Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitä tarkoittaa, kun tossa digissä on kaks liuskaa? Tiiän, että tota ei oo tarkotettu avattavaksi, mutta olen utelias
Esim. yhdessä (sittemmin keskenmenneessä ) raskaudessa noita testejä avasin ja tutkin:
Viesti ketjussa 'Helmikuisten plussatestien kuvia' https://forum.vau.fi/threads/helmikuisten-plussatestien-kuvia.1606454/post-4601866
(Muistan että oltiin @Iltatähti89 tossa samassa helmikuisten ryhmässä, toivon että tämä raskaus on teille onnekkaampi )
Nii oltiin juu Mulla ei varaa ostaa tällasia kalliita testejä kovin montaa. Nyt ostin kaks ja mietin millonkohan tekisin ton toisen ku nyt on 3+5 (dpo 14)
Mä tekisin vasta joskus 6+0, siihen asti seuraisin liuskoilla tummenemista.
Nii oltiin juu Mulla ei varaa ostaa tällasia kalliita testejä kovin montaa. Nyt ostin kaks ja mietin millonkohan tekisin ton toisen ku nyt on 3+5 (dpo 14)
Dpo 14 on rv 4+0
Tekisin rv 5+ jotain seuraavan niin pitäis tulla 3+.
Dpo 14 on rv 4+0
Tekisin rv 5+ jotain seuraavan niin pitäis tulla 3+.
Kuukautisista 3+5? Ovulaatiosta on 4+0, jos on kerta dpo14.Miksi laskurit sanoo, että on 3+5
Kuukautisista 3+5? Ovulaatiosta on 4+0, jos on kerta dpo14.
Dpo 11-12 vois olla.Mitäköhän dpo tää vois vastata? keskenmenosta tasan 5 viikkoa ja välissä ollu negatesti. Tietty nousee yksilöllisesti toi hcg, mut jos jotain arvauksia?
Onnea vielä! Tosi hyvät viivat!Hyvät viivat mun mielestä dpo 14 päivällä tunnin pidätyksellä Vähän jo luottavaisempi olo, varsinkin ku kohdun seudulla samanlaisia tuntemuksia, kun onnistuneissa raskauksissa mulla ollut
Mä sain ihan pc:n perustestillä plussan dpo 9.Missä testeissä mahdollista saada positiivinen tulos dpo9, onko pc puikko tarpeeksi herkkä siihen
Okei, mulla perus rfsu testi nega näin dpo9 ja muistelen et esikoisen kohalla kys. testi ei antanut erityisen vahvaa viivaa vielä oletettuna kk alkamispäivänä (oisko ollu dpo12-13)Mä sain ihan pc:n perustestillä plussan dpo 9.