Plussa vai ei?

Dpo 10 ja olisin näkevinäni jotain vahvoilla viivalaseilla. Mies alkoi epäilemään mun näkökykyä, kun näytin hänelle 😂

Liitteet

• 20240207_050034.jpg
    20240207_050034.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 215
Lupaavalta näyttää @Unitupuna ja @Necile! 🥰 Vähän varoittelisin tuosta clearbluen early -testistä, että kova antamaan hailuviivoja. En osta niitä enää, pari viime kiertoa antoi sinertävää viivaa vaikka kaikki muut testit pysyi tyhjänä.

Omat testit ei sitten taas ole senkään vertaa lupaavia 🥲 Tänään dpo 10, eipä näy viivan häivähdystäkään.. Pc ja rfsu herkkä puikko.
20240207_070518.jpg

@Riama ihan kun PC olisi joku häivähdys? Mutta dpo10 on tosi aikaista. Vielä ehtii!!
@Necile tekisin jollain muulla testin kun CB, antaa heti vaikutusajan jälkeen aika selkeitäkin viivoja 😑 jos taas tulee vaikutusajan sisällä haamu, sitten olisin toiveikas

1000027815.jpg

Yh. Ei tää kyllä vahvistu ihan oletetusti. Alemmat 2 eilisillalta ja ylempi on just nyt otettu eli DPO13. Toivottavasti menkat nyt alkais vaan huomenna ajallaan ettei pitkittyis kierto (mies ei halua joulukuista, alunperin halusi aloittaa yrityksenkin vasta sellain, et eka mahdollisuus olis tammikuussa... haluaisi kuulemma antaa lapselle paremman synttärin kuin itsellään, mä oon ite marraskuinen, enkä koe kärsineeni asiasta ja meidän esikoisen on kans marraskuinen)...

View attachment 130691
Yh. Ei tää kyllä vahvistu ihan oletetusti. Alemmat 2 eilisillalta ja ylempi on just nyt otettu eli DPO13. Toivottavasti menkat nyt alkais vaan huomenna ajallaan ettei pitkittyis kierto (mies ei halua joulukuista, alunperin halusi aloittaa yrityksenkin vasta sellain, et eka mahdollisuus olis tammikuussa... haluaisi kuulemma antaa lapselle paremman synttärin kuin itsellään, mä oon ite marraskuinen, enkä koe kärsineeni asiasta ja meidän esikoisen on kans marraskuinen)...
Tsemppiä! Onko testit siis One Step- merkkisiä? Ne voi olla aika huonolaatuisia, muistan itsellänikin kun esikoisen yritysaikana noita käytin niin oli ihan hailuroita pitkään vaikka muissa testeissä (Pregcheck?) kunnon viivat! Toivottavasti vika testeissä jos ei ala vahvistumaan ♡

View attachment 130691
Kokeilisin itse eri merkkien testeillä yhtä aikaa, niin selviäisi onko raskaana vai testissä vika. En kestäisi itse odotella yhtään 🤭

Tsemppiä! Onko testit siis One Step- merkkisiä? Ne voi olla aika huonolaatuisia, muistan itsellänikin kun esikoisen yritysaikana noita käytin niin oli ihan hailuroita pitkään vaikka muissa testeissä (Pregcheck?) kunnon viivat! Toivottavasti vika testeissä jos ei ala vahvistumaan ♡
Joo, nää on niitä raskauskeijun one stepejä. Ne on kyllä vähän susia, kyllä ne mulla negan tunnistaa ja sit jos saa posin, niin pitäis varmaan just olla PC Varalla 😅
Kokeilisin itse eri merkkien testeillä yhtä aikaa, niin selviäisi onko raskaana vai testissä vika. En kestäisi itse odotella yhtään 🤭
Mä kävin tossa lähikaupassa ja siellä ei ollu kun RFSU:n niitä testaa varhain -puikkoja! Vaikka K-Supermarket et luulis et vois olla edes joku toinenkin raskaustesti...

Joo, nää on niitä raskauskeijun one stepejä. Ne on kyllä vähän susia, kyllä ne mulla negan tunnistaa ja sit jos saa posin, niin pitäis varmaan just olla PC Varalla 😅

Mä kävin tossa lähikaupassa ja siellä ei ollu kun RFSU:n niitä testaa varhain -puikkoja! Vaikka K-Supermarket et luulis et vois olla edes joku toinenkin raskaustesti...
Jos RFSU antaa viivan, eiköhän se ole selvä peli, että raskautta ainakin yrittää 😊
Jännittävää, tuleeko viiva sulla RFSU: hunkin. 🤗

1000027847.jpg
Tässä nyt ylinnä RFSU testaa varhain (en oo tykänny näistä RFSUn testeistä itse, mut eipä ollu valinnanvaraa) ja alla Raskauskeijun One step ovulaatiotesti ja sen alla Raskauskeijun One step epäherkkä raskaustesti (luin just et se on 25 IU eikä 20 kuten luulin). Toi ovulaatiotesti on eiliseen verrattuna tummentunut, one step raskaustesti samaa luokkaa kuin eilen ja toi RFSU:n 10 IU herkkä on toki positiivinen, mut kuvittelisin ton herkän olevan jo aika räiskyvä tässä vaiheessa. DPO13, menkkojen pitäis alkaa huomenna.

