PK-seudun odottajat

Mä asun Varistossa. :) Vois mennä mahdollisesti samalla kyydillä, mun autossa on tosin vielä kesärenkaat jotka oli tarkoitus ensi viikon lomilla vaihdattaa... Miehenkin autoa voinee kyllä tarvittaessa lainata, ellen ole tapaamispäivään mennessä saanut vielä renkaita vaihdettua eikä hän tarvitse sitä samaan aikaan itse.

Muoks: en siis ole tietenkään vaarantanut pikkuneitiä ja kanssaliikkujia luistelemalla tuolla lumessa ja sohjossa kesärenkailla, vaan auto on lumentulosta saakka seissyt pihassa ja minä kulkenut miehen kyydillä tai bussilla. Piti selventää ettei kenelläkään jää väärää kuvaa. :grin
 
Muokattu viimeksi:
Asun Ilolassa, täältä pääsisin kyl junalla vaikka martsariin, jos siitä sitten samalla kyydillä jatketaan?

Mikähän treffien tilanne nyt on, järjestyykö ? :)
 
Tuhlaajatyttö, yritetään ainakin :) Mites mangustimamma, qaakkeli, vius, hamahelmi, mangusti80, kzu_, miten teille sopii? Olikohan joku muu vielä kiinnostunut, paitsi tiiui, joka taisi jo lähteä synnyttämään? Onnistuisiko jo ensi viikolle? Mulle sopii edelleen käytännössä kaikki ajat.
 
Ma, ti ja to sopii mullekin. Mikä aika hyvänsä käy ensi viikolla, kun on jo lomaa. :)

Edit: ke ja pe sopii mulle tarvittaessa myös, mutta varmaankin lähdetään noista lajitoverin ehdottamista päivistä liikkeelle niin kaikki pääsisi, siksi mainitsin vaan ne. :happy:
 
Muokattu viimeksi:
Ma, ti ja to sopii mullekin. Mikä aika hyvänsä käy ensi viikolla, kun on jo lomaa. :)

Edit: ke ja pe sopii mulle tarvittaessa myös, mutta varmaankin lähdetään noista lajitoverin ehdottamista päivistä liikkeelle niin kaikki pääsisi, siksi mainitsin vaan ne. :happy:

Lajitoverin :laughing005
 
Onnittelut Tiiui! Ehkä jossain vaiheessa saadaan pidettyä tapaaminen pikkuisten kanssa :)
 
Sopisko tiistai klo 16 treffiajaksi? Ainakin tähän mennessä vastanneille se näyttäisi sopivan, jos katsoin oikein :) Haluatteko tulla meille tänne hiukan Virkkalan ulkopuolelle, vai nähdäänkö jossain muualla?
 
Sopisko tiistai klo 16 treffiajaksi? Ainakin tähän mennessä vastanneille se näyttäisi sopivan, jos katsoin oikein :) Haluatteko tulla meille tänne hiukan Virkkalan ulkopuolelle, vai nähdäänkö jossain muualla?

Mulle sopii treffit siellä! :)
 
Tiistai sopii mulle ja kyytiin mahtuu. :) Fonecta sanoo Martinlaakso-Virkkala matka-ajaksi noin 50 min, joten onko kyytiläisillä treffit sitten 15:10 Martinlaakson asemalla? Vai onko klo 15 parempi niin on varattu aikaa myös pienelle pissapausille?
 
Hitsi, mä en pääsekkään osallistumaan huomenna :sad001 :sad001 Eli en tule martsarin kyytiin ! Ensi kerralla sitten, ehkä jopa vauvojen kanssa :Heartred
 
Sopisko tiistai klo 16 treffiajaksi? Ainakin tähän mennessä vastanneille se näyttäisi sopivan, jos katsoin oikein :) Haluatteko tulla meille tänne hiukan Virkkalan ulkopuolelle, vai nähdäänkö jossain muualla?

Sopii huomenna neljältä ja teidän luona :) Tuodaanko jotain tarjoiluja mukana? Mun luo jäi viime tapaamisesta noita kasvis- ja lihapasteijoita (pakasteita), en muista kuka niitä toi... tuonko ne vaikka mukanani niin voisi paistaa siellä päässä?
 
Takaisin
Top