Plussa vai ei?

Millasia oireita teillä on jotka ootte plussanneet varhaisilla päivillä? Täällä dpo 7 ja niin oireetonta kun olla ja voi🥹 dpo 5 oli yks nippasu mut muuten ei mitään. Mietin onko toivo kokonaan heitetty tästä kierrosta🙈 ja sori jos on väärä paikka kysyä!

Esikoisesta oli noihin aikoihin pientä kiinnittymisvuotoa, mutta ei oikein muuta. Kuopuksesta oli niin oireetonta, että melkein voisin sanoa, että se oireettomuus on mulle varmin merkki raskaudesta. 🤣 negakierroissa tuntui olevan oireita enempi. Niin ja lämmöt mulla jäi koholle, kun yleensä ne laskee just ennen menkkoja.

Kyllähän tuo hyvä viiva jo on (dpo 13), mut jotenkin täältä oppinut pc liuskojen käytön ja ne oli kaupasta loppu 😅 Eli viikonloppuna vasta niitä saan sitten 🤔 La ajattelin tehdä ekan viikkodigin, jos menkat ei ala 👍🏻

Liitteet

• 0FEBD251-2257-436B-8000-48BF64526FC6.jpeg
    0FEBD251-2257-436B-8000-48BF64526FC6.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 56
20240222_070331.jpg

Dpo 9 🥰

Millasia oireita teillä on jotka ootte plussanneet varhaisilla päivillä? Täällä dpo 7 ja niin oireetonta kun olla ja voi🥹 dpo 5 oli yks nippasu mut muuten ei mitään. Mietin onko toivo kokonaan heitetty tästä kierrosta🙈 ja sori jos on väärä paikka kysyä!
Näin tuoreesti varhain plussanneena täytyy sanoa, että en olis erottanut näitä oireita edellisestä negakierrosta. Molemmissa kierroissa siis munasarjat jomotteli ja rinnat samaten. En siis olisi oireiden perusteella osannut tuota plussaa ennustaa tulevaksi, kun negakierrosta ihan samat oireet. Ainoa mikä sai ehkä hieman epäilemään tässä kierrossa raskautta, oli lämmöt, mitä mun kello mittaa. Ne pompsahti reilusti tuossa pari päivää sitten, ja pysyneet siellä aika ylhäällä.

View attachment 131186
Dpo 9 🥰

Näin tuoreesti varhain plussanneena täytyy sanoa, että en olis erottanut näitä oireita edellisestä negakierrosta. Molemmissa kierroissa siis munasarjat jomotteli ja rinnat samaten. En siis olisi oireiden perusteella osannut tuota plussaa ennustaa tulevaksi, kun negakierrosta ihan samat oireet. Ainoa mikä sai ehkä hieman epäilemään tässä kierrossa raskautta, oli lämmöt, mitä mun kello mittaa. Ne pompsahti reilusti tuossa pari päivää sitten, ja pysyneet siellä aika ylhäällä.

Onnea! 💖

View attachment 131186
Dpo 9 🥰

Paljon onnea😍🥹

Täytyyköhän sitä nyt oireettomana testata viikonloppuna jos ei menkkoja näy🙈 ois silloin dpo 10-11. Esikoisesta plussasin dpo 14 (mut toki laskettu aika sit siirtyi varhaisultrassa joten ois ollut dpo 10 ku plussasin, vaikka tikutin oviksen) ja oli kyllä menkkajomoja ja huimausta 3 päivää ennen plussaa.

Pc liuskat oli loppu vieläkin, mut puikkoja oli tullu, joten pakko oli tehä nyt päivällä yks tällanen tunnin pidätyksellä 🤣😅 Nyt siis dpo 13.

Mikä pc puikoissa on herkkyys?

Liitteet

• B921ECAE-0341-4618-A440-0052E4B837FE.jpeg
    B921ECAE-0341-4618-A440-0052E4B837FE.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 74
View attachment 131186
Dpo 9 🥰

Paljon onnea😍🌸

Pc liuskat oli loppu vieläkin, mut puikkoja oli tullu, joten pakko oli tehä nyt päivällä yks tällanen tunnin pidätyksellä 🤣😅 Nyt siis dpo 13.

Mikä pc puikoissa on herkkyys?

Pc puikko näyttää tummempaa viivaa kun pc liuska eli todella herkkä. Testattu useita, useita kertoja kun tehnyt samasta näytteestä ja aina tuo puikko on huimasti tummempi.

Pc puikko näyttää tummempaa viivaa kun pc liuska eli todella herkkä. Testattu useita, useita kertoja kun tehnyt samasta näytteestä ja aina tuo puikko on huimasti tummempi.

No nyt mua alko jännittää ku ajattelin jo, että hyvä ku tollanen viiva 25 herkkyyksisellä testillä 😔

No nyt mua alko jännittää ku ajattelin jo, että hyvä ku tollanen viiva 25 herkkyyksisellä testillä 😔

Tässä mun pc puikko yhdestä raskaudesta joka oli kyllä sit kemiallinen eli dpo12 ja HCG samana päivänä verestä enää 3.7 eli ei raskaana. Erittäin herkkä testi.

Ja sit toinen kuva loppuun mennyt raskaus dpo13 ja onhan näis eroa.

MUTTA jokaisella nää menee niin erilailla että viivoista ei voi kun itse jos ollut kemiallisia niin päätellä että onko viivat itselle liian haaleet. Mulla oli nyt näissä viimeisimmissä super super tummat viivat jo pienillä dpo päivillä ja silti meni kesken vaikka sykkeet ja kaikki löyty. Ja toisesta vielä sykkeet nähtiin 3 kertaa! Ihan herran kädessä on.

