PK-treffit

Oisko mahdollista, että nähtäisiin siinä iltapäivällä? Esim kello 15 tai 16? Mää kun tuun täältä espoosta ja sitten pitäisi olla viimeistään neidin iltapuuhien aikaan takaisin, eli siinä 19 aikaan, niin mulle paras aika olisi iltapäivällä ja seuraavana päivänä kuitenkin on taas arki..
 
Musta 15 tai 16 on hyviä, kivempi tosiaan, ettei kovin myöhään mene, kun maanantaina täälläkin herätys.
 
Se olis kyllä mukavaa että kaikki halukkaat pääsisivät mukaan..

Vaihdetaanko päivää..?
Vai mennäänkö sitten sillä kokoonpanolla jotka pääsee..?

 
Mä vähän luulen, että meitä on niin monta, että kaikille sopivaa aikaa ei vaan ole mahdollista löytää. :( Mun ehdotus on, että pidetään toi päivä, kun se niin monelle sopii. Kellonaikaa voidaan vielä katsoa, jos löydettäisi sellainen kompromissi, johon kaikki ehtisi ainakin osaksi aikaa mukaan, kun esim. Taatun ja Thilduskan aikataulut menee täysin ristiin, toisen pitää lähteä samaan aikaan, kun toinen ehtisi paikalle. Mites olisi 17? Ne, joiden pitää lähteä aikasemmin, niin lähtisivät ja varmaan meillä muilla riittäisi juttua siihen asti, että Taatunkin kannattaisi vielä liittyä seuraan?
 
Toi on kyllä totta.. :/

Tehdäänkö nyt sit niin että sunnuntaina 25.9. klo 17.00 ja Cantina West!
Ja todellakin ne ketkä ei ehdi viideksi niin tulee kun pääsee..? :)

Nyt vaan sit osallistujia niin osaan varata oikealle henkilömäärälle pöydän! :)
 
"Hei Henna,  Kiitos yhteydenotostasi.
Valitettavasti ravintolamme on suljettuna 25.9 keittiöremontin vuoksi.
Cantina West"

Tälläinen viesti nyt sit tuli takas ku yritin tehä pöytävarausta meidän ryhmälle..
Elikkäs uuden paikan etsintä edessä. Miten olis Mikonkadun Amarillo?

Nyt pikaisia ilmoittautumisia mammat.. ;)



 
Mulle käy mikä paikka vaan...
Yksi vaihtoehto voisi olla Bravuria siinä narinkkatorin kulmalla.
 
Höh, no johan nyt huono tuuri kävi, mutta samapa tuo, saa sitä ruokaa muualtakin. :) Ehdotin Amarilloa alunperin siksi, että tiedän niillä olevan isoja pöytiä, ottavat pöytävarauksia ja menu on kohtuu monipuolinen, joten varmaan löytyy ruokaa joka makuun. Mutta mikä tahansa muu paikka käy myös, paitsi sushi ei nappaa yhtään, tosin eipä se raaka kala taida kuulua muidenkaan listalle tällä hetkellä. :)
 
Kyllä se amarillo käy mulle ihan hyvin myös.

Ja pitihän sitä ruokalistaa käydä jo tutkailemassa :D
 
No niin eli heitän pöytävarauksen Mikonkadun Amarilloon n. 10hengelle. ja kelloajaksi 17.00! :)
Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle! :)

 
Pöh, en mä nyt sitten pääse.. tai pääsisin sillon klo 19 aikaan/ jälkeen, mutta kun huominen työvuoro muuttuikin 9h vuoroksi, niin en varmana jaksa lähteä enää sen jälkeen helsinkiin.. sori vaan! Sovitaan sitten vaikka alkuvuoteen toiset treffit :)
 
Hei kaikille,

Nyt taitaa käydä niin, etten pääsekään paikalle, kun yllättäen sunnuntai illalle järjestyi kummilapsen synttärit toisella puolella PK-seutua. Jos ehdin, niin voisin yrittää kirmata käväisemään siinä kuuden maissa, mutta en uskalla luvata mitään, en valitettavasti ainakaan pääse syömään.

Pitäkää te hauska tapaaminen tällä kertaa keskenänne ja nähdään ehkä myöhemmin!

 
Kirjoittaisko joku vaikka sellaisen lapun missä lukee Maalis, että tietää mihin pöytään suunnistaa? Voin määkin sen kirjoittaa.. Vai onko jotakin muita hyviä tuntomerkkejä tai ajatuksia miten tunnistetaan toisemme? Mää vaan sitä, kun ei varmaan vielä masut oo niin isoja, että selvästi tietäisi mihin pöytään suunnistaa..
 
No niin, nyt on sitten sellainen lappu kirjoitettuna, jossa lukee Maalis, laitan sen pöytään esille, jos löydän oikean pöytävarauksen. Mulla on lisäksi vaaleat hiukset ponnarilla, harmahtavan metallin väriset silmälasit, sellainen luonnonvalkoinen/ beige kauluspaidan tyyppinen teltta päällä, mustat housut ja beiget saappaat. Ja takki on sellainen huomiota herättävän neonliila tai jotakin. Jos siis näette kuvausta vastaavan naikkosen, (joka näyttää pyöreältä, mutta joka saattaa olla ehkä raskaanakin), hortoilevan siellä amarillossa, niin huikatkaa.

Nähdään!
 
Kiitoskia osallistuneille treffeistä! Oli oikein piristävä ilta harmaan syksyn keskellä. Mielelläni treffaan uudestaankin :D
 
Takaisin
Top