Plussa vai ei?

Oli kaikenlaista oiretta mutta sit tuntuu että niitä on joka kuukaus ollu. Eniten epäilyksiä herätti kun oon esikoisen syntymästä asti (3vuotta) miettiny toiselle pojalle nimeä ja tällä viikolla yhtäkkiä klikkas nimi toiselle. Sit toissa päivänä menin itkemään miehelle negatestiä (samoin kävi esikoisesta ja seuraavana päivänä tein plussan ) Eilen en halunnu testata kun en uskonu plussaan. Onhan mulla nälkää ollu mutta tuntuu että aina on ennen menkkoja.🙈 Samoin itkuherkkyyttä. Alkuun maha oli kovalla. Nyt on joka aamu ollu jotain muuta (tää vähän epäilyttää)
Oi onnea plussasta!! Oliko toissapäivän testi puhdas nega ja tosiaan myös kysyisin mikä dpo/kp oli? Itse kuukautisia odottelen (tänään kp 30) kun dpo 14 oli toissapäivänä varhainen testi nega... alkaisi jo niin ei tarvisi piinailla. 🙈

Täällä nyt vuoto jatkuu on off-ruskeaa vuotoa tulee. Illalla punaista paperiin ja loppui siihen. Testasin sitten äsken silti,jos tämä olisi kiinnittymisvuotoa...Ehkä haamu näkyy. Mutta toiveet ei korkealla. Näkeekö ketään muu rfsu-testissäni haamua?
Näen aavistuksen omaisen tummentuman/viivan, kun pienennän kuvaa. Saan itse samanlaisen rfsulla vaikka en olisi raskaana 😩

Täällä nyt vuoto jatkuu on off-ruskeaa vuotoa tulee. Illalla punaista paperiin ja loppui siihen. Testasin sitten äsken silti,jos tämä olisi kiinnittymisvuotoa...Ehkä haamu näkyy. Mutta toiveet ei korkealla. Näkeekö ketään muu rfsu-testissäni haamua?
Mä en ainakaan nää valitettavasti mitään 😕 mut jos se on vasta kiinnittymisvuotoa niin voihan olla et myöhemmin tulee plussa 😊

Onnea! Mikä dpo sait ekat näkymään? Mikä nyt menossa? ♥️🥰
dpo:sta ei mitään hajua. kaksi päivää ennen kuukautisten alkua testasin ja olin varma että nega oli. (on myös tässä ketjussa sekin testi) sitten kuukautisten oletettuna päivänä testasin ekan plussan eli toissapäivänä🥰

Oi onnea plussasta!! Oliko toissapäivän testi puhdas nega ja tosiaan myös kysyisin mikä dpo/kp oli? Itse kuukautisia odottelen (tänään kp 30) kun dpo 14 oli toissapäivänä varhainen testi nega... alkaisi jo niin ei tarvisi piinailla. 🙈
se näkyy tässä ketjussa, omasta mielestä oli nega/viivanpaikka mutta vähän ihmettelin kun olin näkeväni testiajalla hailakkaa viivaa mikä kuitenkin katos sitten. useesti oon viivanpaikan saanu PC:n testeihin. eka plussa tuli sinä päivänä kun kuukautisten oli tarkotus alkaa eli kp32☺️ eli se mitä itkin negatiiviseks oli viime viikon torstaina kp30 ja plussa sitten oli kaksi päivää sitten kp32

Voihan harmaat hiukset 😂 aamulla testasin rfsun herkän ja se oli pilalla jo heti alkuun eli en saanut tietoa. Nyt illalla apteekin ultrassa selkeesti näkyvä haamu (en saanut tällä kännykän kameralla kuvaa kuitenkaan) mut se viiva on mun mielestä liian lähellä sitä kontrolliviivaa😮‍💨 oisko se nyt kuitenkin sit virheellinen kans jotenki vai onko kellään kokemusta?... Dpo10

Voihan harmaat hiukset 😂 aamulla testasin rfsun herkän ja se oli pilalla jo heti alkuun eli en saanut tietoa. Nyt illalla apteekin ultrassa selkeesti näkyvä haamu (en saanut tällä kännykän kameralla kuvaa kuitenkaan) mut se viiva on mun mielestä liian lähellä sitä kontrolliviivaa😮‍💨 oisko se nyt kuitenkin sit virheellinen kans jotenki vai onko kellään kokemusta?... Dpo10
Tein tänään kans rfsu herkän, jossa levisi värit ihan miten sattuu... Eli ei ollut sekään ok. Meni n. 45min, ennen kuin värit oli tasaantunut... Tulkitsin silti negaksi, vaikka joku haiku viivan paikalla oli, koska ei oireita. Dpo 11.

Miten sulla kävi?

Laitan tönnekin, ettei katoa tuonne Raskaaksi 2024 -ryhmään.

1000027296.jpg
Ööh no mitäs ihmettä. Tein positiivisen ovistestin toissapäivän illalla. Eilen en testannu, mutta toi premom-sovellus suositteli testaamaan et lähteehän lh-tasot laskuun, niin ajattelin sit tikun uittaa. Tää nyt on vielä vahvempi, ku se toissapäivänen, PreMom tulkitsee 1,42 (vs edellinen 1,08). Misköhän tää on näin pitkään koholla, onko ovis nyt vasta edessä? Voihan kökkö, jos on, ku mies on poissa nyt sunnuntai-iltaan saakka 😅 Ollaan talleteltu kyllä eilen päivällä. Vai onkohan joku sekoilukierto meneillään?

