Plussa vai ei?

[url=https://aijaa.com/dSeqhf][/URL]

Tänään (oletetusti) dpo 10. Märkänä näkyi testiajan puitteissa tämmöistä. Haamuileeko siellä joku?
En saa linkkiä valitettavasti auki, mutta tuosta pikkukuvasta näyttäisi, että punainen on levinnyt oudosti ulos kontrolliviivasta, että voisiko olla viallinen testi? Kannattaa tehdä toinen.

@Sammie lla nään haamun! 😍
 
En saa linkkiä valitettavasti auki, mutta tuosta pikkukuvasta näyttäisi, että punainen on levinnyt oudosti ulos kontrolliviivasta, että voisiko olla viallinen testi? Kannattaa tehdä toinen.

@Sammie lla nään haamun! 😍
Näätkö tämän linkin kautta? Testi on tuossa tosiaan vielä märkä ja sen takia punainen. Olen joku uuno, enkä osaa lisätä tänne kuvaa jotta se näkyisi isompana 🤣
 
No nyt näkyy isompana! Mut valitettavasti mä nään tässä vain viivanpaikan. Mutta jospa siihen alkaisi muodostua väriä huomenna pidemmällä pidätyksellä! 🙏🙏
Toivotaan! Testasin tänään aamulla raskauskeijun herkillä ja niissä kyllä niin komeita viivanpaikkoja jo alkuunsakin, etten enää niitä ees kehdannu tehdä. 😅 saa vaan hermoromahduksen. Näistä kuitenkin lukenu paljon hyvää ja ettei turhaa haamuilisi. 🧐
 
Toivotaan! Testasin tänään aamulla raskauskeijun herkillä ja niissä kyllä niin komeita viivanpaikkoja jo alkuunsakin, etten enää niitä ees kehdannu tehdä. 😅 saa vaan hermoromahduksen. Näistä kuitenkin lukenu paljon hyvää ja ettei turhaa haamuilisi. 🧐
Ja täällä kyllä niin vahvat oireet, että aikamoinen pommi jos menkat alkaakin. Oletetusta oviksesta viiden päivän päästä alkoi menkkamaiset kivut jotka jatkuneet koko ajan. Eiköhän siellä jotain tapahdu 🥹
 
Toivotaan! Testasin tänään aamulla raskauskeijun herkillä ja niissä kyllä niin komeita viivanpaikkoja jo alkuunsakin, etten enää niitä ees kehdannu tehdä. 😅 saa vaan hermoromahduksen. Näistä kuitenkin lukenu paljon hyvää ja ettei turhaa haamuilisi. 🧐
Tää on kyllä niin piinaavaa. Mulla vasta menossa yk1, mut tuntuu, ettei muuta osaa tällee kotona sohvalla ajatellakaan. Enkä uskalla vielä testata, vaikka Flon mukaan dpo10 nyt menossa. Eniten pelottaa just se, että saisin haamun, ja sitten seuraavana päivänä se olisi kadonnut. 🙈 Helpompi jos saisi vaan selkeitä negoja tai positiivisia.
 
Tää on kyllä niin piinaavaa. Mulla vasta menossa yk1, mut tuntuu, ettei muuta osaa tällee kotona sohvalla ajatellakaan. Enkä uskalla vielä testata, vaikka Flon mukaan dpo10 nyt menossa. Eniten pelottaa just se, että saisin haamun, ja sitten seuraavana päivänä se olisi kadonnut. 🙈 Helpompi jos saisi vaan selkeitä negoja tai positiivisia.
Meilläki yk1 menossa. Ollaan kyllä miehen kanssa joku match made in heaven, kun jokanen saanut alkunsa jo ekasta kierrosta. Toki tässä jo vähän enemmän ikää, etten ite edes odotellut tulosta ekasta kierrosta. Mutta tässä sitä taas ollaan.

Ja joo! Voisko joku lahjoittaa sitä kärsivällisyyttä että testailisin vasta kun menkat myöhässä!?
 
eikö ollukin apteekin sinikorkkisille tyypillistä et tulee kuivuttua viivanpaikka? Tosi pieni mahis olla raskaana, mut jos pienikin, niin himotestaajahan kyllä testaa 🤣
 

Liitteet

  • IMG_8886.jpeg
    IMG_8886.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 127
Takaisin
Top