Plussa vai ei?

Nyt kävi niin, että tein laimeasta pissasta testin. Tää piirtyi heti, mutta siitä sitten hävis kuivuessaan.
Eli onko kohtalokamuja?

Tänään ehkä dpo11.
Mutta gyne sanoi oletetun oviksen jälkeen, että mahdollisesti pieni follikkeli irronnut. Sitä en tiedä, että onko tää ees mahdollista raskautua pienestä follikkelista:hilarious::wideyed:

Tää näyttää mun silmään virheelliseltä testiltä. Todella selkee, valkoinen viivanpaikka loistaa, mutta tosiaan näyttä ettei ois toiminu oikein. Kastoitko liian kauan?
 
Mulla taas tilanne että menkkat ei vaan loppu nyt jo 10 päivää että on menkkat ja vuotoa on edelleen se vaan jatkuu ja jatkuu. Kirkaan punaista verta sieltä tulee, pitää huomenna soittaa naisten klinikkan, mulla on varattu aika kahden viikon päästä mutta ehkä pääsen ajemmin. Turhaan mennä omalle terveulysasemalle, siellä käynyt monesti turhaan tämän asian takia. Raskaustestin tein eilen aamulla varmuuden vuoksi ja nega oli. Vaikka en nyt tiie miten lasken oviksen tai mitään kun viime kuussa mulla oli 3 kerta menkat viikon välein et juuu
 
Meni hermot,ei VIELÄKÄÄN postissa Wishin testejä. Joten tuhlasin RFSU herkkätestin. Oli tarkoitus aamuun säästää. Mitä näette?
Kp20/25. DPO ei tietoa.
64F9D38F-FD4E-464B-B780-FC0BEFEF4CEF.jpeg

Kuivana eli testiajan jälkeen.
Testiajalla se näytti tältä:
D0998AF9-8ECA-4DC6-B26F-D850552685A0.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
Meni hermot,ei VIELÄKÄÄN postissa Wishin testejä. Joten tuhlasin RFSU herkkätestin. Oli tarkoitus aamuun säästää. Mitä näette?
Kp20/25. DPO ei tietoa.
View attachment 99919
Kuivana eli testiajan jälkeen.
Testiajalla se näytti tältä:
View attachment 99921

En nää mitään :/ Näihin en jatkossa nimenomaan tuhlais rahoja kun nää näyttää mitä sattuu tai ei näytä vaikka pitäs.
 
Minä sivusta seuraaja testasin.. tosin hienot viivalasit on päässä ja muka jotain näkyi mut ei sit kai kumminkaan :hilarious:
 

Liitteet

  • IMG_20210223_112914.jpg
    IMG_20210223_112914.jpg
    16.1 KB · Katsottu: 257
Ihan selvä haamu siinä on!
Heiii! NewMoon: Oliko se sinä jolla kokemusta Rfsun Testaa varhain haamusta ja viivanpaikasta? Niissä oli ero,en muista mikä? Kuviakin laitoit jsk. Mä sain tänäaamuna testiin punervan viivan joka jäi testiin. Voisitko vinkata olisko susta se plussan alkua vai viivanpaikka?
tässä kuvat:
9B89F872-7CB9-421B-8B59-E97EED8ED57C.jpeg

A6A6C96F-04BB-4E19-ACD5-64939E7F3821.jpeg
 
Plää, näkevinäni olen edelleen haamujen haamua. Ekat menkat pillereiden jölkeen tuli viime viikolla mutta loppuivat toisena päivänä. Ovisplussan sain muutama pv ennen menkkoja joten tänään ois dpo 9-11 tms. Taitaa kierto vaan olla vähän hakusessa. Ruskeaa tuhrua tuli sunnuntaina päivällä ja hieman illalla, sitä ennen tuli valkoista valkovuotoa. Sitten tuhru katosi..

https://aijaa.com/gPb4Q9
 
Muokattu viimeksi:
Mulla nytten 12 pv ollut vuotoa, raskaustesti oli nega pari päivää sitten mutta sen ehkä kuuluisikin kun viikoja olisi vasta 3 + eli alle 4 viikoa raskaana. En nyt alunperin aatelut raskauta, mutta vuoto alkoi ruskealla tuhrulla ja on sellainen limainen ja kirkaan punainen. Ystävälläni oli myös ns menkkat mutta oli raskaana sen takia tein testin. Nyt kumminkin alkaa jotenkin olla oireita että rinnat ovat jotenkin yliherkkät ja sattuvat, närästysta on ja pahoinvointia, varsinkin aamulla kun herään.

Mitä olette mieltä? Ajon testata ensi viikolla uudelleen silloin kun on yli 4 viikoa. Esikoisen kanssa testi plussasi vasta kun olin rv 5.

Muutenkin olisi ensi kuun alussa varattu aika naisten klinikkalla epäsäännöllisten menkkojen takia. Ehkäpä saan lisää selkeyttä viimeistään silloin..
 
Takaisin
Top