PK-treffit

Ens vuoden puolella sopii! Äippäloma alkaa 6.2. Tammikuussakin käy tai sit siinä helmikuussa kanssa.
 
Hellurei!

Täällä ollaan mukana myös näillä näkymin :)
Minulla alkaakin äippäloma jo tammikuun lopussa, ihanaa!! <3
Joten ehdottaisinkin treffejä tammikuulle, ettei mene liian lähelle sitä maaliskuun ekaa :)
Joka lähestyy hurjaa vauhtia!
 
Heippa!
Meikäläinen on viettänyt melkoista hiljaiseloa tän foorumin suhteen, mutta yhtäkkiä havahduin siihen, että nyt on se tammikuu, josta ollaan puhuttu. :) Mitenkäs olisi meidän rehvit esim. su 29.1.?
 
Täällä on joku kato käynyt. Missä kaikki luuhaa? :)

Ei varmaan tuolloin 29.1. nähdä, se tulee niin pian jo, että itelläkin oikeastaan on jo muita suunnitelmia siinä. Miten olisi 12.2. tai 19.2.? Käykääpäs kommentoimassa, muuten ei kohta enää ehditä nähdä, ennen kuin meiän vauvat jo syntyykin. :) Tietty kiva nähdä myös minkälaisia uusia tulokkaita tää maailma on saanut, mutta musta ainakin olisi kiva ehtiä nähdä vielä ennen sitä. Saa tietty ehdottaa muitakin päiviä, voitais valita sitten se päivä, joka saa eniten kannatusta. Itellä työt jatkuu vielä 23.2. asti, eli sitä ennen kannatan viikonloppuja. 
 
Minulla alkaa olemaan jo niin lähellä laskettuaika ( 1.3 ), että en uskalla / halua tuonne enää mitään sopia. Mutta kahtellaan sitten uudelleen kun vaavit on tulleet maailmaan <3
 
Hannamm: Voithan sä katsoa ihan tilanteen mukaan sitten lähempänä, ja jos olo on hyvä ja jaksat lähteä, niin voit hyvin liittyä seuraan ilman, että erikseen ilmoittaudut. :)

 
Muillakin taitaa LA lähenemään, niin mites jos aikaistettais. Käviskö 4 tai 5 helmikuuta paremmin?
 
Mulla on ainakin 4.2. menoa ja 5.2. vähän huono myös, mutta jos se sopii muille, niin järkkään, että oon mukana. 4.2. saattaisin ehtiä illemmalla mukaan myös. Mutta tietty jos noi on parempia muille, niin toki valkkaatte sitten jomman kumman niistä! :)
 
Heips!
Mä taidan skipata nyt ton helmikuisen tapaamisen.
Aloitan mammaloman 9.2. ja en ajatellut tehdä mitään suunnitelmia.. vaan menen päivä kerrallaan, oman voinnin mukaan!
Sitten ku muksut on syntynyt niin treffailen taas mielelläni teitä kaikkia! :)

Hyvää vointia kaikille!! :)
 
Mäkin haluaisin edes kerran nähdä teitä ennen, ku vauvva tulee, muttaku oon aina viikonloput töissä.. :/ Eli en pääse ku vasta 11 ja 12.2 vkloppuna.
 
Mitenkäs olisi toi sunnuntai 12.2.? Se nyt tuntui ainakin joillekin sopivan, kivempihan se on nähdä edes pienellä porukalla, kuin jättää kokonaan väliin? Paikkaehdotuksia?
 
Tännekin tiedoksi, että facebookissa on sovittu tapaamisen ajankohdaksi 12.2. klo 14 ja paikaksi Johto Cafe, Kampin 5. kerros. 
 
Takaisin
Top