PK-seudun odottajat

Sopisko jo ens viikolla joku päivä kaikille? Minkä kellonajan jälkeen Tiiui ja mangustimamma teille sopis? Entäs sulle hamahelmi? Mulla on kanssa vaan neuvoloita ja labroja, ni kaikki illat ja iltapäivät käy hyvin.
 
Mulle käy ensi viikolla oikeastaan vaan perjantai. Kauhean kiireistä tää äippäloma :woot: Mites muille sopisi?
 
Mä voisin myös tulla jos vaan aikataulut sopii, oon kuitenkin tulossa Lohjalle synnyttämään niin olis kiva nähdä naamoja myös sieltä suunnalta :) Kyydillä pääsee Espoon suunnilta. Tosin toi pe ei mulle sovi kun on työpaikan pikkujoulut mutta muuten sopisi kaikki päivät ja kellonajat arkena.

Muoks. Pe sopii kyllä päivällä/iltapäivällä, mutta ei siis illalla :)
 
Mulle ens viikolla pe ja la illat on molemmat vähän huonoja, kun pe olisi työpaikan pikkujoulut klo 18:30 lähtien ja la pientä vauvajuhlan tynkää... Klo 16 jälkeen sopii työ- ja koulutuspäivinä, ke ja to periaatteessa tarvittaessa aiemminkin. :) Ja sitten viikon päästä alkaakin jo mammaloma ja käy paremmin päivisinkin.
 
Nyt alkavalle viikolle ei taida järjestyä tapaamista. Miltäs sitä seuraava viikko näyttää muilla? Minulla ei ole silloinkaan mitään aikataulutettua. Jännäksi menee kyllä, kun lasketut ajat on jo niin lähellä!
 
Ilmeisesti arki-illat sopisivat ainakin useimmille. Olisiko kello 16 alkaen hyvä? Käykö teille jokin seuraavista päivistä:
Ma 21.11.
Ti 22.11.
Ke 23.11.
To 24.11.

Olisi kiva saada tapaaminen järjestymään vielä ennen kuin tässä aletaan poksahdella toden teolla :)
 
Olikos nää treffit lohjalla ? Onko kukaan helsingistä päin tulossa/menossa? :)
 
Näillä näkymin mulle käy kaikki nuo päivät, tosin ihan pienellä varauksella, mulla on eka äippälomaviikko ja miehellä talviloma eikä olla vielä sovittu mitä lomaviikolla tehdään. :) Näillä näkymin ei mitään ihmeitä, mutta jos nyt joku superhoukutteleva reissuidea tuleekin niin en lupaa olla lähtemättä.

Ja mä olen tulossa Vantaalta, eli noh, ainakin Lohjalta katsottuna Helsingin suunnalta. :)
 
Mangustimamma, missä päin vantaata asuitkaan? Asun iteki täällä.

Mulle kävis noista päivistä kaikki paitsi torstai :)
 
Takaisin
Top