Plussa vai ei?

230826.png

Mun dpo 10 testi (alempi sininen) näyttää niin hailukkaa haamua että se vaatii jo uskoa et sen näkis. Ylhäällä vanha LH-testi (punainen) osoittamassa viivan paikkaa.

Herkkä testi dpo 10,
päiväpissasta extempore tehty.

Kuva ei oikein ole niin hyvä kun livenä, väriä löytyy ja kuivuttuaan jäi siihen
En ite kyllä usko tuohon, ei oo mitään oireita, ei oo lämmöt koholla(eiks pitäis nousta?) tai mitään muutakaan nega kierrosta/ennen menkkoja poikkeavaa.

Tekeekö noi Onestep herkät testit herkästi noita haamuja? Nää tuli ovistestien kylkiäisenä
En oo kyllä ennen saanut haamuakaan näkyviin.

Oon jotenkin ihan varma et toi on vaan joku feikki posi

En ite kyllä usko tuohon, ei oo mitään oireita, ei oo lämmöt koholla(eiks pitäis nousta?) tai mitään muutakaan nega kierrosta/ennen menkkoja poikkeavaa.

Tekeekö noi Onestep herkät testit herkästi noita haamuja? Nää tuli ovistestien kylkiäisenä

Selkeä haamu on. Lämpö ei nouse raskauden kohdalla kummemmin, vaan se lämpö nousee jo ovulaation jälkeen. Eli sun ruumiinlämpö on jo varmaan korkeammalla, koska oot luteaalissa. Monella lämpö laskee takaisin alas kuukautisten alussa. Eikä oireita tarvitsekaan olla ollakseen raskaana. ☺️ Mulla ensimmäiset raskausoireet alkoi viikko plussan jälkeen.

Toivottavasti viiva tummenee lähipäivinä! 🌈🌈🌈

Mä suosittelen kokeilemaan varmuuden vuoksi vaikka pc:n testiä. One stepit antaa herkästi virheellisiä positiivisia oman kokemuksen kautta, joten kannattaa varmistaa toisella testillä.

Toivottavasti olisi oikea plussa! 🍀

Joo toi rfsu oli aika vahva ja tarkentui, näihin puhelimen kuviin kun ei ikinä saa kunnolla. Mut kyllä toi jo on 🥰
Oottelen sinne viralliseen testipv tai pv ennen sen digin et voi heti aamusta ilmottaa hoitavalle taholle ja varaavat ultran

Mikä olikaan nyt dpo? Millasia oireita?😍

Mikä olikaan nyt dpo? Millasia oireita?😍
Dpo 11 kp 25/27(28)

Ei tavallaan mitään mikä poikkeasi negakierroista/ennen menkkoja 🤷🏻‍♀️

Alkava flunssa/räkätauti, rinnat kipeät(kö?) ja pientä rintojen turvotusta, mut rinnat aina tälläset ennen menkkoja.
Flunssakin voi olla vaan näistä kylmistä ilmoista 🤷🏻‍♀️

Mut sit taas esikoisesta 15v takaa oli samat, alkava flunssan oireet ja rinnat turposi ja näkyi kunnon suonet josta silloin päättelin, niin ja toki menkat oli viikon myöhässä silloin ennenkuin plussasin kunnon leffaviivan 😂😂😂

Toivotaan nyt että kyytiläinen on siellä ja pysyis ❤️

Dpo 11 kp 25/27(28)

Ei tavallaan mitään mikä poikkeasi negakierroista/ennen menkkoja 🤷🏻‍♀️

Alkava flunssa/räkätauti, rinnat kipeät(kö?) ja pientä rintojen turvotusta, mut rinnat aina tälläset ennen menkkoja.
Flunssakin voi olla vaan näistä kylmistä ilmoista 🤷🏻‍♀️

Mut sit taas esikoisesta 15v takaa oli samat, alkava flunssan oireet ja rinnat turposi ja näkyi kunnon suonet josta silloin päättelin, niin ja toki menkat oli viikon myöhässä silloin ennenkuin plussasin kunnon leffaviivan 😂😂😂

