Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Antaako pc tällaisia viivanpaikkoja?
Ei ole ollut vastakkain, on eri aikaan tehdyt.Kyllä. Juuri tuollaisia missä sulla yläreunassa vaan viivaa. Onko ollut noi testit vastakkain? Sekin voi aiheuttaa.
Jos ei ole ollut vastakkain ja testi tehty oikein, jos olis mahdollista, että olisin raskaana ja tää olis mun tekemä testi, niin kyllä mä tän haamuks ja positiiviseksi toteaisin, huolimatta siitä, että on epätasainen viiva. Viiva kuitenkin jatkuu alas asti, vaikkakin haaleanpana. Toki laittaisin itselleni uutta testiä kehiin seuraavana päivänä varmistaakseni positiivisen.Antaako pc tällaisia viivanpaikkoja?
Minä lukisin myös positiiviseksi, eikö tuossa ole ihan väriä, ei tarvitse tihrustaa viivaa.Antaako pc tällaisia viivanpaikkoja?
Mulla oli tällänen ja oli positiivinen.Jos ei ole ollut vastakkain ja testi tehty oikein, jos olis mahdollista, että olisin raskaana ja tää olis mun tekemä testi, niin kyllä mä tän haamuks ja positiiviseksi toteaisin, huolimatta siitä, että on epätasainen viiva. Viiva kuitenkin jatkuu alas asti, vaikkakin haaleanpana. Toki laittaisin itselleni uutta testiä kehiin seuraavana päivänä varmistaakseni positiivisen.
OnneaTein nyt toisen, laimeasta päiväpissasta. Kp 23/29...
Onnea TindraTein nyt toisen, laimeasta päiväpissasta. Kp 23/29...
Mäkin näänView attachment 130651
Tästä varmaan mitään pysty näkemään, mut olisin näkevinäni aivan miedoista miedoimman viivanpaikan, yläpuolella (eilinen) ovistesti näyttämässä missä kuvittelen viivan olevan. Nää raskauskeijun OneStepit ei oo mulla normisti näyttänyt mitään, ei siis edes viivanpaikkaa jos on ollu nega. Oon vielä niin himouittelija, et testaan pari kertaa päivässä usein
Nyt kyllä vaan olis jo dpo11, et luulis näkyvän vähän paremmin. Toki tää on epäherkkä testi 20 IU. No, pitää testata huomenna uusiks.
Voisko olla ovulaatio ollut myöhemmin, ettei siksi näy vielä?Testasin nyt aamulla ja vastaavanlainen viivanpaikka tohon normaalitestiin, raskauskeijun herkkään 10 IU -testiin hailakka haamu, jossa on kyllä väriä. Dpo12 eli varmaan kemiallinen
Miten tää eteni? Ootko tehnyt uusia testejä?Tein nyt toisen, laimeasta päiväpissasta. Kp 23/29...
No periaatteessa vois olla et DPO0 olis ollu -1. Myös kiinnittymiskuvioita oli mun mielestä vasta DPO8 (tai jos ovulaatio päivän myöhemmin DPO7).Voisko olla ovulaatio ollut myöhemmin, ettei siksi näy vielä?