PK-seudun odottajat

Keskustelun 'Laskettu aika joulukuussa 2016' aloitti Hamahelmi, 27 elo 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. kzu_ Hyväntuulinen höpöttäjä Joulumammat 2016

Mietin kans, et onko tää nyt siks, kun ei oo ollu mitää erikoista missään vaiheessa... tuntuu vaan pitkältä ajalta ku nyt on alkanu kaiken maailman krampit ja fyysiset vaivat, et kysyttävää varmasti ilmenee. No täytyy sitten soitella, jos jotain tulee :)
  2. mangustimamma Varmaotteinen viestittelijä Heinä-äidit 2020 Joulumammat 2016 Lokamammat 2018

Mulla on huomenna 30+5 neuvola, ja aika hurjaa jos seuraava käynti on vasta lääkäri viikolla 36. :wideyed: Varsinkin kun viimeksi tuntui että olisin hyötynyt enemmän ylimääräisestä käynnistä hoitajalla.
  3. Vius Sukkela juttelija Joulumammat 2016

Mulle se neuvolatäti sanoi et siitä poistui yksi käynti nyt syksyllä. Meilläkin sama tahti, et terkkakäynti viikolla 30 ja lääkärikäynti sit viikolla 36, kun tarkastetaan asento. Tähän väliin piti käydä päivystyksenä neuvolalääkärillä, kun toimintakyky romahti.
  4. mangustimamma Varmaotteinen viestittelijä Heinä-äidit 2020 Joulumammat 2016 Lokamammat 2018

Itseasiassa mulle annettiin tänään kyllä neuvolahoitajan käynti myös viikolle 34, vaikka mulla ei ole oikein mitään isompia ongelmia, kaikki arvot ja mitat kunnossa eikä juuri edes supistele. :wideyed: Jännä. Mä olen siis Länsi-Vantaalta, en tiedä oliko muut Vantaalaiset Itä-Vantaalta vai mistä johtuu tuo ero? Mutta mitään tiheämpää seurantaa vaativaa raskaus ongelmaa mulla ei kyllä ainakaan tietääkseni ole.
  5. Vius Sukkela juttelija Joulumammat 2016

No oho! Mä käyn Myyrmäen neuvolassa. Viikon 36 jälkeen tulee kuulemma tiuhemmalla tahdilla käyntejä.
    • Tykkään Tykkään x 1
  6. mangustimamma Varmaotteinen viestittelijä Heinä-äidit 2020 Joulumammat 2016 Lokamammat 2018

No onpa erikoista, nimittäin siellä mäkin käyn. :wideyed: Ehkä se oli joku vahinko ja mun hoitaja ei muistanut että tuota seuranta-aikataulua oli muutettu?
    • Tykkään Tykkään x 1
  7. Vius Sukkela juttelija Joulumammat 2016

:D aijaa. Nooh. Minulle ei niinkään väliä vaikka jäi se yks käynti pois. Aika tasaiselta taas vaikuttaa voinnit.
    Oma hoitaja jää nyt eläkkeelle ja saan ens kerralla uuden naaman. Toivottavasti sil ois maalaisjärkee ja vähän ees kokemusta, ettei tulis kaikki neuvot suoraan oppikirjasta tai rupeis viilaamaan pilkkua jokaisen epäkohdan kanssa. Jännittää.
  8. mangusti80 Puuhakas puhuja Joulumammat 2016 Syysmammat 2018

Onko tänne kukaan menossa tänään? Mä ajattelin ilmestyä paikalle jos vaan väsymykseltäni jaksan, takana todella katkonaiset yöunet ja tuo olisi sitten suoraan töistä. Mut tunnistaa vaaleansinisestä neulepaidasta ja ruskeasta käsilaukusta jos joku palstailija haluaa tulla nykimään hihasta :)
  9. mangustimamma Varmaotteinen viestittelijä Heinä-äidit 2020 Joulumammat 2016 Lokamammat 2018

Voi harmi, mä olin kyllä tuolla mutta en ollut huomannut tuota viestiä ajoissa, muuten olisin tullut kyllä moikkaamaan... :sorry:
  10. mangusti80 Puuhakas puhuja Joulumammat 2016 Syysmammat 2018

Mangustimamma, höh.