Toivotaan nyt että kyytiläinen on siellä ja pysyis ❤️

Mulla oli kans lieviä flunssanoireita joskus dpo9-11 😊

Heippa! Täällä esikoista toivotaan, mutta varsinaista yritystä ei pidetä päällä ettei stressi ottais ylivaltaa.. Ilman ehkäsyä menty kuitenkin jo vuoden verran. Tulinkin siis kysymään mielipidettä, kannattaako testailla näillä oireilla? Niitä on vatsan nippailu, 2pv kestänyt tuhruvuoto (luulin että menkat mutta tampooni ei täyttynyt ollenkaan vaan pinnalla pieni kerros päässä..), tissit hiukan omituiset, verisuonet kuultaa läpi ja painaa hirveesti (!!) ja vikaks, en ole varma onko oire, mutta navasta alaspäin on piirtynyt haalea ruskea viiva.

En oo himotestailija enää, kun niin monesti joutunut pettymään. Nyt kunnon menkat jo neljättä päivää myöhässä (ellei ne 2pv tuhrut olleet mun menkat tän kuun osalta) ja dpo huitelee jossakin 9-14pv välillä. Mielipiteitä siis toivoisin, pelottaa testata, mutta pakko se kuitenkin on.. :)

Heippa! Täällä esikoista toivotaan, mutta varsinaista yritystä ei pidetä päällä ettei stressi ottais ylivaltaa.. Ilman ehkäsyä menty kuitenkin jo vuoden verran. Tulinkin siis kysymään mielipidettä, kannattaako testailla näillä oireilla? Niitä on vatsan nippailu, 2pv kestänyt tuhruvuoto (luulin että menkat mutta tampooni ei täyttynyt ollenkaan vaan pinnalla pieni kerros päässä..), tissit hiukan omituiset, verisuonet kuultaa läpi ja painaa hirveesti (!!) ja vikaks, en ole varma onko oire, mutta navasta alaspäin on piirtynyt haalea ruskea viiva.

En oo himotestailija enää, kun niin monesti joutunut pettymään. Nyt kunnon menkat jo neljättä päivää myöhässä (ellei ne 2pv tuhrut olleet mun menkat tän kuun osalta) ja dpo huitelee jossakin 9-14pv välillä. Mielipiteitä siis toivoisin, pelottaa testata, mutta pakko se kuitenkin on.. :)
No testaa ihmeessä! Ja laitahan tännekin kuva testistä. :smiling-eyes:

Se navasta alaspäin piirtyvä viiva saattaa olla linea negra, joka tulee osalle odottajista. Ja jos kerran kuukautiset on myöhässä, on hyvinkin hyvä ajatus testata. Tosin luteaalivaihe on yleensä aina sama eli jos ovulaatiosi on ehkä ollut myöhään, niin voi vuotokin tulla myöhässä. Plussatuulia! 😊

En osaa muuten liittää kuvaa kun tuolleen, toivottavasti saatte auki!😅 Mutta joku haamulaisen esiaste taikka viivanpaikka siinä pilkistää.. kovin on vaan haalea näinkin myöhäsille päiville, ellei vuoto oiskin ollut ovisvuotoa? Anyway, meillä ei välttämättä ole edes mahdollista saada lasta miehen kivesleikkauksien vuoksi, ei vielä testeissä käynyt mutta elätellään silti toiveita jos vaikka pieni ihme sattuisi meille siunaantumaan❤️

En osaa muuten liittää kuvaa kun tuolleen, toivottavasti saatte auki!😅 Mutta joku haamulaisen esiaste taikka viivanpaikka siinä pilkistää.. kovin on vaan haalea näinkin myöhäsille päiville, ellei vuoto oiskin ollut ovisvuotoa? Anyway, meillä ei välttämättä ole edes mahdollista saada lasta miehen kivesleikkauksien vuoksi, ei vielä testeissä käynyt mutta elätellään silti toiveita jos vaikka pieni ihme sattuisi meille siunaantumaan❤️
Hei, en pysty lähettämään sinulle yksityisviestiä, kun et ole kirjautunut. Mutta kuvan yhteydessä näkyy oma nimesi (?). Jos et halua sen näkyvän, poista pian.

En osaa sanoa viivasta, minun silmään ei oikein näy, mutta monesti se haamu ei kuvissa oikein näykään. Toivottavasti vahvistuu!

Takaisin