Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jotain näen tässä mutta en tiedä onko viivalasit päässä vai eiNyt taitaa olla, että meikä kaivaa iteltä tahallisesti verta nenästä. Jytysiin purettu testi ja mukamastensa sieltä sitten näkyilee jotain testin ominaishailuraa. Dpo 9. Eipä ole eilisestä muuttunut tämän päivän testi. Pikkukakkonen haaveissa ja lujasti onkin Mitä muuta asiaa jaksailee tihrustaa näin antaumuksella?
View attachment 130837
Onko tämä nyt vain joku värjäytymä?
Mietin kans tuota kohta, mutta selkeä palkki siinä on ja pysyytaitaa olla joku värjäytymä kun jotenki hassussa kohdassa tuo väri.
okei! itse varmasti ajattelisin ettei tuo ole plussa en tiedä muut on mieltä..Mietin kans tuota kohta, mutta selkeä palkki siinä on ja pysyy
On kyllä vähän erikoinen, eikö tuon viivan pitäisi tulla lähemmäs kontrolliviivaa Tekisin uuden testin.Mietin kans tuota kohta, mutta selkeä palkki siinä on ja pysyy
On kyllä vähän erikoinen, eikö tuon viivan pitäisi tulla lähemmäs kontrolliviivaa Tekisin uuden testin.
Mä oisin ollut ihan innoissani tosta viivasta, mut vähän ois epäilyttänyt toi paikka, joten uutta testiä perään vaikka heti toivottavasti näyttää toinen viivan oikeassa kohtaa!Mietin kans tuota kohta, mutta selkeä palkki siinä on ja pysyy
En suoraan tyrmäisi, mutta uutta testiä minäkin kannatan!Mietin kans tuota kohta, mutta selkeä palkki siinä on ja pysyy
Huutelen täältä taustalta, mutta mulla tuli kerran samanlainen ja mulla oli testissä samanlainen "lommo" tuossa palkin ja kontrolliviivan välissä. Lommo näkyy sulla aiemmassa kuvassa. Laitoin silloin sen piikkiin, että muodosti värikertymän viereen. En siis ollut raskaana.Mietin kans tuota kohta, mutta selkeä palkki siinä on ja pysyy
kyllä siinä joku haamulainen on! mikä dpo ja mikä testi?Näettekö yhen vai kaks viivaa?
Se tässä onkin jännää, esikoinen on ivf vauva ja nyt olisi tarkoitus päästä pakastealkion siirtoon. Kierto epäsäännöllinen 31-40pv. Ovisplussa kp19 ja uusi ovisplussa kp37, tein raskaustestin koska ovis testi oli kirkuva positiivinen. Nyt menossa kp38. Testinä rfsu herkkä.kyllä siinä joku haamulainen on! mikä dpo ja mikä testi?
KYllä siellä toinenkin viiva kummittelee!Näettekö yhen vai kaks viivaa?
Näettekö yhen vai kaks viivaa?
Laitan tän tännekin nyt onko tää teidän mielestä jo positiivinen?
View attachment 130915