Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jos nää on niitä pregcheckin puikkoja niin niihin tulee mulla aina tuollainen viiva,ilman raskautta.Ei taida täällä ainakaan mitään normaalia tapahtua ku viiva ei vahvistu kunnolla
Näyttää että ois paria eri testiä, toivotaan parasta että hcg nousee vaan hitaasti ja ois normaali raskaus alkamassaApteekkarin testit on nää mitä oon tehny. Semmonen sininen paketti
Plussalta näyttää! Eikä tarvinnut edes tihrustaa! Paljon onnea!Onko se haamu? Näenkö harhoja?
Mikä dpo?Tässä on parempi kuva eilisestä testistä
Voi kunpa ei olisi vain viivanpaikka
En saanut ovista kiinni niin varmaksi en pysty sanoa mutta veikkaan jotain dpo8-9, mahdolliseen hedelmöittymispäiväänkin voisi täsmätä tuoMikä dpo?
Maanantaihin on onneksi vielä aikaa! Oliko tuo kuinka herkkä testi?Eka ajattelin etten tänään testaa, mutten malttanut. Parin tunnin pidätyksellä. Ei siinä kyllä mitään taida näkyä tänään dpo 11. Maanantaina pitäisi kuukautisten alkaa.
Tää oli ihan pc epäherkkäMaanantaihin on onneksi vielä aikaa! Oliko tuo kuinka herkkä testi?
Ihan selkeä plussa tuo onOnko se haamu? Näenkö harhoja?
Epäherrkkä ja 2h, nyt sinun ei kannata luopua toivosta! Sovitaan niin että tänään minulle aikataulunsa mukaan kylään ilmestynyt täti jättää sinut vastaavasti väliin.Tää oli ihan pc epäherkkä
Kiitos tsempeistä!Epäherrkkä ja 2h, nyt sinun ei kannata luopua toivosta! Sovitaan niin että tänään minulle aikataulunsa mukaan kylään ilmestynyt täti jättää sinut vastaavasti väliin.
Mä maltoin olla mitään testejä ostamatta, olivat huomisen ostoslistassa. Se oikein ajoitettu hankinta, kun on mulla ainut konsti olla liian aikaisin niitä käyttämättä.