Plussa vai ei?

Oli pakko kaivaa täältä foorumilta sama Raskauskeijun One step epäherkkä esikoisesta eli -21 alkuvuodesta, tässäkin DPO13 ja oli paljon vahvempi. Mutta tässä välissä näiden laatu on siis laskenut, voi olla et jo tuolloin -21 syksystä ku sä oot testannu on ollu huonolaatuista.
Joo ainakin ton kuvan alempi on eri näköinen tikkukin kuin ne syksy-21. Mulla oli siis sekä "herkkiä" että epäherkkiä, molemmat tollasia samanlaisia tasaisella sinisellä kiinnipitopäällä kuin noissa sun tän kertasissakin testeissä. Eli varmaan vaihtunut ja laatu laskenut just -21 jossain välissä 😬 ei muutaku pistät miehen hakee niitä pc:tä vain ni jospa sais ees hetkeksi mielenrauhaa jos ne antais selkeämpää viivaa 😄

View attachment 130698Tässä nyt ylinnä RFSU testaa varhain (en oo tykänny näistä RFSUn testeistä itse, mut eipä ollu valinnanvaraa) ja alla Raskauskeijun One step ovulaatiotesti ja sen alla Raskauskeijun One step epäherkkä raskaustesti (luin just et se on 25 IU eikä 20 kuten luulin). Toi ovulaatiotesti on eiliseen verrattuna tummentunut, one step raskaustesti samaa luokkaa kuin eilen ja toi RFSU:n 10 IU herkkä on toki positiivinen, mut kuvittelisin ton herkän olevan jo aika räiskyvä tässä vaiheessa. DPO13, menkkojen pitäis alkaa huomenna.
Mulla oli esikoisesta toi rfsun herkkä vielä haaleempi dpo14 ja nyt on 1 v 3 kk tuolla nukkumassa 🙂 silti tuhlaan jo varmaan tässäkin kierrossa dpo7 lähtien r-testejä🤣 kunhan sais oviksen kiinni ku nyt neljäs päivä samanlaista viivaa😮‍💨

Mitä mieltä tästä? Haamu vai viivanpaikka?

Liitteet

• IMG-20240207-WA0007.jpeg
    IMG-20240207-WA0007.jpeg
    249.8 KB · Katsottu: 187
View attachment 130698Tässä nyt ylinnä RFSU testaa varhain (en oo tykänny näistä RFSUn testeistä itse, mut eipä ollu valinnanvaraa) ja alla Raskauskeijun One step ovulaatiotesti ja sen alla Raskauskeijun One step epäherkkä raskaustesti (luin just et se on 25 IU eikä 20 kuten luulin). Toi ovulaatiotesti on eiliseen verrattuna tummentunut, one step raskaustesti samaa luokkaa kuin eilen ja toi RFSU:n 10 IU herkkä on toki positiivinen, mut kuvittelisin ton herkän olevan jo aika räiskyvä tässä vaiheessa. DPO13, menkkojen pitäis alkaa huomenna.
Mun silmään nämä näyttää oikein hyviltä! Edellisessä raskaudessani ihmettelin myös alkuvaiheen hailakoita testejä, hcg nousikin sitten kunnolla vasta dpo15 lähtien 😊 Ja mulla taisi olla testailuja ainakin neljällä eri testillä, pc, pari cb, joku apteekin herkkä... Olinko vähän neuroottinen, eehkä 🙈 Toivotaan, että lähtis nyt kunnolla vahvistuun!!

Joo! Varmaan pakko pakottaa mies käymään ostamassa Prismasta PC 😆 mä vaan non-stop pyöritän tätä asiaa päässäni ja ihan jokaisella kusella oon tänään uittanu tikkua 🤣 mä vielä kuvittelin et kakkosesta tää olis vähemmän neuroottista...
Haha oli pakko kommentoida että musta ainakin tuntuu että tää neuroottisuus vaan pahenee kerta kerralta, neljättä kertaa raskautta metsästetään ja lähti jo ekassa kierrossa ihan lapasesta 🤣

@Riama ihan kun PC olisi joku häivähdys? Mutta dpo10 on tosi aikaista. Vielä ehtii!!
@Necile tekisin jollain muulla testin kun CB, antaa heti vaikutusajan jälkeen aika selkeitäkin viivoja 😑 jos taas tulee vaikutusajan sisällä haamu, sitten olisin toiveikas
Kiitos tästä varoituksesta 🙏 Tämä viiva tuli tosiaan noin 20 min testin uittamisen jälkeen. Tänään 10 min kohdalla oli negatiivinen ja vippasin saman tien roskiin.

Tässä nyt tältä aamulta ekasta pissasta DPO14 tehdyt PC:n ovistesti, joka oli jo tosi tumma ja PC:n normaali raskaustesti, josta olisin toivonut tummempaa viivaa jotta saisin mielenrauhan 🫠View attachment 130704
pitäisikö sinun hankkia ihan digitesti viikkonäytöllä niin saa ainakin tarkan vastauksen? 🤔 sen pitäisi kai näyttää "2-3" jos viikkoja on se 4+ eli kai silloin kun menkat on myöhässä muutaman päivän.

pitäisikö sinun hankkia ihan digitesti viikkonäytöllä niin saa ainakin tarkan vastauksen? 🤔 sen pitäisi kai näyttää "2-3" jos viikkoja on se 4+ eli kai silloin kun menkat on myöhässä muutaman päivän.
Sitä vois harkita kyllä! Mä nyt yritän hommailla ja tehdä testin seuraavaksi vaikka 2 pv kuluttua. Ja herkästi ton aiemmin kohdunulkoisen takia pitää kans soitella neuvolaan ja käydä ultrassa. Kohdunulkoisessakin arvot nousee hitaasti.

Ei tuolla pc viivalla tule 2-3 melko varmasti. Ei kannata tuhlata siihen ainakaan vielä. HCG nousee yksilöllisesti ja jos kiinnittynyt kovin myöhään ei voi dpo päiviinkään tuijottaa. Itse seuraisin vain nyt että vahvistuuko pc. Tee vielä iltapäivästä tuo pc uudelleen. Ja nyt kun oot tehnyt rfsu herkän niin sillä hän tuli jo hyvä viiva niin voisit silläkin seurata vahvistumista.

Mun aamuiset testit oli taas tyhjää täynnä 😕 Tänään dpo 11. Ihan tylsää, olis nyt edes jotain spekuloitavaa viivanpaikkaa antaneet 🙃 Enää pari pc tikkua jäljellä, ne vielä kulutan jos ehtii, mutta tuskin on tärppiä käynyt.

Kp18/29-31, ovista metsästetty kp12 illasta asti. Tää on nyt tummin, ja silti nega... voiko oikeasti ovis olla vielä tulossa vai teenkö seuraavaksi jo rtestin? 🥹

Liitteet

• 20240209_080719.jpg
    20240209_080719.jpg
    3.3 MB · Katsottu: 94
Ehkä pienoinen shokki koska olin varma että ei ole meidän kierto, vaikka mitä vielä toki voi sattuakkin. Dpo 9(pitäisi olla, raskauslaskurin mukaan 3+4 tai 3+5). Kuvat testiajalla

Liitteet

• IMG_20240209_190342.jpg
    IMG_20240209_190342.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 193
  • IMG_20240209_185840.jpg
    IMG_20240209_185840.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 193
Muokattu viimeksi:
Takaisin