View attachment 130327Ööh no mitäs ihmettä. Tein positiivisen ovistestin toissapäivän illalla. Eilen en testannu, mutta toi premom-sovellus suositteli testaamaan et lähteehän lh-tasot laskuun, niin ajattelin sit tikun uittaa. Tää nyt on vielä vahvempi, ku se toissapäivänen, PreMom tulkitsee 1,42 (vs edellinen 1,08). Misköhän tää on näin pitkään koholla, onko ovis nyt vasta edessä? Voihan kökkö, jos on, ku mies on poissa nyt sunnuntai-iltaan saakka 😅 Ollaan talleteltu kyllä eilen päivällä. Vai onkohan joku sekoilukierto meneillään?
Ettei irtoaisi kaksi munasolua?

View attachment 130327Ööh no mitäs ihmettä. Tein positiivisen ovistestin toissapäivän illalla. Eilen en testannu, mutta toi premom-sovellus suositteli testaamaan et lähteehän lh-tasot laskuun, niin ajattelin sit tikun uittaa. Tää nyt on vielä vahvempi, ku se toissapäivänen, PreMom tulkitsee 1,42 (vs edellinen 1,08). Misköhän tää on näin pitkään koholla, onko ovis nyt vasta edessä? Voihan kökkö, jos on, ku mies on poissa nyt sunnuntai-iltaan saakka 😅 Ollaan talleteltu kyllä eilen päivällä. Vai onkohan joku sekoilukierto meneillään?
Mulla ovistesti on joka kerta räikeesti positiivisena 3-4pv. Ekasta plussasta ovulaatio kumminkin tapahtuu 24h sisään😊 minun kohdalla tuo siis olisi aivan normaalia.

Ettei irtoaisi kaksi munasolua?
Toivottavasti ei 😅 tai ettei ainakaan hedelmöittyisi molemmat. Mä oon aika pieni, niin en usko et keho jaksais kahta.
Mulla ovistesti on joka kerta räikeesti positiivisena 3-4pv. Ekasta plussasta ovulaatio kumminkin tapahtuu 24h sisään😊 minun kohdalla tuo siis olisi aivan normaalia.
Ihanaa että vastasit. Aloin googlettelemaan et vois olla PCOS ja stressasin sitä kauheasti 😅 googlasin jo et onko mulla liikaa häpykarvoja ku siihen liittyy karvan liikakasvua. Ei vaikuttanut olevan 😆

Toinen minkä löysin, oli et kannattais ehkä käyttää vähemmän herkkiä testejä. Noi PregCheckin testit on tosi herkkiä.

No, pitää seurailla mitä tästä kierrosta tulee, pidän sitä ekaa plussaa kuitenkin nyt DPO-1 😁

Toinen minkä löysin, oli et kannattais ehkä käyttää vähemmän herkkiä testejä. Noi PregCheckin testit on tosi herkkiä.
Tämän olen minäkin lukenut. Lh-hormonin määrä huipun aikana on yksilöllinen eri ihmisillä ja testien herkkyys vaihtelee. Jos näyttää plussaa kauan, kannattaa vaihtaa vähemmän herkkä testi. Jos taas ei saa plussaa kiinni, kannattaa vaihtaa herkempään.

Moikka! Pitkästä aikaa itekin eksyin tänne. Viimeksi tainnut laittaa positiivisesta testistä kuvaa, joka sittemmin osoittautui kohdun ulkopuoliseksi.

Tämän aamun testi, dpo 8 (jep, aivan liian ajoissa 🙈) Näkeekö muut haamua?

Liitteet

• IMG_7410.jpeg
    IMG_7410.jpeg
    357.6 KB · Katsottu: 236
Moikka! Pitkästä aikaa itekin eksyin tänne. Viimeksi tainnut laittaa positiivisesta testistä kuvaa, joka sittemmin osoittautui kohdun ulkopuoliseksi.

Näen kyllä jotain.🙏

Hento haamunen näkyy mun silmään 😊

Uskaltaako tässä toivoa vahvistuvaa plussaa?
😱 Yritystä takana +4 vuotta, jonka aikana yksi kemiallinen tapahtunut. Kierto epäsäännöllinen, koska pcos ja pelko persiissä, että taas kemiallinen edessä. Dpo 7-9, ei täyttä varmuutta. Eilen illalla sain haamujen haamu ja aamupissasta tuli nega, joten ajattelin sen eilisen olleen vaan kuuluisa viivapaikka. Kuitenkin n. 4h pidättämisen jälkeen tein uuden testin ja muutama min testiajan jälkeen tuli viivat ja on väriäkin.

En varmaan uskalla enää tehdä testejä, kun se kemiallinen pelottaa. 😅

Liitteet

• 20240128_113618.jpg
    20240128_113618.jpg
    459.7 KB · Katsottu: 274
😱 Yritystä takana +4 vuotta, jonka aikana yksi kemiallinen tapahtunut. Kierto epäsäännöllinen, koska pcos ja pelko persiissä, että taas kemiallinen edessä. Dpo 7-9, ei täyttä varmuutta. Eilen illalla sain haamujen haamu ja aamupissasta tuli nega, joten ajattelin sen eilisen olleen vaan kuuluisa viivapaikka. Kuitenkin n. 4h pidättämisen jälkeen tein uuden testin ja muutama min testiajan jälkeen tuli viivat ja on väriäkin.

Ainakin tässä näkyy jo selkeä ja värillinen viiva 😊 Tarrasukkia ja toivotaan parasta ❤️

Pelkosi on hyvin ymmärrettävää! Vaan vaikka sanotaankin ettei pessimisti pety niin yritähän nyt jaksaa olla optimisti. 🍀
Pistin sulle pikatoimituksena tulemaan sangollisen vauvaliimaa, olkoon siitä isosti apua plussatuulen lisäksi 🙏

Takaisin