Kyllä siellä viiva näkyy..ja väriä myös.. itellä nuo testit ollu vaan niin susia, että en niihin luota. Mutta näen viivan kuitenkin..Tässä vielä kuivuneena tuo rfsu herkkä tältä päivää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä siellä viiva näkyy..ja väriä myös.. itellä nuo testit ollu vaan niin susia, että en niihin luota. Mutta näen viivan kuitenkin..Tässä vielä kuivuneena tuo rfsu herkkä tältä päivää.
Anteeksi kuvasi kopiointi, mutta kyllä mä näen kans viivan, yritin laittaa nuolen siihen kohtaan, siinäkö näet? Siitä en tiedä, onko viivanpaikka vai haamun alku tms..Joo oon aikaisemminkin saanut kyllä törkeitä viivanpaikkoja, jopa eri testeillä, joten siks en tässä nyt onnesta uskalla hyppiä ennen sitä selkeää plussaa . Mutta oli pakko uittaa myös yksi testi veteen, ja ei kyllä näytä mulla samalta, eli en sitten tiedä. Mutta nyt saa testailuun tulla mulla ainakin yksi välipäivä, eli seuraavan teen aikaisintaan dpo12 .
Kyllä mä livenäkin sen nään edelleen hyvin. Itseasiassa vahvistuikin kuivuessa eikä haalistunut kun ensin näytti siltä. Mutta huomenna uudestaan en todellakaan usko omia silmiä, mutta ehkä teidän muidenKyllä siellä viiva näkyy..
Ei haittaa kopiointi . Juurikin tuossa nuolen kohdalla näen myös itse.Anteeksi kuvasi kopiointi, mutta kyllä mä näen kans viivan, yritin laittaa nuolen siihen kohtaan, siinäkö näet? Siitä en tiedä, onko viivanpaikka vai haamun alku tms..
Ai vitsit jännitän myös sun puolesta!Kyllä mä livenäkin sen nään edelleen hyvin. Itseasiassa vahvistuikin kuivuessa eikä haalistunut kun ensin näytti siltä. Mutta huomenna uudestaan en todellakaan usko omia silmiä, mutta ehkä teidän muiden
Näen tässä samanlevyisen toisen viivan, melkeinpä haamu? Ellei ole sitten vielä ns tekeytyminen kesken kun on koko valkoinen osa jotenkin punertava uutta vaan!! Ja tiirattavaa tänneDpo10 ja edelleen olematonta hailuraa. On tämä piinaavaa . Tosiaan haamun kaltainen ilmestyy heti testiajalla siinä minuutin kohdalla ja väriäkin näyttää olevan, kuitenkin kuivuessaan haalistuu ja näyttää enää lähinnä viivanpaikalta. Tulevat päivät näyttää miten käy. Muokkaus: eilen oli yhdyntäkipua, tai oikeastaan yhdynnän jälkeistä outoa paineen tunnetta alavatsalla ja selässä, erilaista kuin ”menkkajuilinta” ja kesti n. vartin verran .View attachment 128513
Sulla sam dpo kuin mulla. Hmm, erikoinen kyllä tuo cb, mutta eikö sitä niin sanota, että jos vähänkään väriä on, niin testit reagoi hcg:hen? Uutta testiä vaan lähiaikoina. Toivon todella, että tuo sun viiva on todellinen, ja että omaankin testiin alkais lähipäivinä ilmestyä selkeämpää haamua . Niinkuin täältä on saanut lukea, testeissä on hirveästi eroja, ja eri ihmisillä tuntuu eri testitkin reagoivan ihan eri tavalla. Osa on plussannut varsin ”myöhäänkin”. Toivo elää niin kauan kuin tätiä ei näy .Mun tän päivän testit dpo 10 - aamulla pc aivan blanko ei edes viivanpaikkaa näkyvissä. Iltapv tein CB pahamaineisen plussa testin ja tuli kyllä ihan jäätävän selkeä plussa sen vaikutusajan jälkeen. Oisko n15 min. Joka on vaan vahvistunut ajan kuluessa.
