PK-seudun odottajat

Mietin kans, et onko tää nyt siks, kun ei oo ollu mitää erikoista missään vaiheessa... tuntuu vaan pitkältä ajalta ku nyt on alkanu kaiken maailman krampit ja fyysiset vaivat, et kysyttävää varmasti ilmenee. No täytyy sitten soitella, jos jotain tulee :)
 
Mulla on huomenna 30+5 neuvola, ja aika hurjaa jos seuraava käynti on vasta lääkäri viikolla 36. :wideyed: Varsinkin kun viimeksi tuntui että olisin hyötynyt enemmän ylimääräisestä käynnistä hoitajalla.
 
Mulle se neuvolatäti sanoi et siitä poistui yksi käynti nyt syksyllä. Meilläkin sama tahti, et terkkakäynti viikolla 30 ja lääkärikäynti sit viikolla 36, kun tarkastetaan asento. Tähän väliin piti käydä päivystyksenä neuvolalääkärillä, kun toimintakyky romahti.
 
Itseasiassa mulle annettiin tänään kyllä neuvolahoitajan käynti myös viikolle 34, vaikka mulla ei ole oikein mitään isompia ongelmia, kaikki arvot ja mitat kunnossa eikä juuri edes supistele. :wideyed: Jännä. Mä olen siis Länsi-Vantaalta, en tiedä oliko muut Vantaalaiset Itä-Vantaalta vai mistä johtuu tuo ero? Mutta mitään tiheämpää seurantaa vaativaa raskaus ongelmaa mulla ei kyllä ainakaan tietääkseni ole.
 
No onpa erikoista, nimittäin siellä mäkin käyn. :wideyed: Ehkä se oli joku vahinko ja mun hoitaja ei muistanut että tuota seuranta-aikataulua oli muutettu?
 
:D aijaa. Nooh. Minulle ei niinkään väliä vaikka jäi se yks käynti pois. Aika tasaiselta taas vaikuttaa voinnit.
Oma hoitaja jää nyt eläkkeelle ja saan ens kerralla uuden naaman. Toivottavasti sil ois maalaisjärkee ja vähän ees kokemusta, ettei tulis kaikki neuvot suoraan oppikirjasta tai rupeis viilaamaan pilkkua jokaisen epäkohdan kanssa. Jännittää.
 
Mä en tiedä lasketaanko tää mainostamiseksi, mutta huomasin että Varistossa lastentarvikeliike Lastenturvassa on parin viikon päästä joku "odottajien ilta" missä on jotain luentoja, äitiys- ja imetysvaatemuotinäytös ja alennuksia tuotteista. Lisää tietoa löytyy heidän nettisivuiltaan. En yhtään tiedä onko mistään kotoisin ja kuinka hyviä nuo alennukset on, mitään vastuuta en ota :grin mutta ajattelin nyt vinkata muillekin pk-seutulaisille jos jotain sattuu kiinnostamaan. :) Itse ajattelin mennä noiden alennusten toivossa, kun vielä uupuu kaikenmoista, mm. rintapumppu, vaipparoskis, kantoreppu ja itkuhälytin...

Onko tänne kukaan menossa tänään? Mä ajattelin ilmestyä paikalle jos vaan väsymykseltäni jaksan, takana todella katkonaiset yöunet ja tuo olisi sitten suoraan töistä. Mut tunnistaa vaaleansinisestä neulepaidasta ja ruskeasta käsilaukusta jos joku palstailija haluaa tulla nykimään hihasta :)
 
Onko tänne kukaan menossa tänään? Mä ajattelin ilmestyä paikalle jos vaan väsymykseltäni jaksan, takana todella katkonaiset yöunet ja tuo olisi sitten suoraan töistä. Mut tunnistaa vaaleansinisestä neulepaidasta ja ruskeasta käsilaukusta jos joku palstailija haluaa tulla nykimään hihasta :)


Voi harmi, mä olin kyllä tuolla mutta en ollut huomannut tuota viestiä ajoissa, muuten olisin tullut kyllä moikkaamaan... :sorry:
 
Mangustimamma, höh.

Teitkö jotain löytöjä paikan päällä? Mä innostuin siitä tuttipullosta (Medela Alma), josta se eka täti kertoi. Olisin ostanut mukaankin mutta huomasin, että netistä saa halvemmalla niin jäi kauppaan.

Se mukaan saatu lahjakassi oli positiivinen yllätys!
 
No mä en ostanut mitään, kun mun kaipaamat tuotteet ei olleet alessa. Asun ihan lähellä, joten normihintaisia tuotteita pääsen ostelemaan rauhallisempanakin ajankohtana. Mutta mukava tilaisuus oli kyllä ja lahjakassi kiva. Erityisesti se uniriepu oli tosi hellyttävä. :) Mä innostuin kanssa siitä rintapumpusta, mutta katsoin että Philipsin on halvempi, ja mietin vielä ottaa vähän selvää noiden eroista ennen ostopäätöstä...
 
On vähän jääny tää tapaaminen. Miten voikin olla näin väsyny tekemättä mitään? Kumpi ois teistä kivempi, nähdä esim. jossain kahvilassa vai tulla vaikka meille? Täällä on pieni koira ja iltasin myös yks mies. Mulle käy kumpi vaan :) Entäs ajankohta, millon teille sopis? Mulle on senkin puoleen aika sama, ku oon jo äitiyslomalla :)
 
Minäkin voisin tulla tapaamiseen, kun voisin samalla käydä veljen perheen luona. Oisko joku arkipäivä kiva? Vai kuinka moni on jo lomalla?
 
Mulla on luultavasti mukana toi taapero, eli mihin tahansa kahvilaan ei voi mennä, mutta muuten ei oo väliä :) mä oon kans jo lomalla, mutta on vielä vähän "työ" juttuja joinain päivinä. Yritetään nyt sopia äkkiä, ennen ku joku lähtee synnyttämään :p
 
Mä voisin liittyä tällä kertaa seuraan, mutta töitä on täyspäiväisesti ensi maanantaihin saakka ja koulutusta vielä ensi viikon perjantaihin. Kannatan siis iltapäivää/iltaa taikka viikonloppua. :happy:
 
Mua kiinnostaa kans aikatauluista yms riippuen :) Lomalla ollaan joten sinänsä ajankohdalla ei ole väliä mutta tuntuu et joka päivälle on jotain labraa tai neuvolaa tai menoa.
 
Takaisin
Top