Plussa vai ei?

Pakko kysyä, eihän toi kp 13 ole plussa? Minusta liian vaalea ovisplussaksi, mutta tummin, minkä kierron aikana saanut..
Voi hyvin olla plussa. Mullakin tuli tässä kierrossa haaleampi ovisplussa, normaalisti mulla ollut testiviiva kontrolliviivaa tummempi. Nyt tuli raskaustestiin plussa, eli kyllä se ovulaatio oli silti tapahtunut normaalisti. Mulla oli myös vähemmän limoja tässä kierrossa, mut muuten oli normi ovulaatiokivut. Tein ovistestejä kaksi, jopa neljä kertaa päivässä joten ei voinut mennä multa ohi.

@Beibikuume mä näen tossa ekassa testissä selvimmin ehkä haamun 👀

@Beanen Oisko viivanpaikka joka hieman erottuu ..mutta tosi aikaiset päivät nii kerkeet vielä nappaa sen II ☺️

@KermaKannu ei se ihan yhtä vahva ole kun kontrolli mutta lähellä jo, voinut vaikka yön aikana jo tulla jos kp14 jo haaleempi
Mulla ollu kautta aikain KP 20/21 ovis, niin nyt ei testin mukaan ole. Voihan tää olla ovuloimaton kiertokin :/

IMG_8944.jpeg

Tein nyt illasta vielä rfsu varhaisen, koska millään ei malta olla testaamatta 😂. Tässäkin dpo9 kuten ylempänä palstalla olevissa pc:n testeissä.
Tässäkin mun silmät kyllä jotain on näkevinään 😅👀.

Näkyy!! Ja jos tuli vielä testiajalla niin hyvää varmasti lupaa 😍
Tuli ihan heti testiajalla. Kuivuttuaan sitten väri haaleni kyllä, eli oli siis kyllä jopa väriäkin ekana jonkun aikaa🤔 mutta tosiaan se kuivuttuaan haaleni ihan haaleeksi.

Dpo10 ja edelleen olematonta hailuraa. On tämä piinaavaa 🙈. Tosiaan haamun kaltainen ilmestyy heti testiajalla siinä minuutin kohdalla ja väriäkin näyttää olevan, kuitenkin kuivuessaan haalistuu ja näyttää enää lähinnä viivanpaikalta. Tulevat päivät näyttää miten käy. Muokkaus: eilen oli yhdyntäkipua, tai oikeastaan yhdynnän jälkeistä outoa paineen tunnetta alavatsalla ja selässä, erilaista kuin ”menkkajuilinta” ja kesti n. vartin verran 🤔.
IMG_8962.jpeg

Dpo10 ja edelleen olematonta hailuraa. On tämä piinaavaa 🙈. Tosiaan haamun kaltainen ilmestyy heti testiajalla siinä minuutin kohdalla ja väriäkin näyttää olevan, kuitenkin kuivuessaan haalistuu ja näyttää enää lähinnä viivanpaikalta. Tulevat päivät näyttää miten käy. Muokkaus: eilen oli yhdyntäkipua, tai oikeastaan yhdynnän jälkeistä outoa paineen tunnetta alavatsalla ja selässä, erilaista kuin ”menkkajuilinta” ja kesti n. vartin verran 🤔.View attachment 128513
Minun silmään näkyy valkoinen viivanpaikka mikä tulee aina itselle. Veteenkin kun tekee testin niin jää tuommoinen.

Dpo10 ja edelleen olematonta hailuraa. On tämä piinaavaa 🙈. Tosiaan haamun kaltainen ilmestyy heti testiajalla siinä minuutin kohdalla ja väriäkin näyttää olevan, kuitenkin kuivuessaan haalistuu ja näyttää enää lähinnä viivanpaikalta. Tulevat päivät näyttää miten käy. Muokkaus: eilen oli yhdyntäkipua, tai oikeastaan yhdynnän jälkeistä outoa paineen tunnetta alavatsalla ja selässä, erilaista kuin ”menkkajuilinta” ja kesti n. vartin verran 🤔.View attachment 128513
Minustakin näyttää ihan siltä viivanpaikalta vain, varsinkin kun tuo pn tollainen väritön kohta. Selittäisi sen, miksi kuivassa ei oo mitään

Edelleen hyvin haalea heti testiajalla joka näky kyllä livenä huomattavasti paremmin🤔 aikasta on dpo7

Jotain siinä näkyy, mutta onko se värikertymä viivanpaikan vieressä? 🤔 Ihan kuin näkyisi valkoinen viivanpaikka.

Toivottavasti tulevina päivinä tulee selkeä plussa! 🌈

Mikä selittää sen, että ovistestit on kokoaika suht tummia, mutta plussaa ei tule? (Nämä eripäivien testejä kuvissa) Voiko johtua juuri siitä, että ovista ei ole tässä kierrossa tullut? Normisti mulla siis ihan vaaleita ja oviksen aikana tummia, ja vaalenee siitä..eli tulee selvä huippu.
R-testi nega.

Liitteet

• IMG_20231207_095503.jpg
    IMG_20231207_095503.jpg
    946.2 KB · Katsottu: 107
  • IMG_20231210_120342.jpg
    IMG_20231210_120342.jpg
    2.2 MB · Katsottu: 108
  • IMG_20231210_121012__02.jpg
    IMG_20231210_121012__02.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 108
Jotain siinä näkyy, mutta onko se värikertymä viivanpaikan vieressä? 🤔 Ihan kuin näkyisi valkoinen viivanpaikka.

Toivottavasti tulevina päivinä tulee selkeä plussa! 🌈
Varmastikin jotain semmosta🤔 mutta nyt kun katsoin kuivuneena niin viiva on verrattuna vanhoihin plussatesteihin ihan oikeassa kohdassa, eli se puoltaisi että ei ole värikertymä. Nyt kuivuttua näkyy selkeämmin mutta väri ei näy kun niin haalee. Lähipäivinä selvinnee😁

Muokattu viimeksi:
Minustakin näyttää ihan siltä viivanpaikalta vain, varsinkin kun tuo pn tollainen väritön kohta. Selittäisi sen, miksi kuivassa ei oo mitään
Itse oon näkevinäni tuon viivanpaikan/valkoisen kohdan oikealla puolella punaista pystysuoraa, mutta voi olla vain värikertymääkin tietysti. No nyt päätin tällä kertaa oikeasti testata seuraavaksi vasta tiistaina 😁. Ja tässä päätöksessä pakotan itseni pysymään 😅.

Mikä selittää sen, että ovistestit on kokoaika suht tummia, mutta plussaa ei tule? (Nämä eripäivien testejä kuvissa) Voiko johtua juuri siitä, että ovista ei ole tässä kierrossa tullut? Normisti mulla siis ihan vaaleita ja oviksen aikana tummia, ja vaalenee siitä..eli tulee selvä huippu.
R-testi nega.
Mikä kp sulla? Voisko olla että olis kaksi munista kypsymässä?

Minun silmään näkyy valkoinen viivanpaikka mikä tulee aina itselle. Veteenkin kun tekee testin niin jää tuommoinen.
Joo oon aikaisemminkin saanut kyllä törkeitä viivanpaikkoja, jopa eri testeillä, joten siks en tässä nyt onnesta uskalla hyppiä ennen sitä selkeää plussaa 😁. Mutta oli pakko uittaa myös yksi testi veteen, ja ei kyllä näytä mulla samalta, eli en sitten tiedä. Mutta nyt saa testailuun tulla mulla ainakin yksi välipäivä, eli seuraavan teen aikaisintaan dpo12 😊.

Takaisin