Plussa vai ei?

Täällä yks himotestaaja. Onkohan tässä mitään tsäänssiä? IVF-hoidossa ekaa kertaa. Tämä tulos Alkion siirrosta piinapäivä 11. Kp27/27… siirretty 3pv:inen alkio 9.2. 🙏🏻 lääkärin määräämä testipäivä vasta perjantaina…
Minusta aika hyvä viiva! Huomenna varmasti jo digikin näyttäisi 🤩

Näkeekö kukaan tässä viivaa?

Nyt on pakko kysyä, että kysytkö kaverin puolesta, etkös itse ole jo raskaana? 😊 ensin pelkäsin että olisi mennyt aiempi kesken mutta viestiesi perusteella kaikki ok, siksi uskallan kysyä ❤️

Toisesta pissasta tunnin pidätyksellä dpo 12. Mielestäni vähän tummunut kuitenkin eilisestä 🤔 Eikös dpo 12 ole haaleat viivat vielä normaaleja?

Liitteet

• 320BC61F-7B6E-437A-8A48-9BB7B9D79CCD.jpeg
    320BC61F-7B6E-437A-8A48-9BB7B9D79CCD.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 65
Tää on jotenkin muokattu kuva, vai miksi niin tumma. Ei näy mielestäni viivaa ja tää testi kyllä on sen verran huono että vaikka olisi viiva ni en luottaisi.
Joo, on tummennettu värejä. Tässä alk. Per.

Liitteet

• Screenshot_20240221_083018.jpg
    Screenshot_20240221_083018.jpg
    435.5 KB · Katsottu: 144
Nyt on pakko kysyä, että kysytkö kaverin puolesta, etkös itse ole jo raskaana? 😊 ensin pelkäsin että olisi mennyt aiempi kesken mutta viestiesi perusteella kaikki ok, siksi uskallan kysyä ❤️
Joo, olen raskaana. Kävin kuvia luurista läpi, ja ovulaation aikaan mulla on näyttänyt tuollaista mega haamua tuo cb testi. Eli cb reagoi mulla ovikseen, muut merkit ei.

Tältä aamua - Dpo 8 🕵️

(mä niin toivon että tämä ei ole vain kuuluisan huonoja RFSUn viivanpaikkoja. Toki eilen illalla oli tyylipuhdas nega, mutta maailmaan mahtuu valitettavan paljon myös maanantaikappaleita)
1000039011-01.jpeg

Tosiaan ihan puhelimesta kävin kuvia läpi, ja katsoin, että aika samanlaiset "haamut" on tullut ovulaation aikaan ja plussa aikaan. Että näköjään r. Testi voi reagoida jollain tapaa ovulaatioon. Ihan sitä pohdiskelin ja siksi kyselin, en tiennyt, että se jollain ottaa tunteisiin niin kovasti 😅

Tosiaan ihan puhelimesta kävin kuvia läpi, ja katsoin, että aika samanlaiset "haamut" on tullut ovulaation aikaan ja plussa aikaan. Että näköjään r. Testi voi reagoida jollain tapaa ovulaatioon. Ihan sitä pohdiskelin ja siksi kyselin, en tiennyt, että se jollain ottaa tunteisiin niin kovasti 😅
Mullakin pc testi reagoi viime kierrossa ovikseen, tuli selkeä haamu samana päivänä 🧐

Ihan kidutusta nää päivät, kun menkat myöhässä, mutta testit ei näytä plussaa. Jokasta pissaa on tikuttamassa ja näkyy vaan ”hullun viivoja” kaikissa. Taas olin ihan varma raskaudesta tähän kiertoon. Nousi vielä kuume, niin lämpöjäkään ei voi tulkita.

Sitä vaan toivoisi niin kovasti. Edellisessä kierrossa km.

Millasia oireita teillä on jotka ootte plussanneet varhaisilla päivillä? Täällä dpo 7 ja niin oireetonta kun olla ja voi🥹 dpo 5 oli yks nippasu mut muuten ei mitään. Mietin onko toivo kokonaan heitetty tästä kierrosta🙈 ja sori jos on väärä paikka kysyä!

Takaisin