PK-seudun odottajat

Mä laitoin nyt yksityisviestillä osoitteen ja puhelinnumeron mangusti80:lle, mangustimammalle, tuhlaajatytölle ja viukselle. Oliko joku muu vielä tulossa?

Pasteijat ja siemennäkkäri/salaatti kuulostaa hyvältä :) Mä voisin kehitellä vaikka jotain makeeta tarjottavaa.
 
Multa tulee todennäköisesti jonkin sortin suklaata, luultavasti Dajmia tai Tobleronea. Vähän hurahdettiin viikko sitten laivalla, ensin mies lankesi 3 kpl 2:n hinnalla Dajm-pussitarjoukseen ja sitten minä vastaavaan alennukseen 400 g Tobleroneista. Sitten vielä yksi paketti Dumleja joka piti viedä vikana työpäivänä töihin mutta unohdin ja kilo englanninlakuja isänpäivälahjaksi jotka jäi nekin lopulta omaan kaappiin. :rolleyes: Tulee kohta ennätyskoon vauva jos syödään nää kaikki kaksin. :grin
 
Hei kaikille! :) Nyt kun oma esikoinen syntyi 13.12. tajusin että olisi kiva jos löytyisi seuraa muista äideistä pk-seudulta. Tällä hetkellä ei ole täälläpäin itsellä ketään, joka olisi just saanut vauvan. Asun Espoossa. Olisi kiva tavata ja jakaa vauvajuttuja :) Onko täällä ketään joka kaipailisi seuraa myös?
 
Nostetaanpa tätä ketjua taas. Kiinnostaisiko pk-seudun joulumammoja treffata vauvojen kanssa tässä helmikuun aikana? :) Ehdotuksia paikasta ja ajankohdasta voi esittää.
 
Mulle ei myöskään ole ajankohdalla juuri väliä, paitsi tiistai-iltapäivät ennen klo 15 ei käy kun meillä on vauvakerho. :)
 
Mä oon myös varovaisen kiinnostunut. Jonkin verran on menoja tässä helmikuun aikana, mutta jos aikataulut sopii niin mikä jottei
 
Mullekin käy aikalailla mikä aika vaan puolen päivän jälkeen. Ens viikolla oon menossa, mut sen jälkeen varsinkin arkipäivisin sopii hyvin.
 
Miten ois vaikka ens viikon jälkeisellä viikolla? Esim. to 23.2. iltapäivällä? Tai sitten ma 20.2. tai ke 22.2.?
 
Hei mäkin tulisin mieluusti mukaan:) Yritin katsoa, josko olisi voinut vuokrata jonkun asukaspuiston sisätilan tähän tarkoitukseen, mutta kaikissa ymmärrettävästi vain ilta- ja viikonloppuaikoja tarjolla.

Mulle käy kaikki mangustimamman ehdottamat päivät, parhaiten sopisi päiväsaika siinä klo 12 hoodeilla, mutta eiköhän muutkin ajat saa sopimaan :)
 
No otetaanko vaikka sitten se torstai? Joskus puolenpäivän aikaan? Onko ehdotuksia paikasta?
 
Onko se ylihuominen nyt vähän pian kun ei ole ainakaan vastauksia tullut? Pitäisikö ottaa joskus parin viikon päästä? Ja paikasta saa edelleen antaa ehdotuksia. :)
 
Me ollaan vaikeita mammoja tän päätöksenteon kanssa :D Minä ainakin kovasti kaipaisin juttuseuraa samanikäisten vauvojen äideistä, joten lykin nyt asiaa eteenpäin.

Mulle kävisi ens viikolla esimerkiksi ti, ke ja to. Pitäiskö varata esim kirjastosta joku neukkarityyppinen tila, olisko semmonen ihan tylsä ratkaisu? Tai sit mennä suosiolla johonkin kahvilaan? Asun itse Leppävaaran lähistöllä, joten mulle paras paikka olisi Sello. Tietty muutkin paikat käy, koska julkinen liikenne toimii :) Mut ajattelin ehdottaa jonkun sijainnin, josta voidaan lähteä keskustelemaan :)
 
Mulle sopii ens viikolla tähän tietoon ti ja to. Asun myös lähellä Leppävaaraa, joten Sello toimii myös mulle. Oliskohan Sellon kirjastossa joku neukkari?
 
Mulle käy ke tai to, tiistaina on esikoisvauvakerho. :) Paikalla ei ole väliä.
 
Joo toi kirjasto on loistava idea! Mulle käy myös ens viikolla ke ja to. :)

Ja Sello käy myös meille.
 
Takaisin
Top