Liitteet

• Screenshot_20240222-150253.jpg
    Screenshot_20240222-150253.jpg
    93.1 KB · Katsottu: 118
  • Screenshot_20240222-150748.jpg
    Screenshot_20240222-150748.jpg
    100 KB · Katsottu: 114
Muokattu viimeksi:
Tässä mun pc puikko yhdestä raskaudesta joka oli kyllä sit kemiallinen eli dpo12 ja HCG samana päivänä verestä enää 3.7 eli ei raskaana. Erittäin herkkä testi.

Ja sit toinen kuva loppuun mennyt raskaus dpo13 ja onhan näis eroa.
Ei nuo minusta tässä ainakaan niin huimat erot oo jos tossa toisessa kuvassa on siis samassa PC puikko ja pc liuska 🤔 minun silmiin ihan samanlaiset 😅

Edelleen oon kyllä sitä mieltä että noilla päivillä ei viivan vahvuudesta voi vielä päätellä hirveästi, kun nää on niin yksilöllisiä! Ja testit on kuitenkin halpoja markettitavaroita, vaihtelua voi olla. @Iltatähti89 olisin siis ainakin toistaiseksi huoletta, kun ei haalenemaan päin ole!

Ei nuo minusta tässä ainakaan niin huimat erot oo jos tossa toisessa kuvassa on siis samassa PC puikko ja pc liuska 🤔 minun silmiin ihan samanlaiset 😅

Edelleen oon kyllä sitä mieltä että noilla päivillä ei viivan vahvuudesta voi vielä päätellä hirveästi, kun nää on niin yksilöllisiä! Ja testit on kuitenkin halpoja markettitavaroita, vaihtelua voi olla. @Iltatähti89 olisin siis ainakin toistaiseksi huoletta, kun ei haalenemaan päin ole!

Siis tarkoitin eroa noissa kuvissa että dpo12 on ollut toisessa raskaudessa ok viiva vaikka HCG olematon ettei testiin olisi pitänyt edes tulla mitään!
Ja toisessa dpo13 tummat viivat😁 ei noin tummilla viivoilla enää ole eroa liuskalla tai puikolla mutta kun on pienet dpot ja vähän vielä hormonia niin pc puikko on herkempi kun liuska.

Ja juuri että jos ollut kemiallisia niin kyllä itse näkee että jos viiva on omasta mielestä hailua niin yleensä on ja varsinkin jos on verrata ei kemiallisiin raskauksiin. Kyllä itse aina sen jotenkin aavistaa. Mutta jos on haaleet viivat ollut aina ja lapsiakin tullut niillä niin on vaan yksilöllistä.

Muokattu viimeksi:

Mikä pc puikoissa on herkkyys
Minusta tuo viiva on oikein hyvä tuolle dpolle, liikaa ei kannata verrata muiden testeihin sillä jokaisella nousee HCG eri tahtiin. Sinuna en olisi huolissani🥰
Ymmärrän huolen todella hyvin varsinkin kun on monta km taustalla. Mietinkin tässä, että saisitkohan neuvolasta numeraalisen hcg mittauksen nyt ja parin pv päästä uudelleen?
Isot tsempit sinne ja toivotaan, että tämä pysyy kyydissä loppuun asti🥰🌸

Minusta tuo viiva on oikein hyvä tuolle dpolle, liikaa ei kannata verrata muiden testeihin sillä jokaisella nousee HCG eri tahtiin. Sinuna en olisi huolissani🥰
Ymmärrän huolen todella hyvin varsinkin kun on monta km taustalla. Mietinkin tässä, että saisitkohan neuvolasta numeraalisen hcg mittauksen nyt ja parin pv päästä uudelleen?
Isot tsempit sinne ja toivotaan, että tämä pysyy kyydissä loppuun asti🥰🌸

Joo tiistaina voisin päästä sinne verikokeisiin 🤔 Taidanpa laittaa chatissa viestiä neuvolaan 👍🏻👍🏻👍🏻

Minustakin tuo on ihan normaali viiva noille päiville. Verikokella saat varmuuden mitä arvot näyttää jos se vähänkään vaivaa.

Joo mentävä kyl ens viikolla, vaikka ei se mitään takaakaan, mut saispa edes hetken mielenrauhaa 👍🏻

No nyt tänään aamupäivästä asti ollutkin sit ihan jäätävä pahoinvointi, joka vähän lievittynyt syömisellä mut silti jatkunut edelleen. Saa nähä onko noro iskemässä vai oisko jotain toivottua🥹

Ja noista @Iltatähti89 viivoista huomaa että selkeätä tummumista on, varsinkin jos ei oo edes pitkä rakkoaika🤩

Siis tarkoitin eroa noissa kuvissa että dpo12 on ollut toisessa raskaudessa ok viiva vaikka HCG olematon ettei testiin olisi pitänyt edes tulla mitään!
Ja toisessa dpo13 tummat viivat😁 ei noin tummilla viivoilla enää ole eroa liuskalla tai puikolla mutta kun on pienet dpot ja vähän vielä hormonia niin pc puikko on herkempi kun liuska.

Ja juuri että jos ollut kemiallisia niin kyllä itse näkee että jos viiva on omasta mielestä hailua niin yleensä on ja varsinkin jos on verrata ei kemiallisiin raskauksiin. Kyllä itse aina sen jotenkin aavistaa. Mutta jos on haaleet viivat ollut aina ja lapsiakin tullut niillä niin on vaan yksilöllistä.
Aivan okei, ymmärsin väärin, ei mitään uutta siinä 😂

Takaisin