Plussa vai ei?

Dpo 13 (tai ehkä 12), pregcheckin liuska testiajalla. Mä näen livenä hailun viivan, kuten mieskin, mutta kai nyt jo pitäis vähän enemmän näkyä. Toissapäivänä aamulla nega ja eilen jotain haamunpoikasta päiväpissasta. Näettekö te?

https://aijaa.com/wdsK3e

Kyllä tossa jotain taisi olla, kun vielä tänään tuli Early Predictoriin viiva. Mutta digi nega. Kemiallista epäilen. Linkin takana kaksi kuvaa.

https://aijaa.com/tc2RDq
 
Kyllähän tossa viiva on! Toi predictor on herkempi kuin digi, jos johtuis vaan siitä, ettei vielä näytä. Sinuna jatkaisin testailua! Mulla toi predictor vahvistui päivässä paljon!

Mut mulla on jo oviksesta 13 täyttä vuorokautta. Pitäishän sen jo olla vahvempi jos normaali raskaus? Kuopuksesta sain selvän plussan näillä päivillä. Pitää pyytää verikoe jos ei pian tuu selvyyttä.
 
Mä hain vielä RFSU herkän ja paketin PC:ä. Huomenna menkat alkanee. Toivon todella että ei alkaisi.
Tein yhden herkän ja sain siihen plussan(?). Punertavan haaaaalean viivan. DPO 10.
F7D66667-1543-46C1-8136-18E262B5422D.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
Zoomaillessa en erota viivaa vaikka esim. Alemmassa saattaisi jotain olla? Saatko tarkemman kuvan avatusta otettua?

Digiä suosittelen kyllä. Nämä kun on huonoja testejä jotka antaa turhaa toivoa.

Joo kiitos tiedosta, mennyt ties kuinka monta kertaa jo hermot tähän kameraan JÄLLEEN. Hittolainen. En saa tarkkaa kuvaa. Heti kun se viiva on kuvassa säätyy epätarkkuudeksi automaattisesti ei ota kuvaa josta saa selvää. Tämä on pers*stä ja meinasin jo heittää luurin seinään. heh.
Näytän kuinka hyviä kuvia tällä saa(eli viiva on mutta tarkkuutta ei). Ei täs ole lähikuvia saatu ollenkaan taas testistä. :sad001:angry7:smiley-angry007:devil10
View attachment 100147
IMG_3046.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Joo kiitos tiedosta, mennyt ties kuinka monta kertaa jo hermot tähän kameraan JÄLLEEN. Hittolainen. En saa tarkkaa kuvaa. Heti kun se viiva on kuvassa säätyy epätarkkuudeksi automaattisesti ei ota kuvaa josta saa selvää. Tämä on pers*stä ja meinasin jo heittää luurin seinään. heh.
Näytän kuinka hyviä kuvia tällä saa(eli viiva on mutta tarkkuutta ei). Ei täs ole lähikuvia saatu ollenkaan taas testistä. :sad001:angry7:smiley-angry007:devil10
View attachment 100147
View attachment 100149
Sanoisin viivanpaikaksi
 
Joo kiitos tiedosta, mennyt ties kuinka monta kertaa jo hermot tähän kameraan JÄLLEEN. Hittolainen. En saa tarkkaa kuvaa. Heti kun se viiva on kuvassa säätyy epätarkkuudeksi automaattisesti ei ota kuvaa josta saa selvää. Tämä on pers*stä ja meinasin jo heittää luurin seinään. heh.
Näytän kuinka hyviä kuvia tällä saa(eli viiva on mutta tarkkuutta ei). Ei täs ole lähikuvia saatu ollenkaan taas testistä. :sad001:angry7:smiley-angry007:devil10
View attachment 100147
View attachment 100151

Mä sanoisin, että negoja kaikki. Järjellä ajateltuna viiva olis lähteny tummumaan, vaikka kuinka erittyis hormoni hitaasti :angelic:
 
Mä sanoisin, että negoja kaikki. Järjellä ajateltuna viiva olis lähteny tummumaan, vaikka kuinka erittyis hormoni hitaasti :angelic:

Niin no en tiedä silti,kun mä aloin testaamaan 5vrk oviksesta. Ja nyt on 10.päivä oviksesta...Järjellä ajateltuna ei välttämättä ole vahvistumassa kun vasta näkyisi,voihan se olla et on taaaaas ”viivanpaikat” nuokin. Mä plussasin viime raskaudessa DPO 16. Siksi tämä ei ole mahdottomuuskaan.
Mutta halusin vain vertailla samassa tilanteessa olevien kanssa. Ei mitään paniikkia. Ei edes veetuta yhtään,vaikka huomenna sitten ehkä on se päivä. PMS-kiukkua ei ole tullut lainkaan mikä on erittäin outoa,että ei ole vieläkään ”raivareita.”
 
Gynellä kävin, sanoi että mahdollisesti on tapahtunut ovulaatio about 8.2. Näkyi "lyhistynyt munarakkulan jäänne" , jonka perusteella epäili sen irronneen. Käski tehdä viiko n päästä raskaustestin, jos menkkoja ei näy. Jos nega, niin sitten lugekuurin aloitus.

Kohdun limakalvo oli 3 kerroksinen ja 7,2mm paksu.. Sanoi, että hyvin voi olla että plussaan, että hedelmöitys tapahtunut esim vasta 12.2 ja ei vielä näkyisi testissä, mutta itse en usko siihen.
 
Takaisin
Top