PK-treffit

Thilduska

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Useampi on jo tuolla toisaalla ilmoittanut halukkuutensa treffata täällä etelässä. Mää kanssa :D

Hyviä kommentteja oli, että jos treffit ajoittuisi ajalle, kun kaikilla on se maaginen ensimmäinen kolmannes takana ja silloin mahdollisesti jo pahoinvoivatkin tulee toimeen olojensa kanssa ja väsymyskin helpottaa..

Eli siis syyskuun loppua ehdottelen. Paikka varmaankin joku ruokapaikka Helsingin keskustassa?

Ei muuta kuin tarkempia ehdotuksia pinoon!
 

Mä oon ehdottomasti messissä! :)
Mulla tulee tän kuun loppupuolella 12viikkoa täyteen.
Ja kiva odottaa että kaikilla ainakin se 12 viikkoa täynnä! :)

Keskusta on pulloillaan mukavia ruokapaikkoja joten nyt porukkaa kasaan ja sit suunnittelemaan.. :) :)
 
Ehdottomasti mukana myös. :) Maya on yksi mun suosikkipaikoista siinä rautatietorin nurkalla, mutta ne ei ota pöytävarauksia, joten isommalla porukalla voi olla vaikea saada pöytää varsinkin suosittuun aikaan. Mikonkadun Amarillo taitaa ainakin ottaa pöytävarauksia, ja siellä on isojakin pöytiä. Odotan tietty, että meitä on tulossa kunnon ryhmä.. :D Ja kannatan syyskuun loppua.
 
Tämähän kuulostaa oikein mukavalta, joten messiin :) Syyskuun loppu olisi ajankohtana varmasti paras.

Ravintelin puolesta mulle sopii kaikki. Tex mexiä, jos aattelette, niin Kampin kulmilla Colorado ja Kasarmitorilla CantinaWest ottavat molemmat pöytävarauksia myös.

Toivottavasti tuolloin ruoka laskee hieman paremmin. On aivan historiallista, että tällaiselle herkkusuulle ei maistu tällä hetkellä mikään! Oon ollut jo kasvissyöjänä pari viikkoa, kun kaikki liha etoo, ja pahasti...
 
Heippa!

Olen uusi jäsen. Innostuin heti tästä treffailusta, elikkä olisin mukana myös! Cantina west ajatuksissa saa jo nälän kurisemaan tämän työn mahassa! :)
 
Alettaisko jo miettimään treffipäivää tän kuun loppuun? :)
Ja olisko se sit Cantina West? :)

t. Malttamaton :)
 
Hei kaikki,

Löysin tämän ketjun juuri nyt, olen ihan uusi täällä ja olisin mielelläni osallistumassa myös tähän PK-seudun tapaamiseen! Käyn myöhemmin kuin tänä iltana esittäytymässä tuolla esittäytymisketjussa, mutta nopeasti itsestäni, että olen 31-vee ekan lapsen odottaja viikolla 13 Espoosta ja tapaisin mielelläni teitä muita samassa tilanteessa olevia!

Ainakin nyt näyttää, että tuo 25.9 sopisi myös minulle tapaamisajaksi. :)

 
Heips! Mä olin ajatellut pitää silloin 25.9. synttärit sukulaisilleni ja vihdoinkin julkistaa vauvauutisen heillekin. Mutta kun tuo päivä tuntuu käyvän niin monelle, niin varmaan löydän toisen päivän synttäreilleni. :) Eli mukana olen, kunhan vaan ensin saan tiistaina hyviä uutisia ultrasta. Ja Cantina West käy hyvin.
 
Heii mahtavaa et joku järjestää tälläsen! mä oon myös ehdottomasti messissä!!!! :) En oo tähän keskusteluun ennen kirjoitellut, mutta olen siis 19-vuotias ensimmäistä lasta odottava, kuukausi sitten muuttanut helsinkiin. Laskettu aika on 19.3.-12. Maanantaina oli eka ultra ja kaikki oli hyvin, pyöri ja hyöri siellä kuin viimeistä päivää ja vilkutteli :) pää-perämitta oli jo 65mm!!!!!!! mutta siis mukana olen jos vaan huolitaan :)
 
Mitäs aikaa olitte meinannu?
Mä olen tuolloin 25.9 töissä 18.15 asti, eli klo 19 ehtisin helsinkiin mutta jos meette jo päivällä niin en pääse mukaan..
 
Heippa!
Onkos tää päivä ja paikka nyt sitten demokraattisesti päätetty? :) 25.9. ja Cantina West? Mikäs valitaan kellonajaksi? Mulle on oikeastaan ihan sama, nähdäänkö päivällä vai vasta illemmalla, koko päivä järjestetty vapaaksi. :) Ja kun saadaan kellonaika päätettyä, niin varmaan olisi hyvä varata pöytä. Ilmoittautuuko joku aktiiviseksi ja ottaa tän homman hoitaakseen? :) Jee, oon aika innoissani tästä!
 
Minullekkin on ihan sama tuon kellon ajan kanssa.
Odotan tapaamista niin kovin että ajan järjestän vaikka väkisin! :)

Voin hoitaa pöytävarauksen jos haluatte. Kuinka monelle ja monelta varataan paikka? :)
 
Takaisin
Top