PK-seudun odottajat

Mä päädyin samaan ratkaisuun kuin pähkinä84 eli saa tuo taaperoinen jäädä kotio. Muuten voisi mennä turhankin härdelliksi ja olis oikeesti kiva päästä juttelemaan ja tutustumaan teihin :) Huomiseen!
 
Kiitos mukavasta tapaamisesta kaikille! Toivottavasti nähdään uudestaankin!
 
Kiitos täältäkin, erityisesti mangusti80, kun saimme tulla kotiinne. Oikein kiva oli nähdä livenä kaikkia!
 
Eipä kestä, kiva kun tulitte niin sankoin joukoin ja oli kiva saada kasvot nimimerkeille! :)
 
Mulla on niin surkea muisti, että vaikka mukamas katsoin niin unohdin jo :D Mut kiitos kaikille ja tietty erityiskiitokset mangustille emännöinnistä!
 
Kiitos minunkin puolestani, erityisesti mangustille! Kuuluiko muuten siitä asunnosta mitään? On mennyt ohi, jos olet jonnekin kirjoittanut.

Minäkin koetin mukamas painaa nimimerkit ja nimet mieleen, mutta kyllä ne on tässä vaiheessa jo unohdettu :D
 
Jos kukakin kertoo missä kohtaa istui niin voimme muistella :D minä istuin sohvan divaaniosalla ja minulla oli silmälasit ja violetinkirjava neulemekko
 
Kiitos minunkin puolestani, erityisesti mangustille! Kuuluiko muuten siitä asunnosta mitään? On mennyt ohi, jos olet jonnekin kirjoittanut.

Minäkin koetin mukamas painaa nimimerkit ja nimet mieleen, mutta kyllä ne on tässä vaiheessa jo unohdettu :D

Kieltämättä oli kyllä aika monta muistettavaa, tarroista huolimatta...

Joo kuuluihan siitä asunnosta kun soitin välittäjälle kun olitte lähteneet. Meidän tarjousta ei oltu välitetty myyjälle eteenpäin siinä olevan muotovirheen takia, jonka tämä varavälittäjä oli itse siihen laittanut. Eilen juttelin varsinaisen välittäjän kanssa, joka tietty oli todella pahoillaan mutta kyllä mun ketutuksen määrä oli jotain niin suunnatonta, että huh huh... Siinä on siis ollut kolme eri välittäjää huseeraamassa saman kohteen kimpussa. Asunnosta oli sunnuntain näytöllä tullut täyden rahan tarjous ja meni meiltä sitten ohi suun. :sad001 Nooh, jospa taas puoli vuotta etsitään ja tulis sitten joku hyvä vastaan. :grin
 
Mangusti, eikä. Onpa ärsyttävää! Mikä sen välittäjän tehtävä sitten on, jos ei katsoa, että tarjoukset saadaan kulkemaan. Toivotaan, että teille käy samoin kuin meille, että loppujen lopuksi löytyy vielä paljon parempi kohde, vaikka onhaan tuo odottelu ja etsiminen todella rasittavaa.
 
Mä en tiedä lasketaanko tää mainostamiseksi, mutta huomasin että Varistossa lastentarvikeliike Lastenturvassa on parin viikon päästä joku "odottajien ilta" missä on jotain luentoja, äitiys- ja imetysvaatemuotinäytös ja alennuksia tuotteista. Lisää tietoa löytyy heidän nettisivuiltaan. En yhtään tiedä onko mistään kotoisin ja kuinka hyviä nuo alennukset on, mitään vastuuta en ota :grin mutta ajattelin nyt vinkata muillekin pk-seutulaisille jos jotain sattuu kiinnostamaan. :) Itse ajattelin mennä noiden alennusten toivossa, kun vielä uupuu kaikenmoista, mm. rintapumppu, vaipparoskis, kantoreppu ja itkuhälytin...
 
Moi vaan. Onko todellista, että Vantaalla on neuvola rv 30 ja sitten seuraava käynti on lääkärillä rv 36 ?? Tässä välissä ei ole neuvolaa tai muuta ??

Tuntuu hurjalle välille tässä vaiheessa, kun maha alkaa kasvaa ja lähtö voi tavallaan tulla milloin vain... Miten muilla on ja miten koette asian ?
 
Itsestä tuntui että neuvola käyntejä on liian vähän siihen nähden että ei tässä enää pitkä aika ole (huomenna posahtaa rv 31+0) ja mainitsin asiasta. Sain ylimääräisen lääkäri käynnin neuvolaa ennen rv36 koska silloin menen synnytyslääkärinkaa keskustelemaan. Neuvolahoitaja vain sanoi että olen ollut niin hyvässä kunnossa ja arvot ovat huippu luokkaa niin hän ei ole nähnyt aihetta käydä niin usein :D
 
Takaisin
Top