Plussa vai ei?

Mäki sain mielestäni tämmöstä tässä kierrossa, luulin että on dpo8 mutta olikin ovulaatio. Myös mietin onko pc taso todella laskenut.
Tätä mietin myös, ainakin ennen pc ollut luotettava eikä oo antanu mulla ainakaan turhia viivanpaikkoja tms niinku vaikka rfsu 🥴

Kuinka tiheästi testasit ovulaation aikoihin? Jospa LH-huippu on mennyt sulta vaan ohi ja PC reagoi nyt nousseen hcg:n takia, itse pidän sitä todennäköisempänä. Selvinnee päivän-parin sisällä testailua jatkaessa 🌈
Testasin kerran päivässä ja aina aamulla, ei ollu mahista testata muuten. Näytti sellasta suht vahvaa viivaa jo useampi päivä sit (tyyliin kp9 lähtien) mut ei ihan kuitenkaan positiivista. Pitää mennä sillä oletuksella et nyt vasta ovis niin ei tuu niin isoja pettymyksiä 🙈

Testasin kerran päivässä ja aina aamulla, ei ollu mahista testata muuten. Näytti sellasta suht vahvaa viivaa jo useampi päivä sit (tyyliin kp9 lähtien) mut ei ihan kuitenkaan positiivista. Pitää mennä sillä oletuksella et nyt vasta ovis niin ei tuu niin isoja pettymyksiä 🙈
Hmm, jännät päivät edessä 😅 Ainakaan teoriassa raskaustestin ei pitäisi reagoida LH:iin ollenkaan, mutta aika monella taitaa olla toisenlaisia käytännön kokemuksia... Toivotaan että testi vahvistuu 🙏

Ja siis helpostihan kerran päivässä testaten voi huippu mennä ohi...

Apua, 3min kohalla tällänen🙈

Liitteet

• IMG_3779.jpeg
    IMG_3779.jpeg
    981.3 KB · Katsottu: 257
Oli kaikenlaista oiretta mutta sit tuntuu että niitä on joka kuukaus ollu. Eniten epäilyksiä herätti kun oon esikoisen syntymästä asti (3vuotta) miettiny toiselle pojalle nimeä ja tällä viikolla yhtäkkiä klikkas nimi toiselle. Sit toissa päivänä menin itkemään miehelle negatestiä (samoin kävi esikoisesta ja seuraavana päivänä tein plussan ) Eilen en halunnu testata kun en uskonu plussaan. Onhan mulla nälkää ollu mutta tuntuu että aina on ennen menkkoja.🙈 Samoin itkuherkkyyttä. Alkuun maha oli kovalla. Nyt on joka aamu ollu jotain muuta (tää vähän epäilyttää)

Nyt kp 27 ja pyyhkien verta tai paremmin ruskeaa vuotoa...Eli menkat varmasti alkaa. Ja tesyin tein äsken silti ja ei viivaa. Pyh ja pah. Laitan kuvan (sori spämmäys).

Liitteet

• IMG_7780.jpeg
    IMG_7780.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 164
Minun silmään näyttää
tummumista ei ainakaan oo tapahtunu🥺 yläällä eilinen ja sitten alempana tän aamunen
Minun silmään viiva näyttää aavistuksen tummuneen. Onnea ja paljon tarrasukkia😍 Suosittelen, että testaat parin päivän välein, silloin näkyy tummuminen paljon paremmin.☺️

tummumista ei ainakaan oo tapahtunu🥺 yläällä eilinen ja sitten alempana tän aamunen
Onnea! Raskaana olet ❤️😍 Viiva tummuu yksilöllisesti. Jokatoinen päivä testaus on paras minun mielestäni(jos malttaa odottaa 😅). Vahvan viivaan voi mennä monta päivää, lähemmäs 2 viikkoa. Yksilöllistä tosiaan.

Täällä nyt vuoto jatkuu on off-ruskeaa vuotoa tulee. Illalla punaista paperiin ja loppui siihen. Testasin sitten äsken silti,jos tämä olisi kiinnittymisvuotoa...Ehkä haamu näkyy. Mutta toiveet ei korkealla. Näkeekö ketään muu rfsu-testissäni haamua?

Liitteet

• IMG_7793.jpeg
    IMG_7793.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 197
Ovulaation näkymisestä raskaustestissä muistelen nähneeni joskus taulukon/käppyrän, jossa näkyy hcg-taso kierron eri vaiheissa. Muistaakseni siinä hcg oli ovulaation aikaan vähän muuta kiertoa korkeampi. Eli ehkä toisilla se on niin korkea, että näkyy herkässä testissä. En tiedä, mutta pohdin voisiko se selittää haamut ovulaation aikaan. Tai sitten testit on huonoja ja antaa niin törkeitä viivanpaikkoja, että näyttää haamulta.

Takaisin