Tosin tollanen ohut viiva, googletin että taitaa aina tuollaista tehdä
Vois itsekin hakea huomenna kaupasta myös tuon ja testata miltä mulla näyttäisi. Tarvii kuitenkin huomenna täydentää pc varastojakin . Mulla edellisessä kemiallisessa tuo cb antoi haaleeta, mutta tasavahvaa viivaa ja samalla kertaa sain kyllä haamun myös pc ja apteekin omalla.Mun tän päivän testit dpo 10 - aamulla pc aivan blanko ei edes viivanpaikkaa näkyvissä. Iltapv tein CB pahamaineisen plussa testin ja tuli kyllä ihan jäätävän selkeä plussa sen vaikutusajan jälkeen. Oisko n15 min. Joka on vaan vahvistunut ajan kuluessa.
Tosin tollanen ohut viiva, googletin että taitaa aina tuollaista tehdä
Dpo10 ja edelleen olematonta hailuraa. On tämä piinaavaa . Tosiaan haamun kaltainen ilmestyy heti testiajalla siinä minuutin kohdalla ja väriäkin näyttää olevan, kuitenkin kuivuessaan haalistuu ja näyttää enää lähinnä viivanpaikalta. Tulevat päivät näyttää miten käy. Muokkaus: eilen oli yhdyntäkipua, tai oikeastaan yhdynnän jälkeistä outoa paineen tunnetta alavatsalla ja selässä, erilaista kuin ”menkkajuilinta” ja kesti n. vartin verran .View attachment 128513
Jotain siellä on! Vahvistumisia!Tämän aamun cb, en tiedä saako sitä kuvassa näkyyn.. joku haamujen esiäitien äiti? Ilmeisesti nää Siniväriset jotain surkeita?
Eka kuva alkuper. Ja toisessa kontrastia lisätty ronskillä käellä
Ihan plussalta näyttää. Vahvistumisia!Kyseessä rfsu herkkätesti. Oon ihan apua sanaton, voiko tää olla positiivinen. Tehty kolmen tunnin pidätyksellä tässä aamupäivästä tänään.
Tänään dpo 12, piinapäivä 7. Maanantaina 4.12 siirretty 5pv ikäinen alkio. Taustalla 4 epäonnista raskautta ja viiden vuoden yritys.
View attachment 128553
Tämä testi oli nega, muut merkit vahvisti senTämän aamun cb, en tiedä saako sitä kuvassa näkyyn.. joku haamujen esiäitien äiti? Ilmeisesti nää Siniväriset jotain surkeita?
Eka kuva alkuper. Ja toisessa kontrastia lisätty ronskillä käellä
Iltaa mökkiin.
DPO9 testi linkin takana, ovistestin kanssa, että hahmottaa viivaa paremmin. Onko PregCheckillä taipumus viivanpaikkoihin/värikertymiin? Itse testiajalla hyvin vahvojen viivalasien kanssa sai ehkä jotain selvää viivan tapaisesta, mutta vasta näin kuivassa se tuli selkeämmin esiin. Eilen Dpo 8 testattu samalla testimerkillä tyylipuhdas nega, jopa kuivumisen jälkeen ei havaintoa tällaisesta. Häiritsee tuo väriliukuma, josko se voisi aiheuttaa tuon viivan näkyvyyden. Ja tietenkin huomenna testaan uusiks, mutta kunhan jaan teille tätä testaamisen ja tulkitsemisen tuskaa
On plussan alku, Selkee juttu! Itsellä ekat pc liuskat oli joka raskaudessa samanlaisia!! Varovaiset onnet
Iltaa mökkiin.
DPO9 testi linkin takana, ovistestin kanssa, että hahmottaa viivaa paremmin. Onko PregCheckillä taipumus viivanpaikkoihin/värikertymiin? Itse testiajalla hyvin vahvojen viivalasien kanssa sai ehkä jotain selvää viivan tapaisesta, mutta vasta näin kuivassa se tuli selkeämmin esiin. Eilen Dpo 8 testattu samalla testimerkillä tyylipuhdas nega, jopa kuivumisen jälkeen ei havaintoa tällaisesta. Häiritsee tuo väriliukuma, josko se voisi aiheuttaa tuon viivan näkyvyyden. Ja tietenkin huomenna testaan uusiks, mutta kunhan jaan teille tätä testaamisen ja tulkitsemisen tuskaa
Mikä dpo sulla on siis nyt? Nuo cb:t kyllä antaa turhaa toivoa mullakin ihan kirkuva siniristilippu vielä testissäTämä testi oli nega, muut merkit vahvisti sen