Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan kuin näkisin haamujen isoisoäidinPakkohan se on aloittaa liian aikaisin
Taitaa olla viivanpaikka, kun väritön. Vähä turhan ajoissa liikkeellä olenIhan kuin näkisin haamujen isoisoäidin
Näkyy haamulaista, siitä se lähtee vahvistumaan
Mäkin oon näkevinäni jotainPakkohan se on aloittaa liian aikaisin
Pitää koittaa huomenna uusiksi. Ylihuomenna olisi toki fiksuinta, mutta minkäs teet, kun ei maltaMäkin oon näkevinäni jotain
Jep, pakko itsekin huommenna mennä hakemaan testi jos ei posti tuo. Oon seota kun ei pääse dippamaanPitää koittaa huomenna uusiksi. Ylihuomenna olisi toki fiksuinta, mutta minkäs teet, kun ei malta
Tein illalla uuden, mut se nyt olikin joku esiäitienesiäitihaamu.Pitää koittaa huomenna uusiksi. Ylihuomenna olisi toki fiksuinta, mutta minkäs teet, kun ei malta
Sama täällä, yritin kovasti ainakin puoli päivää! Nyt kylläkin hakemassa jotain toisen merkkistä herkkää testiä illaksi, kun nyt kerran asioilla ollaan Tämä on niiiin koukuttavaa, ja todennäköisesti viimeisiä kertoja kun raskaustestejä enää uittelenTein illalla uuden, mut se nyt olikin joku esiäitienesiäitihaamu.
Mä lupaan yrittää ylihuomiseen uuden testailua!
Mulla nuo testit tehnyt aina tuota samaa vaikka ei oliskaan tärpännyt, aluksi näkyy vahvakin viiva mut häviää sit. Varmaan noiden testien ominaisuusMiks tähän ilmestyy tämmönen heti, mutta haalenee sit pois? Eilen oli sama juttu.
View attachment 128868
Oho, mulla ei oo ennen tehny noin vaikka melkein aina käytän näitä testejä!Mulla nuo testit tehnyt aina tuota samaa vaikka ei oliskaan tärpännyt, aluksi näkyy vahvakin viiva mut häviää sit. Varmaan noiden testien ominaisuus
Sama hommaSama täällä, yritin kovasti ainakin puoli päivää! Nyt kylläkin hakemassa jotain toisen merkkistä herkkää testiä illaksi, kun nyt kerran asioilla ollaan Tämä on niiiin koukuttavaa, ja todennäköisesti viimeisiä kertoja kun raskaustestejä enää uittelen
Ainakin erittäin hyvältä näyttääOlispa tämä plussa