PK-treffit

Kiitoksia minunkin puolesta kaikille! :) Oli todella mukavaa ja piristävää.
Otetaanhan pian uusiksi!? :)
 
Ja iso kiitos täältäkin!
Oli todella mukavaa ja lisäksi sai mahan täyteen herkkuja :D
Otetaan ihmeessä uusiksi!
Jaksamisia kaikille :)
 
Kiitokset täältä myös! :) Mukana ollaan seuraavallakin kerralla! Vieläköhän sitä ennen joulua ehtisi? Marraskuussa tosin pärähtää kaikki pikkujoulut ja muut taas käyntiin, mutta onhan tätä vuotta vielä jäljelläkin. :)
 
Ketä kaikkia pääsi? Mulla kans oli synttäriviikonloppu (pe synttärit, jotka vähän niinku jatkui sunnuntaihin asti ;) Niin en sitten päässy osallistumaan :( Ens kerralla ehkä siis! :)
 
Moikka,

Minäkin kiittelen! Oli tosi kiva saada nimimerkeille kasvoja sekä jutustella raskaus- ja vauvajuttuja oikein kunnolla.  Tosi mukava ilta! Otetaan ehdottomasti pian uudestaan. :)
 

Uusia tärskyjä suunnittelemaan että nyt nekin ketkä viimeksi ei
päässyt niin pääsis..? :)

Jos tän vuoden puolelle vielä saatais järkättyä.. Ehdotan esim marraskuuta 20.11?

Mielipiteitä, ideoita... :)
 
Jeee!!
Käviskö paikkana nyt se Cantina West? :)

Nähtäiskö vaikka kello 16.00? Minä olen ainakin paikalla silloin! :)

 
Heippa kaikki! Mä olisin kovin mielelläni tulossa su 20.11. tapaamiseen. Aikaisempi syyskuun tapahtuma meni valitettavasti multa ohi. Kl 16 Cantina Westissä sopii!
 


Elikkäs Cantina West klo 16.00 sunnuntaina 20.11.

Pöytävaraus tehty nimellä "MAMMATREFFIT" :)

Nähdään siellä! :)
 
Kiitos Henskumaija, kun taas jaksat järkätä! :) Mukana olen siis, hauska nähdä miten ollan kasvettu! ;)
 
Mulla jää valitettavasti taas väliin. Mulla on hyvän ystävän babyshowerit.. Mutta pitäkäähän te muut kivaa <3 Olis ollut mukava teitä tavata... No ehkä tässä vielä ehtii.. :)
 
Pachamama: Aivan varmasti ehtii, viimeistään sitten kun kaikilla on vauvat syntyneet, niin eiköhän näitä tapaamisia tule ja sitten on aikataulutkin varmaan helppo saada sopimaan, kun ollaan kaikki mammalomalla. :) Ja toki voidaan yrittää nähdä vielä ennen vauvojakin, esim. tammikuussa. :)

Ja nyt paikalle pääseville: nähdään ensi viikolla, aika menee niin nopeasti! :)
 
Hei!

Minä vasta tässä sairaslomalla surffaillessani eksyin tänne palstalle, mutta hauskalta kuulostaisi tällainen tapaaminen! Esikoista odottelevana olisi mukava nähdä muitakin pk-seudun maalismammoja. :)

Sunnuntaina en tosin taida vielä mukaan uskaltautua muille flunssapöpöjäni jakamaan, toivottavasti onnistuisi siis uudet treffit vaikka tammikuulla.

Onnellista odotusta kaikille!
 
Tsaudi!
Olisko mammat kiinnostuneita treffaamaan tammikuussa vielä? :)
Koska teillä alkaa äippäloma? Mulla alkaa 9.2.

Vois meinaan jotain syömismeininkiä kehitellä?
 
Mulla vois olla mahis päästä mukaan ensi vuoden puolella, joten laittakaas päivää sopien!
 
Takaisin
Top