Plussa vai ei?

Moikka. Mä en ole tänne hirveästi kirjoitellut/aktiivisesti seurannut. Olemme puolisoni kanssa vuoden alusta saakka yrittäneet lasta, eikä toistaiseksi ole onnistanut… Muutamia haamutestejä ja myöhästyneitä menkkoja on tullut, mutta koskaan ei ole asia edennyt sen enempää. En ole enää edes varma, kuvittelenko itselleni oireita ja näänkö viivoja jo seinilläkin, kun alkaa olo olemaan jo aika epätoivoinen…

Kaiken lisäksi tuntuu, että vauva-uutisia tulee ovista ja ikkunoista. On hankalaa olla aidosti iloinen toisten puolesta, kun itsellä ei nappaa. Harmitus on välillä suunnaton.

Jälleen kierto on siinä vaiheessa, että menkat pitäisi alkaa ensi viikolla ja yritän hillitä itseäni testailemasta liian aikaisin. Miten muuten saatte laitettua noita kuvia tänne? Jos vaikka muiden analysoinnit saisi mieleni rauhoittumaan ja uskomaan testin tuloksia.
Vain rekisteröitynä käyttäjänä saa lisättyä kuvia 😊

Onkohan nää plussaa

Liitteet

• IMG_20230814_140114.jpg
    IMG_20230814_140114.jpg
    5.3 MB · Katsottu: 261
Haamu vai ei? Tänään kp 26, kierto vaihtelee siinä 26-28 paikkeilla. Eilen alkoi tiputteluvuoto, mikä on mulle hyvin epänormaalia. Yleensä mulla vuoto alkaa heti runsaana kipujen kera. Nyt pientä nipistelyä/vihlontaa ollut alavatsassa…
IMG_6386.jpeg

Haamu vai ei? Tänään kp 26, kierto vaihtelee siinä 26-28 paikkeilla. Eilen alkoi tiputteluvuoto, mikä on mulle hyvin epänormaalia. Yleensä mulla vuoto alkaa heti runsaana kipujen kera. Nyt pientä nipistelyä/vihlontaa ollut alavatsassa…
Negatiivinen tuo minusta on. En näe haamun paikkaa. 😕

Haamu vai ei? Tänään kp 26, kierto vaihtelee siinä 26-28 paikkeilla. Eilen alkoi tiputteluvuoto, mikä on mulle hyvin epänormaalia. Yleensä mulla vuoto alkaa heti runsaana kipujen kera. Nyt pientä nipistelyä/vihlontaa ollut alavatsassa…View attachment 124890
Jotain ehkä, mut välillä taas näyttää niin kuin olisi kirkkaanvalkoinen viivanpaikka vieressä 🤷‍♀️ Huomenna tai ylihuomenna uusi? Kannattaa rajata kuvaa enemmän.

Tän aamun testi. Livenä näkyy ihan selkeä värillinen viiva. Ainoa ongelma on se, että eilen alkoi myös vuoto… Vuoto on ollut tosi epänormaalia verrattuna normi menkkoihin, mutta en silti odota liikoja…😞
IMG_6404.jpeg

Tän aamun testi. Livenä näkyy ihan selkeä värillinen viiva. Ainoa ongelma on se, että eilen alkoi myös vuoto… Vuoto on ollut tosi epänormaalia verrattuna normi menkkoihin, mutta en silti odota liikoja…😞View attachment 124922

Minäkin näen siinä haalean viivan/viivanpaikan. Mikä dpo sulla on?

Tän aamun testi. Livenä näkyy ihan selkeä värillinen viiva. Ainoa ongelma on se, että eilen alkoi myös vuoto… Vuoto on ollut tosi epänormaalia verrattuna normi menkkoihin, mutta en silti odota liikoja…😞View attachment 124922

Riippuu toki myös millainen vuoto; onko rusahtavaa vai punaista? Tsemppiä epävarmuuteen ❤️

Riippuu toki myös millainen vuoto; onko rusahtavaa vai punaista? Tsemppiä epävarmuuteen ❤️
Oikeastaan sekä että. Hyvin niukkaa on verrattuna normaaliin, mutta kuitenkin ihan vuotaa eikä tiputtele. Täytyy seurailla ja testailla silloin tällöin. Kiitos ❤️

Herkkä testi dpo 10,
päiväpissasta extempore tehty.

Kuva ei oikein ole niin hyvä kun livenä, väriä löytyy ja kuivuttuaan jäi siihen
Näen haamun! Me mennään muuten samoissa... Mun herkkä dpo 10 mittaus ei ole läheskään noin selkeä.

Muokattu viimeksi:
Takaisin