Plussa vai ei?

Onko muilla kokemusta että miksi tuo apteekin ultra testi aina on tuommonen ”vajavainen”? 🤯 siis testiviiva tuolta alhaalta ohuempi. onko muilla kokemusta että onko normaalia vai mitä?
Olen tehnyt näitä, mutta en ole ikinä kiinnittänyt tuohon huomiota. Piti ihan kaivella kuvia puhelimesta. Tässä omat testini viime kesältä, muistaakseni dpo14 ja dpo19.
Näkyykö näissä sama ilmiö? 🤔 Ainakin väri on vahvempi toisessa päässä.

Joka tapauksessa sinulla on niin selvä plussa, etten stressaisi viivan epätasaisuudesta. 👍 Onnea!

Täällä noiden kuvassa olevien testien näyttämä raskaus jo loppusuoralla.

Liitteet

• Screenshot_20240224_095459.jpg
    Screenshot_20240224_095459.jpg
    787.2 KB · Katsottu: 108
Muokattu viimeksi:
Olen tehnyt näitä, mutta en ole ikinä kiinnittänyt tuohon huomiota. Piti ihan kaivella kuvia puhelimesta. Tässä omat testini viime kesältä, muistaakseni dpo14 ja dpo19.
Näkyykö näissä sama ilmiö? 🤔 Ainakin väri on vahvempi toisessa päässä.

Joka tapauksessa sinulla on niin selvä plussa, etten stressaisi viivan epätasaisuudesta. 👍 Onnea!

Täällä noiden kuvassa olevien testien näyttämä raskaus jo loppusuoralla.
Okei 😅 kiiitos vastauksesta 🥰

Vuotoa ei ole tullut yön jälkeen, mut viiva ei oo niin tumma ku eilen aamulla. Eipä tässä auta ku seurata mihin suuntaan viiva menee tai alkaako kovempi vuoto. Epätietoisuus on ahdistavaa 😔

Liitteet

• F8DC73E5-25FF-4DF5-B7CB-41E18A65894D.jpeg
    F8DC73E5-25FF-4DF5-B7CB-41E18A65894D.jpeg
    456.2 KB · Katsottu: 59
Vuotoa ei ole tullut yön jälkeen, mut viiva ei oo niin tumma ku eilen aamulla. Eipä tässä auta ku seurata mihin suuntaan viiva menee tai alkaako kovempi vuoto. Epätietoisuus on ahdistavaa 😔
Onko pissa ollut testiä otettaessa samanvahvuinen? Se vaikuttaa tosi paljon.

Nään samanlaista haikuraa mitä omassa tän päivän (dpo10) rsfun testissä🥰
Toivotaan, että molemmilla selkenisi tulokset tulevina päivinä ❣️ Mulla oli tälläsiä (ja myös selkeämpiä) haamuja viime kierrossa useempi, että varmaan joku kemiallinen oli kyseessä. Tänään pomppas lämmöt 37 ja mun normi lämpö on just ja just 36, joten katsotaan miten käy…🙏🏻

Täälläkin selkeesti tummempi varhaistesti ku eilen ja tää kuva varmaa minuutin kohdalla😱 mut mietin ku toi kontrolliviivakin näyttää tummemmalta että onko joku virheellinen testi😮‍💨 pahoinvointiaaltoja on kyllä yhä ollut.

Liitteet

• IMG_20240225_104710.jpg
    IMG_20240225_104710.jpg
    3 MB · Katsottu: 84
Laitan vielä tännekin ihmeteltäväksi, näkeekö kukaan muu näissä mitään? Dpo 11 arvioni mukaan ja kp 25/27.

Liitteet

• IMG_9707.jpeg
    IMG_9707.jpeg
    702.9 KB · Katsottu: 176
  • IMG_9722.jpeg
    IMG_9722.jpeg
    419.4 KB · Katsottu: 181
  • IMG_9714.jpeg
    IMG_9714.jpeg
    300.6 KB · Katsottu: 176
Onko tää "tarpeeks tumma" dpo10? 🤔 kyseessä rfsu herkkä testi. Jostain syystä testiviiva ei myöskään yhtä tumma koko matkalta 🙄
View attachment 131340
Mun mielestä näyttää vähän jopa tummemmalta kun toi mut dpo 11 ja oon tohon omaani kyl tyytyväinen 🥰 toki ku kemiallisia on ollut ainakin yks todistetusti nii jännät päivät vielä menossa.

Takaisin