View attachment 130698Tässä nyt ylinnä RFSU testaa varhain (en oo tykänny näistä RFSUn testeistä itse, mut eipä ollu valinnanvaraa) ja alla Raskauskeijun One step ovulaatiotesti ja sen alla Raskauskeijun One step epäherkkä raskaustesti (luin just et se on 25 IU eikä 20 kuten luulin). Toi ovulaatiotesti on eiliseen verrattuna tummentunut, one step raskaustesti samaa luokkaa kuin eilen ja toi RFSU:n 10 IU herkkä on toki positiivinen, mut kuvittelisin ton herkän olevan jo aika räiskyvä tässä vaiheessa. DPO13, menkkojen pitäis alkaa huomenna.
Onnea 🥰 Ehkä ovulaatio on ollut myöhemmin? Myös hormooni nousee eri tavalla eri raskauksissa.

View attachment 130691
Mun kokemus raskauskeijun onestepeistä on syksyltä -21 kun esikoista tehtiin. Nt-ultrassa määrätyn lasketun ajan perusteella olisin noilla saanut tuon vahvuisen plussan vasta dpo 17 vai 18. Jos noiden testien laatu ei oo parissa vuodessa parantunut, niin mäkin suosittelisin ostamaan kauppareissulta esim pregcheckin liuskoja paketin! Niillä testasin nyt tän toisen, joka varhaisultran mukaan olis antanut ekan haamujenhaamun dpo 9 ja virallisen nt-ultran lasketun mukaan jo niinkin aikaisin kuin dpo 7 😁 joka tapauksessa, PC paremmin antaa väriä ja selkeämmän viivan kuin noi onestepit 😊

Mun kokemus raskauskeijun onestepeistä on syksyltä -21 kun esikoista tehtiin. Nt-ultrassa määrätyn lasketun ajan perusteella olisin noilla saanut tuon vahvuisen plussan vasta dpo 17 vai 18. Jos noiden testien laatu ei oo parissa vuodessa parantunut, niin mäkin suosittelisin ostamaan kauppareissulta esim pregcheckin liuskoja paketin! Niillä testasin nyt tän toisen, joka varhaisultran mukaan olis antanut ekan haamujenhaamun dpo 9 ja virallisen nt-ultran lasketun mukaan jo niinkin aikaisin kuin dpo 7 😁 joka tapauksessa, PC paremmin antaa väriä ja selkeämmän viivan kuin noi onestepit 😊
Joo! Varmaan pakko pakottaa mies käymään ostamassa Prismasta PC 😆 mä vaan non-stop pyöritän tätä asiaa päässäni ja ihan jokaisella kusella oon tänään uittanu tikkua 🤣 mä vielä kuvittelin et kakkosesta tää olis vähemmän neuroottista...

Oli pakko kaivaa täältä foorumilta sama Raskauskeijun One step epäherkkä esikoisesta eli -21 alkuvuodesta, tässäkin DPO13 ja oli paljon vahvempi. Mutta tässä välissä näiden laatu on siis laskenut, voi olla et jo tuolloin -21 syksystä ku sä oot testannu on ollu huonolaatuista.

Liitteet

• Screenshot_20240207_190654_Chrome.jpg
    Screenshot_20240207_190654_Chrome.jpg
    473.6 KB · Katsottu: 105
View attachment 130698Tässä nyt ylinnä RFSU testaa varhain (en oo tykänny näistä RFSUn testeistä itse, mut eipä ollu valinnanvaraa) ja alla Raskauskeijun One step ovulaatiotesti ja sen alla Raskauskeijun One step epäherkkä raskaustesti (luin just et se on 25 IU eikä 20 kuten luulin). Toi ovulaatiotesti on eiliseen verrattuna tummentunut, one step raskaustesti samaa luokkaa kuin eilen ja toi RFSU:n 10 IU herkkä on toki positiivinen, mut kuvittelisin ton herkän olevan jo aika räiskyvä tässä vaiheessa. DPO13, menkkojen pitäis alkaa huomenna.
Selkee plussa! Onnea!

Takaisin