Beanen
Sukkela juttelija
Jotain ihan aavistusta näkyisi.Tuosta vielä pari.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jotain ihan aavistusta näkyisi.Tuosta vielä pari.
Antanut tälläistä aikalailla kp 13 asti hirveät menkkajomot kyllä alko tänää.Lähellä jo
Ihan kuin siinä haamun alku jo pilkistäis!Ei oo mitää järkee, mut so what?!
Dpo 7 …anyone?
PC puikko
Näkyy vaaleasti viiva :)Ei oo mitää järkee, mut so what?!
Dpo 7 …anyone?
PC puikko
Näen myös hailuran . Toivotaan että lähtee vahvistumaan!Ei oo mitää järkee, mut so what?!
Dpo 7 …anyone?
PC puikko
Testailitko tänään uudestaan, että miltä näyttää?Ei oo mitää järkee, mut so what?!
Dpo 7 …anyone?
PC puikko
Joo tein, mutta eipä tullu oikeen mitään . Ehkä jotain viivanpaikkaa mut ei noin selkeetä kun eilenTestailitko tänään uudestaan, että miltä näyttää?
Olisko eilinen ollut kiinnittymis dippi. Testaappa huomenna, pitäs alkaa sit näkyy jotain taas!Joo tein, mutta eipä tullu oikeen mitään . Ehkä jotain viivanpaikkaa mut ei noin selkeetä kun eilen
No mutta uutta kehiin vaan . Itsekin olis järkevin testata aikaisintaan seuraavaksi sunnuntaina, mutta tiedän itseni enkä pysty olemaan huomenna testaamatta. Menkkatyyppistä juilintaa mulla on nyt neljättä päivää, vaikka tätin pitäisi tulla seuraavaksi vasta ensiviikon perjantaina. Tänään ja eilen ollut myös tossa keskialavatsalla kohdun kohdalla sellaista vihlomista, joka tulee ja menee. Tissit edelleen turvoksissa ja jotenkin raskaat, hirveä väsymys ja tänään astunut kuvioihin vielä huimauskin ja ajoittainen etova olo. Jännityksellä saa kyllä odottaa tulevien päivien testailua .Joo tein, mutta eipä tullu oikeen mitään . Ehkä jotain viivanpaikkaa mut ei noin selkeetä kun eilen
Tuosta vielä pari.
Mulla myös tänään dpo9 ja testeissä ei mitään selkeää mainittavaa, mulla niin vahvat viivalasit, että en usko omaan silmään kuin vasta sitten, kun selkeä viiva tulee . Mutta en vieläkään jaksa ajatella näistä vastauksista juuta enkä jaata, koska päiviä niin vähän . Eli tikun uittelut jatkuu, päivittäin myös kunnes vuoto alkaa .Kyllähän kaikki tietää mikä se järkevin tapa olisi, testata vasta kun menkat myöhässä, mutta tää on vaan niin kuumottavaa ja kivaa testata myös ajoissa ja jos haluaa niin kukapa estää, omat rahat siinä kyseessä.
Tänään tein PC siinäkin taitaa olla taas vaan viivan paikka. Toki labrahommat jatkuu nyt dpo 9 ..kunnes
Mikä Dpo sulla?Mulla myös tänään dpo9 ja testeissä ei mitään selkeää mainittavaa, mulla niin vahvat viivalasit, että en usko omaan silmään kuin vasta sitten, kun selkeä viiva tulee . Mutta en vieläkään jaksa ajatella näistä vastauksista juuta enkä jaata, koska päiviä niin vähän . Eli tikun uittelut jatkuu, päivittäin myös kunnes vuoto alkaa .
Tuossa nyt kuitenkin pari kuvaa, joista itse omilla viivalaseilla mietin, että olisko haamujen esiäitien esiäiti. Kuvaan sain tosi huonosti näkymään, mutta paljaalla silmällä tuli heti testiajalla ensimmäisten minuuttien aikana esille, ja väriä olin näkevinäni, en kyllä koko matkalta vaan vähän ylhäältä ja alhaalta. Kuvat on kyllä surkeet. Mutta kivahan se on pohtia ja piinailla, vaikka ei näistä pysty kukaan mitään vielä varmaksi sanomaanView attachment 128461View attachment 128462.
Dpo9 on tänäänMikä Dpo sulla?
Mä en kyllä valitettavasti näe muuta kuin viivanpaikkaa, mutta päivät sulla tosiaan niin minimaaliset vielä, ettei kai pitäiskään näkyä . Oon lukenut että oviksen jälkeen munasolulla kestää n5 päivää matkata kohtuun ja siitä vielä muutama päivä kiinnittyä, jolloin alkaa sitten hcg:ta vasta erittyä. Tsemppiä testailuun tuleville päiville, vielä ehtii joululahjaksi plussan saada .Näkyykö tässä mitään haikua? Nyt vasta dpo6