Teitkö jotain löytöjä paikan päällä? Mä innostuin siitä tuttipullosta (Medela Alma), josta se eka täti kertoi. Olisin ostanut mukaankin mutta huomasin, että netistä saa halvemmalla niin jäi kauppaan.

Se mukaan saatu lahjakassi oli positiivinen yllätys!
  11. mangustimamma Varmaotteinen viestittelijä Heinä-äidit 2020 Joulumammat 2016 Lokamammat 2018

No mä en ostanut mitään, kun mun kaipaamat tuotteet ei olleet alessa. Asun ihan lähellä, joten normihintaisia tuotteita pääsen ostelemaan rauhallisempanakin ajankohtana. Mutta mukava tilaisuus oli kyllä ja lahjakassi kiva. Erityisesti se uniriepu oli tosi hellyttävä. :) Mä innostuin kanssa siitä rintapumpusta, mutta katsoin että Philipsin on halvempi, ja mietin vielä ottaa vähän selvää noiden eroista ennen ostopäätöstä...
    • Tykkään Tykkään x 1
  12. Alise Puuhakas puhuja Joulumammat 2016

Vieläkö jotakuta kiinnostaisi tapaaminen Lohjalla? Meillä alkaa olla kämppä jo sen verran kunnossa, että esimerkiksi tänne voi tulla :)
    • Tykkään Tykkään x 4
  13. Tuhlaajatyttö Sanaisen arkkunsa ammentaja Joulumammat 2016

Alise joo kiinnostaa! :)
    • Tykkään Tykkään x 2
  14. Vauhtiviisikonäiti Hyväntuulinen höpöttäjä Toukokuunmammat 2015

Kiinnostaa kyllä! :smiley-bounce013
    • Tykkään Tykkään x 2
  15. Alise Puuhakas puhuja Joulumammat 2016

On vähän jääny tää tapaaminen. Miten voikin olla näin väsyny tekemättä mitään? Kumpi ois teistä kivempi, nähdä esim. jossain kahvilassa vai tulla vaikka meille? Täällä on pieni koira ja iltasin myös yks mies. Mulle käy kumpi vaan :) Entäs ajankohta, millon teille sopis? Mulle on senkin puoleen aika sama, ku oon jo äitiyslomalla :)
  16. Vius Sukkela juttelija Joulumammat 2016

Minäkin voisin tulla tapaamiseen, kun voisin samalla käydä veljen perheen luona. Oisko joku arkipäivä kiva? Vai kuinka moni on jo lomalla?
    • Tykkään Tykkään x 1
  17. Tuhlaajatyttö Sanaisen arkkunsa ammentaja Joulumammat 2016

Mulla on luultavasti mukana toi taapero, eli mihin tahansa kahvilaan ei voi mennä, mutta muuten ei oo väliä :) mä oon kans jo lomalla, mutta on vielä vähän "työ" juttuja joinain päivinä. Yritetään nyt sopia äkkiä, ennen ku joku lähtee synnyttämään :p
    • Tykkään Tykkään x 1
  18. mangustimamma Varmaotteinen viestittelijä Heinä-äidit 2020 Joulumammat 2016 Lokamammat 2018

Mä voisin liittyä tällä kertaa seuraan, mutta töitä on täyspäiväisesti ensi maanantaihin saakka ja koulutusta vielä ensi viikon perjantaihin. Kannatan siis iltapäivää/iltaa taikka viikonloppua. :happy:
    • Tykkään Tykkään x 2
  19. Vauhtiviisikonäiti Hyväntuulinen höpöttäjä Toukokuunmammat 2015

Iltapäivä/ilta sopis mullekin parhaiten, kun päivisin joudun raahaamaan 4v,3v ja 1,5v pojat mukaan:happy:
    • Tykkään Tykkään x 2
    Last edited: 9 marras 2016
  20. Qaakkeli Sanaisen arkkunsa ammentaja Joulumammat 2016

Mua kiinnostaa kans aikatauluista yms riippuen :) Lomalla ollaan joten sinänsä ajankohdalla ei ole väliä mutta tuntuu et joka päivälle on jotain labraa tai neuvolaa tai menoa.
    • Tykkään Tykkään x 1