Plussa vai ei?

Huomenna uutta? Aamusta? Mä nään myös jotain mut en niin selkeästi...
Luulenpa et testaan aamulla pc:llä kun siihen luotan vähän enemmän. Jospa se eilinen haamu ois vahvistunut. Menkkojen pitäis tosin alkaa ti-ke yönä, ja ajattelin jos yrittäis sinnitellä ke aamuun saakka ja testata sit jos menkat ei alakaan (tuskin onnistuu:laughing002)
 
Luulenpa et testaan aamulla pc:llä kun siihen luotan vähän enemmän. Jospa se eilinen haamu ois vahvistunut. Menkkojen pitäis tosin alkaa ti-ke yönä, ja ajattelin jos yrittäis sinnitellä ke aamuun saakka ja testata sit jos menkat ei alakaan (tuskin onnistuu:laughing002)
Huomenta

Joko olet testannut?
Mä testasin kun ns.kiinantesti kummittelee vielä. Tätä vuotoa on tullut nyt kyllä. Mutta aina on toivoa kun ei ole kovin runsasta kerran. Laitoin aamutestinkuvan tonne amerikan forumille ja sieltä tuli mun ihmeekseni 10 + merkkiä eikä yhtään - merkkiä.
13BCBCF3-E3ED-4708-A2E9-CD1D9C22E224.png
Ja illalla tein samanlaisen. Tässä siitä foto.
BD520958-1F80-454F-9C00-BFD7977FA4C5.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
Huomenta! Pc:n liuskat oli kaupasta loppu (joku muukin vissiin testailee), joten täytyy tyytyä pc:n puikkoon ja rfsu liuskaan.
 

Liitteet

  • 20210302_103036.jpg
    20210302_103036.jpg
    17 KB · Katsottu: 181
  • 20210302_103057.jpg
    20210302_103057.jpg
    11.6 KB · Katsottu: 182
Huomenta! Pc:n liuskat oli kaupasta loppu (joku muukin vissiin testailee), joten täytyy tyytyä pc:n puikkoon ja rfsu liuskaan.

Hyvälle näyttää. Mun silmiin näkyy molemmissa haamuviivat.
Mulle tuli taas viallinen Smart timer-digitesti. Avasin sen sitten ja tsekkasin liuskan. Siihen tuli tälläset ku avasin.
testiviiva oikealla kontrolliviiva vasemmalla. Tiedän ei noi värit merkkaa. Kunhan avasin. En ostaa enää Smart-digitestiä,2 kpl putkeen viallisia.
D94CA86D-97C1-4FBC-BADF-B4CD7944D321.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
https://aijaa.com/XupCaU
Mä en usko vielä että en olisi raskaana. Äsken veskissä plumpsahti jotain pönttöön,en kurkannut;hyytymää ei tule ollenkaan. Testin viiva vahvistunut. Ehkä?
Eiköhän se oo just hyytymä ollut jos jotain pönttöön plumpsahtanut? Valitettavasti en nää toista viivaa.
Muistanko oikein, että siulla oli vuodon määrä vähentynyt? Se kannattaisi tutkituttaa, voi johtua liian ohuesta limakalvosta joka estää raskauden. Uutta kiertoa ja ovista vaan tikuttamaan.
 
Joo, noi viivat ei merkitse mitään näissä testeissä. Pidätkö tarpeeksi kauan virtsassa sitä testiä? Muistaakseni 20sec oli jonkin digin ohjeissa. En oo tainnut tehdä kuin viikkodigejä.

Tossa toisessa testissä en erota toista viivaa. Mikä se sun dpo oli nyt? Onko ton testin korkki pinkki vai oranssi?
Muoks. Eiku taitaa olla oranssi, tossa kuvassa minkä laitoit sieltä foorumilta näytti vaan pinkiltä. Nää tais olla jotain ulkomailta tilattuja?

Noi on ulkomailta joo. Oranssi se korkki on. Mä pidän sen 20s kuten ohjeessa lukee. Onneksi saa tilalle toimivia testejä. En itse osta enää ikinä tuota Smart timer-digitestiä. Viikkonäytöllinen apteekista ostettuna toimi,ei tullut kirjankuvaa. Dpo 13 on jo. Uusi kierto se käynnistyi. Tuskinpa sitä plussaa nyt enää tuliskaan. En usko. Olisi tämä vuoto jo loppunut jos olisi kiinnittymisestä. Niin mä epäilen että ei se kestäisi 3 pv.
 
Täällä toivottavasti päästään ensi viikolla uuteen kiertoon. Aloitin luget jo sunnuntaina kuitenkin.
 
