Plussa vai ei?

Hei, en pysty lähettämään sinulle yksityisviestiä, kun et ole kirjautunut. Mutta kuvan yhteydessä näkyy oma nimesi (?). Jos et halua sen näkyvän, poista pian.

En osaa sanoa viivasta, minun silmään ei oikein näy, mutta monesti se haamu ei kuvissa oikein näykään. Toivottavasti vahvistuu!
Äh, niimpä näkyikin, kiitos että mainitsit!😅

En osaa muuten liittää kuvaa kun tuolleen, toivottavasti saatte auki!😅 Mutta joku haamulaisen esiaste taikka viivanpaikka siinä pilkistää.. kovin on vaan haalea näinkin myöhäsille päiville, ellei vuoto oiskin ollut ovisvuotoa? Anyway, meillä ei välttämättä ole edes mahdollista saada lasta miehen kivesleikkauksien vuoksi, ei vielä testeissä käynyt mutta elätellään silti toiveita jos vaikka pieni ihme sattuisi meille siunaantumaan❤️
Lataa kuva esim aijaa.com ja sieltä liität linkin 😊

Kp 24 ja dpo 15. Tiputtelua oli 4pv sitten. Mitäs teidän mielestä näkyy?
3F35A625-98A1-4F06-B792-CB15F55B4723_4_5005_c.jpeg

Noniin tässä nyt kuva, anteeksi tämä säätäminen😅

Näyttää mun silmään valitettavasti viivanpaikalta. 😕 Toivottavasti muuttuu siitä vielä plussaksi.

Kp 24 ja dpo 15. Tiputtelua oli 4pv sitten. Mitäs teidän mielestä näkyy?
View attachment 125259

Jotain tosi hailakan punaista saattaa näkyä. Sinällään hyvä merkki että mä näen punaista, mutta dpo15 luulisi jo olevan vahvempi.

Mitä ihmettä mun kropassa tapahtuu?
Kuukautiset 3 pv myöhässä, ja testit edelleen epäselvempiäkin epäselvempiä.
Tässä aamupissasta pregcheck ja Rfsu herkkä.
Kp 31.

Liitteet

• IMG_4965.jpeg
    IMG_4965.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 226
  • IMG_4956.jpeg
    IMG_4956.jpeg
    470.4 KB · Katsottu: 222
Mitä ihmettä mun kropassa tapahtuu?
Kuukautiset 3 pv myöhässä, ja testit edelleen epäselvempiäkin epäselvempiä.
Tässä aamupissasta pregcheck ja Rfsu herkkä.
Kp 31.
Haamulainen se siellä, huomenna uutta testiä. Vahvistumisia! :smiling-eyes:

IMG_20230907_084450.jpg

Ylempi eilen dpo 10 ja tänää dpo11 tuo alempi testiajalla. Nää rfsu ei antanut mulle edellisellä yritys kerralla turhia haamuja. Tässä vaan semmonen ettei oo edes yritystä päällä vaan yks vähä huolettomampi kerta hyvissä ajoin ennen ovulaatiota. Mulla oli ennen vaikee tulla raskaaksi ja ikääkin jo 35. 11v ja 2v lapset entuudestaan. Tuli vaan nii hämärää väsymystä, että tein eilen testiä ja tänää vaan muka varmistin että nega jatkuu. Saas nähä onko feikkihaamu vai oikea 😁

Edit. Kuivuneena vielä tuli enempi esiin.

Liitteet

• IMG_20230907_095435.jpg
    IMG_20230907_095435.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 120
Muokattu viimeksi:
View attachment 125470

Ylempi eilen dpo 10 ja tänää dpo11 tuo alempi testiajalla. Nää rfsu ei antanut mulle edellisellä yritys kerralla turhia haamuja. Tässä vaan semmonen ettei oo edes yritystä päällä vaan yks vähä huolettomampi kerta hyvissä ajoin ennen ovulaatiota. Mulla oli ennen vaikee tulla raskaaksi ja ikääkin jo 35. 11v ja 2v lapset entuudestaan. Tuli vaan nii hämärää väsymystä, että tein eilen testiä ja tänää vaan muka varmistin että nega jatkuu. Saas nähä onko feikkihaamu vai oikea 😁

Edit. Kuivuneena vielä tuli enempi esiin.
Haamulainen siellä, huomenna uusi testi et näkyykö vahvistumista. :smiling-eyes:

Takaisin