Vauvahaaveilija24
Silmät suurina ihmettelijä
En tarkkaan tiedä, mutta oireista päätellen ovis olis voinut ollu noin 5-6.12 aikoihinOnko mikä dpo? :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En tarkkaan tiedä, mutta oireista päätellen ovis olis voinut ollu noin 5-6.12 aikoihinOnko mikä dpo? :)
Itellä ainakin ihan luotettavia negoja tullut
On ollut itsellä luotettavat plussat tuolla testillä
@Lemona näen kyllä selkeästi toisen haalean viivanKaikissa tämän sivun testeissä pilkistää haamua tai plussaa, myös sulla näen toista viivaa @Vauvahaaveilija24
Minä se en vaan opi: tein sitten kuitenkin äsken uuden rfsu herkän alle 2h pidätyksellä, dpo11. Edelleen joku haamu näkyy, en tiiä näkyykö vaan mun viivalaseilla... Oireita iltaa kohti paheneva kuvotus, dpo9 näkyi pieni ruskea tuhru, nyt vaan ihan vaaleaa v-vuotoa enemmän kuin normisti. Aika vahvat valeraskausoireet jos ei olekaan plussa
Näkyy kyllä haalea toinen viiva.Kaikissa tämän sivun testeissä pilkistää haamua tai plussaa, myös sulla näen toista viivaa @Vauvahaaveilija24
Minä se en vaan opi: tein sitten kuitenkin äsken uuden rfsu herkän alle 2h pidätyksellä, dpo11. Edelleen joku haamu näkyy, en tiiä näkyykö vaan mun viivalaseilla... Oireita iltaa kohti paheneva kuvotus, dpo9 näkyi pieni ruskea tuhru, nyt vaan ihan vaaleaa v-vuotoa enemmän kuin normisti. Aika vahvat valeraskausoireet jos ei olekaan plussa
Nuo taitaa olla aika epäherkkiä, muistelisin Sulla aika samanlainen haamu testissä kuin itsellä, eli kandee jatkaa vaan testailua sinnikkäästi lähipäivinäMinä tein juuri alle 2h pidätyksellä CB digitaalisen (ilman viikkonäyttöä) ja ei raskaana tuli.
Tässä kyllä näkyy haamu! Onko sulla testiä aamuksi ?Sori spämmäys jatkuu, ei pitäis kuivuneita testejä katella mutta on aika törkeä väärä hälytys jos on sellanen ollakseen
Alussa ei välttämättä näy, kuin aamu pissasta..Minä tein juuri alle 2h pidätyksellä CB digitaalisen (ilman viikkonäyttöä) ja ei raskaana tuli.
Huomenna uusiksi, tuo on aika lyhyt aika myös.Minä tein juuri alle 2h pidätyksellä CB digitaalisen (ilman viikkonäyttöä) ja ei raskaana tuli.
Tässä kyllä näkyy selvästi! Ja oliko sulla vasta dpo 8?Oli myös pakko tehdä vielä 4h pidätyksellä CB.
Täytyy varmaan olla jo 9dpo. Ei oo kokemusta tästä CB testistä, mutta näkyy tähän ajankohtaan jo suht selkeänä.Tässä kyllä näkyy selvästi! Ja oliko sulla vasta dpo 8?