Plussa vai ei?

En osaa sanoa, ovis plussan muistelin saavani 16.2 perjantaina. Harmittaa kun "livenä" on ihan vaaleanpunainen viiva, ei harmaa tms..

Kp31/33-35 ja huvikseni tein rsfu herkän testin ja tulos oli testiajalla tietysti nega. En saanut ovista kii tässä kierrossa ja luulen että en edes ovuloinut.
No nyt testiajan jälkeen ehkä 30min kun tulin takaisin vessaan ja katsoin testiä niin huomasin jo kaukaa toisen haalean viivan!! Sitä en tiedä onko vain viivanpaikka, en enää erota värejä kun olen vain tuijottanut tuota 😂 ja kuvaan ihan mahdoton saada, mutta paljaalla silmällä katsoessa siinä se on🥺
Huomenna menenkin siis töiden jälkeen kauppaan ostamaan lisää testejä, tiedossa on siis testailuviikonloppu!😂

Liitteet

• IMG_20240229_193044.jpg
    IMG_20240229_193044.jpg
    923.7 KB · Katsottu: 154
Ai pahoittelut, mut tosiaan samoja testejä on kaikki 🥰! Kiitos, eihän tässä auta kun odottaa ja toivoo💖🤞

Aamulle oon kyllä varannut vielä yhden tommosen apteekkarin testin ja pregchek tikun kun vihdoin niitä oli saatavilla. 🥰

Eka ajattelin etten tänään testaa, mutten malttanut. Parin tunnin pidätyksellä. Ei siinä kyllä mitään taida näkyä 🥲 tänään dpo 11. Maanantaina pitäisi kuukautisten alkaa.
Maanantaihin on onneksi vielä aikaa! Oliko tuo kuinka herkkä testi?

Tää oli ihan pc epäherkkä🫢
Epäherrkkä ja 2h, nyt sinun ei kannata luopua toivosta! Sovitaan niin että tänään minulle aikataulunsa mukaan kylään ilmestynyt täti jättää sinut vastaavasti väliin. 🍀
Mä maltoin olla mitään testejä ostamatta, olivat huomisen ostoslistassa. Se oikein ajoitettu hankinta, kun on mulla ainut konsti olla liian aikaisin niitä käyttämättä.

Epäherrkkä ja 2h, nyt sinun ei kannata luopua toivosta! Sovitaan niin että tänään minulle aikataulunsa mukaan kylään ilmestynyt täti jättää sinut vastaavasti väliin. 🍀
Mä maltoin olla mitään testejä ostamatta, olivat huomisen ostoslistassa. Se oikein ajoitettu hankinta, kun on mulla ainut konsti olla liian aikaisin niitä käyttämättä.
Kiitos tsempeistä! 😍

Onko tässä mitään? Rfsun herkkä puikko ja dpo 12. Tein testin väärin, pidin liian vähän aikaa pissassa. 🙈 Luteaali on mulla normisti 10-11 päivää ja lämmöt on vähän tulleet alas, mutta vois olla vielä normit nekin. Eikös nämä testit anna just helposti viivanpaikkoja?

Liitteet

• 20240303_150959.jpg
    20240303_150959.jpg
    790.1 KB · Katsottu: 133
Takaisin