Plussa vai ei?

Ei oo mitää järkee, mut so what?! 🤪

Dpo 7 …anyone? 👀
PC puikko

Liitteet

• IMG_5232.jpeg
    IMG_5232.jpeg
    633.5 KB · Katsottu: 170
Joo tein, mutta eipä tullu oikeen mitään 😌. Ehkä jotain viivanpaikkaa mut ei noin selkeetä kun eilen
No mutta uutta kehiin vaan 🤗. Itsekin olis järkevin testata aikaisintaan seuraavaksi sunnuntaina, mutta tiedän itseni enkä pysty olemaan huomenna testaamatta. Menkkatyyppistä juilintaa mulla on nyt neljättä päivää, vaikka tätin pitäisi tulla seuraavaksi vasta ensiviikon perjantaina. Tänään ja eilen ollut myös tossa keskialavatsalla kohdun kohdalla sellaista vihlomista, joka tulee ja menee. Tissit edelleen turvoksissa ja jotenkin raskaat, hirveä väsymys ja tänään astunut kuvioihin vielä huimauskin ja ajoittainen etova olo. Jännityksellä saa kyllä odottaa tulevien päivien testailua 😁.

Kyllähän kaikki tietää mikä se järkevin tapa olisi, testata vasta kun menkat myöhässä, mutta tää on vaan niin kuumottavaa ja kivaa testata myös ajoissa 😀 ja jos haluaa niin kukapa estää, omat rahat siinä kyseessä.

Tänään tein PC siinäkin taitaa olla taas vaan viivan paikka. Toki labrahommat jatkuu 🤪 nyt dpo 9 ..kunnes 🩸

Liitteet

• IMG_5281.jpeg
    IMG_5281.jpeg
    768.4 KB · Katsottu: 151
  • IMG_5283.jpeg
    IMG_5283.jpeg
    597.5 KB · Katsottu: 146
Muokattu viimeksi:
Kyllähän kaikki tietää mikä se järkevin tapa olisi, testata vasta kun menkat myöhässä, mutta tää on vaan niin kuumottavaa ja kivaa testata myös ajoissa 😀 ja jos haluaa niin kukapa estää, omat rahat siinä kyseessä.

Tänään tein PC siinäkin taitaa olla taas vaan viivan paikka. Toki labrahommat jatkuu 🤪 nyt dpo 9 ..kunnes 🩸
Mulla myös tänään dpo9 ja testeissä ei mitään selkeää mainittavaa, mulla niin vahvat viivalasit, että en usko omaan silmään kuin vasta sitten, kun selkeä viiva tulee 😅. Mutta en vieläkään jaksa ajatella näistä vastauksista juuta enkä jaata, koska päiviä niin vähän 😁. Eli tikun uittelut jatkuu, päivittäin myös kunnes vuoto alkaa 😆.
Tuossa nyt kuitenkin pari kuvaa, joista itse omilla viivalaseilla mietin, että olisko haamujen esiäitien esiäiti. Kuvaan sain tosi huonosti näkymään, mutta paljaalla silmällä tuli heti testiajalla ensimmäisten minuuttien aikana esille, ja väriä olin näkevinäni, en kyllä koko matkalta vaan vähän ylhäältä ja alhaalta. Kuvat on kyllä surkeet. Mutta kivahan se on pohtia ja piinailla, vaikka ei näistä pysty kukaan mitään vielä varmaksi sanomaan
IMG_8924.jpeg
IMG_8925.jpeg
😁.

Mulla myös tänään dpo9 ja testeissä ei mitään selkeää mainittavaa, mulla niin vahvat viivalasit, että en usko omaan silmään kuin vasta sitten, kun selkeä viiva tulee 😅. Mutta en vieläkään jaksa ajatella näistä vastauksista juuta enkä jaata, koska päiviä niin vähän 😁. Eli tikun uittelut jatkuu, päivittäin myös kunnes vuoto alkaa 😆.
Tuossa nyt kuitenkin pari kuvaa, joista itse omilla viivalaseilla mietin, että olisko haamujen esiäitien esiäiti. Kuvaan sain tosi huonosti näkymään, mutta paljaalla silmällä tuli heti testiajalla ensimmäisten minuuttien aikana esille, ja väriä olin näkevinäni, en kyllä koko matkalta vaan vähän ylhäältä ja alhaalta. Kuvat on kyllä surkeet. Mutta kivahan se on pohtia ja piinailla, vaikka ei näistä pysty kukaan mitään vielä varmaksi sanomaanView attachment 128461View attachment 128462😁.
Mikä Dpo sulla?

Näkyykö tässä mitään haikua?🤔 Nyt vasta dpo6

Liitteet

• IMG_20231209_112937.jpg
    IMG_20231209_112937.jpg
    265.3 KB · Katsottu: 92
  • IMG_20231209_160116.jpg
    IMG_20231209_160116.jpg
    125.5 KB · Katsottu: 75
Näkyykö tässä mitään haikua?🤔 Nyt vasta dpo6
Mä en kyllä valitettavasti näe muuta kuin viivanpaikkaa, mutta päivät sulla tosiaan niin minimaaliset vielä, ettei kai pitäiskään näkyä 😊. Oon lukenut että oviksen jälkeen munasolulla kestää n5 päivää matkata kohtuun ja siitä vielä muutama päivä kiinnittyä, jolloin alkaa sitten hcg:ta vasta erittyä. Tsemppiä testailuun tuleville päiville, vielä ehtii joululahjaksi plussan saada 😍.

Pakko kysyä, eihän toi kp 13 ole plussa? Minusta liian vaalea ovisplussaksi, mutta tummin, minkä kierron aikana saanut..

Liitteet

• IMG_20231129_105815__01.jpg
    IMG_20231129_105815__01.jpg
    3.6 MB · Katsottu: 82
@Beibikuume mä näen tossa ekassa testissä selvimmin ehkä haamun 👀

@Beanen Oisko viivanpaikka joka hieman erottuu ..mutta tosi aikaiset päivät nii kerkeet vielä nappaa sen II ☺️

@KermaKannu ei se ihan yhtä vahva ole kun kontrolli mutta lähellä jo, voinut vaikka yön aikana jo tulla jos kp14 jo haaleempi

Takaisin