Plussa vai ei?

Ehkä vahvistumista vai mitä on raati mieltä? Ylin eilinen ja alin äsken.. ja tosiaan ei tietoa dposta, ehkä 9 tai 11 :nailbiting:
 

Liitteet

  • IMG_20210224_073750__01.jpg
    IMG_20210224_073750__01.jpg
    14.4 KB · Katsottu: 222
mulla tääänki apteekin raskaustestiin viivanpaikka? tuleeko näihin yleensä aina..? itse en sanoisi haamuksi, mutta en sitten tiedä jos suurennuslasilla kattoisi
 
Paljon haaleempi kun eilisen aamu.. :banghead: ylin siis eilisen aamun ja alin nyt aamun..
 

Liitteet

  • IMG_20210225_052458__01.jpg
    IMG_20210225_052458__01.jpg
    17.7 KB · Katsottu: 191
Jotenkin epätarkkoja noi kuvat, kun pienessä kuvassa näkyy "ehkä jotain" ja sit zoomattuna ei mitään.
Näyttäisi viivanpaikalle kuitenkin. Se raskaudesta johtuva on ihan selvä viiva, kaikki epämääräiset ei oo itellä tarkoittaneet mitään.

Eiks sulla kuitenkin oo vasta dpo 5? Jos muistan et sanoit kp 15 olleen ovis ja nyt kp 21. Kannattaa testailla paremmalla testillä vasta tyyliin dpo 10.

Tässä niitä epämääräisyyksiä ko. Testillä mitä nyt löysin

View attachment 99971
View attachment 99972
View attachment 99973 View attachment 99974
Moi! Mennyt ohi tämä viestisi,sorry. Joo mä tiedän etten saa tarkkoja kuvia tällä Iphonella(en ymmärrä miksi),varsinkaan lähikuvaa en osaa ottaa. Aina menee sumeaksi siin kohtaa,kun olen saamassa kuvaan sitä mitä näen. Kädet tärisee ilmeisesti kokoajan.
Nyt saattaa olla jo DPO 9. Kuukautiset alkaa sunnuntaina.
 
Muokattu viimeksi:
mulla testit edelleen negaa, nyt dpo jotain 17? lauantaina on gynelle aika niin selviää mikä mättää..
 
Dpo 13 (tai ehkä 12), pregcheckin liuska testiajalla. Mä näen livenä hailun viivan, kuten mieskin, mutta kai nyt jo pitäis vähän enemmän näkyä. Toissapäivänä aamulla nega ja eilen jotain haamunpoikasta päiväpissasta. Näettekö te?

https://aijaa.com/wdsK3e
 
Huomenta!
Tein tänäaamuna ”tutkimusta” testeistä. Olen innostunut Youtube-videoista,joita katsoin: plussauksista ja eri testien testailut oli mielenkiintoisia videoita(ulkomaalaiset lähinnä).
Apteekin oma Ultra(10mIu):
Haalea plussaviiva,joka punersi.
Kiinatesti(ei tietoa vahvuudesta/merkistä):
Haalea plussaviiva,joka punersi.
Digi viikkonäytöllä(25mIu):
Negatiivinen.

Kuvat

C6C124BE-FFFD-4E3E-B464-988968048C1B.jpeg

Muoks. Eilinen Kiinan testi oli vahvistunut kuivuttuaan.
7B3B1136-58BA-4974-BA08-FAB24A8984A0.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
Hcg noussut liian vähän, joten palailen piinailemaan testi viivoja teijän kanssa kunhan kierto alkaa :facepalm:
 

Liitteet

  • Screenshot_20210226-102226.jpg
    Screenshot_20210226-102226.jpg
    8 KB · Katsottu: 193
Huomenta!
Tein tänäaamuna ”tutkimusta” testeistä. Olen innostunut Youtube-videoista,joita katsoin: plussauksista ja eri testien testailut oli mielenkiintoisia videoita(ulkomaalaiset lähinnä).
Apteekin oma Ultra(10mIu):
Haalea plussaviiva,joka punersi.
Kiinatesti(ei tietoa vahvuudesta/merkistä):
Haalea plussaviiva,joka punersi.
Digi viikkonäytöllä(25mIu):
Negatiivinen.

Kuvat

View attachment 100109
Muoks. Eilinen Kiinan testi oli vahvistunut kuivuttuaan.
View attachment 100112
Tämä on tosi hyvä tapa opetella erottamaan haamut ja viivanpaikat toisistaan! Vahvaa peukkua tälle. :happy: Eli koska CB näyttää negaa, on näissä kaikissa tikuissa pelkkä viivanpaikka, jos sitäkään.

Tuo ClearBluen viikkonäytöllinen on herkkyydeltään 10 mIu, tämä lukee ClearBluen ammattilaisille suunnatuissa mainoksissa, samoin se lukee niissä tieteellisissä tutkimuksissa, joissa tuon viikkonäytöllisen testin tarkkuutta on mitattu ja verrattu veriarvoihin.
 
Takaisin
Top