Plussa vai ei?

Mikä dpo sulla on siis nyt? Nuo cb:t kyllä antaa turhaa toivoa 😒 mullakin ihan kirkuva siniristilippu vielä testissä 🤪
Mutta jos sulla vielä aikaiset dpot niin toivoahan on vielä!

Netti Tontun testi tosiaan näyttää oudolle, ihan kun olisi kastunut uudelleen ja lähtenyt levittää väriä. En ihan 100 vielä uskoisi vaikka siinä toista viivaa hieman näkyy.. Uutta vaan huomenna!
Ei mitään hajua, kun en löytänyt koko ovista. Yleensä aina löytyy kp 20/21, nyt ei löytynyt.

IMG_8975.jpeg
IMG_8977.jpeg
IMG_8978.jpeg
IMG_8981.jpeg

Tästä raadille arvioitavaksi 😁, mitä mieltä olette?
Dpo11. Ylin kuva 1min kohdalla, toinen 2-3min välillä, kolmas 15 min testiajan jälkeen ja viimeinen 25min testiajan jälkeen.

IMG_9021.jpeg
IMG_9023.jpeg
IMG_9022.jpeg

Dpo12 ja tehty aamulla klo 04, koska heräsin pissahätään, enkä enää pystynyt pidättämään aamuun 🙈😅. Näissä ja ylempänä palstalla olevissa ei siis kovin monta tuntia välissä ole, mutta mun silmään nyt rfsu tasaisesti paksumpi kuin aiemmin eilen illalla lisäämässäni. Ja pc:ssä mun viivalasit näkee ehkä jotain haamua. Pc kuvat salamalla ja ilman.
Tämä kuvalaatu menee kyllä aivan surkeaksi kun nämä tänne lisää 😩.
Tänään aamulla tuli pyyhkiessä paperiin hieman vaaleanpunaista 🤔. Kävin aamulla ennen töihin menoa ostamassa cb varhaisen. Onko ihmisillä millaisia kokemuksia siitä?
Kuvat lisätty myös Raskaaksi 2023 palstalle.

View attachment 128590View attachment 128591View attachment 128592
Dpo12 ja tehty aamulla klo 04, koska heräsin pissahätään, enkä enää pystynyt pidättämään aamuun 🙈😅. Näissä ja ylempänä palstalla olevissa ei siis kovin monta tuntia välissä ole, mutta mun silmään nyt rfsu tasaisesti paksumpi kuin aiemmin eilen illalla lisäämässäni. Ja pc:ssä mun viivalasit näkee ehkä jotain haamua. Pc kuvat salamalla ja ilman.
Tämä kuvalaatu menee kyllä aivan surkeaksi kun nämä tänne lisää 😩.
Tänään aamulla tuli pyyhkiessä paperiin hieman vaaleanpunaista 🤔. Kävin aamulla ennen töihin menoa ostamassa cb varhaisen. Onko ihmisillä millaisia kokemuksia siitä?
Kuvat lisätty myös Raskaaksi 2023 palstalle.
Onkohan se cb juuri tuo, mistä eilen laitoin kuvan.. sekin oli joku varhainen tms. Eli mulla ainakin näyttää nää cb:n aikaiset testit viivoja, tarkoittamatta mitään.

Onkohan se cb juuri tuo, mistä eilen laitoin kuvan.. sekin oli joku varhainen tms. Eli mulla ainakin näyttää nää cb:n aikaiset testit viivoja, tarkoittamatta mitään.
Toi mun ostama cb varhainen on digi ja siihen tulee joko raskaana tai ei raskaana, joten eri on. Löysin tuon ihan cittarista, en ole tuollaiseen aiemmin missään törmännyt 😯.

Joo.o.. kp 26, ja nyt se ovis sitte päätti tulla 🙈 menkat pitäs alkaa jo kohta 🤔😏

Liitteet

• IMG_20231212_212553__01.jpg
    IMG_20231212_212553__01.jpg
    1,022.7 KB · Katsottu: 66
Takaisin