raakileita
Vauhtiin päässyt keskustelija
Joo en malttanut... Hyvin hyvin haalea, jos ollenkaan.Tein illalla uuden, mut se nyt olikin joku esiäitienesiäitihaamu.
Mä lupaan yrittää ylihuomiseen uuden testailua!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo en malttanut... Hyvin hyvin haalea, jos ollenkaan.Tein illalla uuden, mut se nyt olikin joku esiäitienesiäitihaamu.
Mä lupaan yrittää ylihuomiseen uuden testailua!
Sama homma. Pitäs vaa aina odottaa, mutta joo... No nyt ainakin itse pidän taukoa, yks pc kaapissa, enempää en ostaJoo en malttanut... Hyvin hyvin haalea, jos ollenkaan.En tiedä miksi kiusaan itseäni, huomenna vasta kuukautisten oletettu alkamispäivä.
Näkyy tuossa tokassa tummempana viivan paikkaPc aamusta, sama kuva, toisessa säädetty valotusta. Jospa hakis vielä herkän testin, ja sitten jäisi odottelee menkkoja.
Apua miks mä nään tossa toisen viivanTäällä testattu herkällä nega, nyt odotellaan vaan menkkoja ainakin viikonloppuun ennen ku testaan uusiksi![]()
Täällä testattu herkällä nega, nyt odotellaan vaan menkkoja ainakin viikonloppuun ennen ku testaan uusiksi![]()
Nään kanssa jotainView attachment 128900oli pakko muokata tätä että näkyy selvemmin, mutta nään ton tossa alkuperäisessäkin![]()
Varmasti viivanpaikka, kun on harmahtava tuossa kuvassa, minkä laitoitView attachment 128900oli pakko muokata tätä että näkyy selvemmin, mutta nään ton tossa alkuperäisessäkin![]()
8, luteaalivaihe kestää mulla sen 11 pv, eli muutamat pv:t ja menkkojen pitäs alkaa. Ei tarvis kylläNään kanssa jotainmikäs dpo?
Vielä en luovuttaisi, usein testeissä näkyy vasta dpo 12Viimeinen pc aamusta.. Jatkamme siis seuraavaan kiertoon, toivottavasti paremmalla menestyksellä, en usko, että tästä enää plussaksi muuttuukuvakin heilahti, mutta ei se tulosta muuta...
Mulla on aika monta raskautta takana, kaikki näkyny dpo 7-9. Mutta kertako se olisi eka, kun näkyisi myöhemmin :)Vielä en luovuttaisi, usein testeissä näkyy vasta dpo 12![]()
On varmasti tarpeeksi vahvistunut, onnea kovasti :)Täällä tänään dpo 14/15
https://aijaa.com/H1V9FO
Tämä on apteekin herkkä testi. Ei ole oikein vertailukelpoinen, kun eri herkkyys ja huolestuin nyt onko vahvistunu tarpeeksi siihen nähden, että jo dpo 9/10 näkyi testeissä
En raskinu eilen ostaa digiä, kun aoteekissa se maksoi 18euroa (viikko digi)![]()
Pitää vielä myöhemmin varmistella digilläOnnea!![]()