Huomenta!
ON: Vuoto loppui nyt aamulla. Eli kesti su,ma,ti. Siitä syystä hain testejä. Oli tullut alennukseen RFSU(poistuu myynnistä),ja Clearblue Fast&easy tilalla. Ostin 3 rfsu herkkää,jotta näen onko viiva häviämässä vai vahvistumassa. Ja arvatkaa uskonko silmiäni: siihen tuli selvä plussa?!?!? En voi uskoa. Ostin siis kauheesti testejä,PC paketin,3 herkkä,kaksi pkt RFSU liuskaa. Tein sen kiinan halpiksen aamulla ja näin haaleen viivan jossa en väriä erottanut kun hetken. Siksi lähin testikaupoille. Olisiko voinut olla kiinnittymisvuotoa sittenkin..(?) nyt pitää hetki rauhoittua. Muoks. Eli se vuoto ollut niukempaa mutta ihan tuli selvää punaista 2 vrk ja eka pv se oli ruskeeta.
Tälläisen tuloksen sain RFSU Testaa varhain. Nyt siis DPO 14.
2227068F-2AA2-4F48-9AA1-170AAC55DB7B.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
Huomenta!
ON: Vuoto loppui nyt aamulla. Eli kesti su,ma,ti. Siitä syystä hain testejä. Oli tullut alennukseen RFSU(poistuu myynnistä),ja Clearblue Fast&easy tilalla. Ostin 3 rfsu herkkää,jotta näen onko viiva häviämässä vai vahvistumassa. Ja arvatkaa uskonko silmiäni: siihen tuli selvä plussa?!?!? En voi uskoa. Ostin siis kauheesti testejä,PC paketin,3 herkkä,kaksi pkt RFSU liuskaa. Tein sen kiinan halpiksen aamulla ja näin haaleen viivan jossa en väriä erottanut kun hetken. Siksi lähin testikaupoille. Olisiko voinut olla kiinnittymisvuotoa sittenkin..(?) nyt pitää hetki rauhoittua. Muoks. Eli se vuoto ollut niukempaa mutta ihan tuli selvää punaista 2 vrk ja eka pv se oli ruskeeta.
Tälläisen tuloksen sain RFSU Testaa varhain. Nyt siis DPO 14.
View attachment 100347

Mä kyl nään kaikissa jotain...
 
Huomenta!
ON: Vuoto loppui nyt aamulla. Eli kesti su,ma,ti. Siitä syystä hain testejä. Oli tullut alennukseen RFSU(poistuu myynnistä),ja Clearblue Fast&easy tilalla. Ostin 3 rfsu herkkää,jotta näen onko viiva häviämässä vai vahvistumassa. Ja arvatkaa uskonko silmiäni: siihen tuli selvä plussa?!?!? En voi uskoa. Ostin siis kauheesti testejä,PC paketin,3 herkkä,kaksi pkt RFSU liuskaa. Tein sen kiinan halpiksen aamulla ja näin haaleen viivan jossa en väriä erottanut kun hetken. Siksi lähin testikaupoille. Olisiko voinut olla kiinnittymisvuotoa sittenkin..(?) nyt pitää hetki rauhoittua. Muoks. Eli se vuoto ollut niukempaa mutta ihan tuli selvää punaista 2 vrk ja eka pv se oli ruskeeta.
Tälläisen tuloksen sain RFSU Testaa varhain. Nyt siis DPO 14.
View attachment 100347
Oliko siulla tällä samalla puikkotestillä jo viikonloppuna samanlaista hailua, vai muistanko väärin?
 
Muokattu viimeksi:
18601379-8744-4583-A06C-EF3206F21C38.jpeg

kyllä tuo näyttää mun silmiini vahvemmalle kuin aiemmat,että ihan viivanpaikalle ei näytä? Minä en luota kyllä yhteen enkä kahteen testiin. Varmistusta vielä seuraavina päivinä..tässä kuvakollaasina tämänpäivinen testi,sekä kiinni,että auki ja RFSU -liuska aamulla.39F6F15B-F0C5-49AB-BF3F-2C0101C69349.jpeg
Ja hitsi että noissa kuvissa sävy on harmahtava. Löysin yhden missä vastaa lähinnä livenä värisävyä.
C259FA72-A11C-4ECD-A037-1D3DCB919988.jpeg
 
Miks sä Avena muokkaat noita kuvia jotenki tummemmaks tai jotain?

Välillä miettii pitääkö tehä huoli ilmotus tuntemattomasta ihmisestä.. ku moni yrittää sanoo mutta ku ei.. noh, samat haamut nähään taas noin kuukauden kuluttua
 
Miks sä Avena muokkaat noita kuvia jotenki tummemmaks tai jotain?

Välillä miettii pitääkö tehä huoli ilmotus tuntemattomasta ihmisestä.. ku moni yrittää sanoo mutta ku ei.. noh, samat haamut nähään taas noin kuukauden kuluttua
Vilkaisithan sä että olet plussa vai ei - sivulla? Tännehän niitä kuvia just kuuluukin laittaa. Avenan puhelin kuulema vääntää kontrastit kaakkoon ihan itsestään. Mulla 1+ tekee ihan sitä samaa. Eli ei oo välttämättä muokattu. Jos sua ei kiinnosta katsella avenan kuvia niin skrollaa ohi. Tää keskustelu on käyty täällä foorumilla ihan tarpeeksi monta kertaa. Anna olla jooko kiitos?
 
A0C5311A-4514-4D5E-AD90-62095C10AAEE.jpeg

Miks sä Avena muokkaat noita kuvia jotenki tummemmaks tai jotain?

Välillä miettii pitääkö tehä huoli ilmotus tuntemattomasta ihmisestä.. ku moni yrittää sanoo mutta ku ei.. noh, samat haamut nähään taas noin kuukauden kuluttua

Hei charityyyy;
En muokkaa muuten,jos kuva on liian kirkas niin sitten ehkä sokeiden takia. Ei mitään,voisit ystävällisesti sinäkin myös pitää huolesi itselläsi.Siis oikeesti kaikella ystävyydellä.
 
Takaisin
Top