Plussa vai ei?

Dpo 14 ja One Step. Kokemuksia tuosta One stepistä, onko luotettava testi?
Ainakin minulla aiemmin olleet luotettavia, plussat ollu plussia ja turhia ei oo haamuilleet 😊 näyttää aika selkeältä minusta, varovaiset onnittelut! ☺️

Mulla ei nyt aamuksi ole testiä, täytyy huomenna käydä ostamassa töiden jälkeen keskiviikkoaamulle testi. Jollei menkat ala nyt ennen sitä.

Nyt pitäisi siis olla kaiketi dpo 9 tänään.

Onnea plussanneille! Kaikissa näkyy mielestäni selvä testiviiva! Minulla menkat alkoi 1.12. Ja yritystä ei ollut kuin 12.12. Ja ovulaatiotesti oli kp 13 melkein plussa(eli positiivinen tullut yöllä),koska kp 14 aamulla oli jo haaleampi. Jouluaattona voisi testata,onko muita jotka jännää aattona?

Tässä aamun testaukset, RFSU ja cb normi. Dpo 10 ja ajattelin seuraavan kerran testailla viikon päästä taas digillä🤞
IMG_7932.jpeg

Onnea plussanneille! Kaikissa näkyy mielestäni selvä testiviiva! Minulla menkat alkoi 1.12. Ja yritystä ei ollut kuin 12.12. Ja ovulaatiotesti oli kp 13 melkein plussa(eli positiivinen tullut yöllä),koska kp 14 aamulla oli jo haaleampi. Jouluaattona voisi testata,onko muita jotka jännää aattona?
Täällä dpo 7. 😊

Täällä dpo 10 ja odotan josko posti toisi tänään testejä. 🆘️ Tosin kierto epäsäännöllinen ja vasta muutama kierto ollut imetyksen lopettamisen jälkeen, mutta tutun tuntuinen väsymys meinaa hieman vaivailla. 🫣 Onnea kaikille plussanneille. Siitä onkin hetki kun olen itse viimeksi tänne ladannut analysoitavaa 😅

Takaisin