkinKyllä mä jotain näissä molemmissa näen mutta en tiedä onko väriä vai ei. Testaa muutaman päivän päästä uusiksi.
Joo mulla on joskus tullut kans tuollein tuota väriä. Ei ehkä jokaisessa testissä, mutta osassa ja silloin itsekin mietin, että mitä mitä kuuluuko siellä olla väriä noin?!View attachment 146162
Onko one step testille tyypillistä että viivan kohtaan (?) tulee väriä tuonne sivuun? Oikeaa viivaa ei kuitenkaan näy.
Mulla ei edellisessä raskaudessa pari vuotta sitten (2 kiertoa tikutin näillä) eikä nyt nykyisen testierän kanssa oo ollu tämmöstä koskaan. Sen sijaan nykyisten testien kanssa tuntuu että kun väriaine menee liuskan läpi niin selvästi tulee toinenkin viiva hetkeksi, mutta se häviää kokonaan alle minuutissa. Tuleeko sulla silleen?View attachment 146162
Onko one step testille tyypillistä että viivan kohtaan (?) tulee väriä tuonne sivuun? Oikeaa viivaa ei kuitenkaan näy.
Jotain näkyy, mutta en osaa sanoa onko viivanpaikka vai joku haamulainen. Toivottavasti vahvistuisi nytNäkeekö tässä testissä kukaan muu mitään? Omasta mielestä aika lähellä tota kontrolliviivaa näkyy jotain hailuraa. Oon kyllä varma että aiemmat nyt tällä kierrolla missä olevinaan nähnyt jotain olleet viivanpaikkoja vain...
View attachment 146192
View attachment 146193
Tyhmänä muokkasin kuvaa ja nyt ainakin luulin näkeväni jotain...![]()
Juu kyllä siinä jotain on munkin silmäänNäkeekö tässä testissä kukaan muu mitään? Omasta mielestä aika lähellä tota kontrolliviivaa näkyy jotain hailuraa. Oon kyllä varma että aiemmat nyt tällä kierrolla missä olevinaan nähnyt jotain olleet viivanpaikkoja vain...
View attachment 146192
View attachment 146193
Tyhmänä muokkasin kuvaa ja nyt ainakin luulin näkeväni jotain...![]()
View attachment 146233
Onko tää ovulaatiotesti jo plussa, vai pitäiskö vielä vahvistua?
Mulla oli illalla tollanen ja digi anto jo hymynaaman et kyllä mä uskon et on jo plussaView attachment 146233
Mulla, kun aamupäivällä tuli tuollainen nii heti iltapäivästä oli vielä tummempi selkeä plussa aina eli sanoisin, että tänään on positiivinen päivä sullakinView attachment 146233
Melkein on. Vähän vielä väriä ni sit on. Luultavasti jos teet yhden viel myöhemmin ni on tasavahvat jo. Tai mulla ainakin olis.
Mulla ainakin tuollainen viiva oli plussaa
Mä oon odottanut, että tausta muuttuu valkoiseksi. On helpompi verrata. Mut toisaalta silloin kun on plussa, niin kyllä se viiva heti lähtee piirtymään testiliuskan kastuttua, jo ennen kontrolliviivaa.Onko teillä näissä ovisliuskoissa niin, että viivat vahvistuu vielä testiajan jälkeen, kun kuivuu? Mä olen miettinyt, että miten olisi syytä tulkita. Testiajalla liuska monesti vielä kokonaisuudessaan vaaleanpunertava ja testiviiva haalea, mutta kuivuttua 5-10 min jälkeen viivat vahvistuu. Mutta onko se testiajan tulos kuitenkin se paikkaansapitävä?