PK-seudun odottajat

Ootko mangusti80 laittan jo osoitteen viestillä? Mulle ei oo tullu.. :sad001 :)
 
Apua mitä mä voin enää tuoda?!!:bored: mä kattelen mitä te muut ootte tuomassa ja tuon jotakin.. :p

Nyt on aika paljon makeaa tulossa (karkkia, suklaata, keksejä, muffinsseja) että jos keksit jotain suolaista (ei sipsejä kun niitäkin jo tulossa)... Pieniä karjalanpiirakoitahan vois paistaa uunissa tai sitten jotain dippivihanneksia? Tai jotain muuta :)
 
Mä ajattelin että voisin tuoda vaikka jotain suolasia pasteijoita, jollei sitten jollaki oo parempaa ideaa :)

Oliko joku muuten tulossa Lohjan suunnilta? Minun puolestani voisi mennä yhdellä autolla, asun tosin Virkkalassa.
 
Mä päätin sittenkin jättää taaperon kotiin sunnuntaina niin voin itse paremmin keskittyä jutusteluun teidän muiden kanssa.
 
Onko kukaan menossa Lauttasaaren kautta/lähistöltä? Meillä ei oo autoa ja julkisilla on oma hommansa lähteä. Maksaisin kyllä hieman sitten bensarahaakin. :hello:happy11
 
Mä en pääse tällä kertaa mutta ihan btw. Alise asut ihan "mun" huudeilla - me asutaan tässä rajalla missä kohtaa Lohja-Siuntio-Inkoo :)
 
Qaakkeli, oikeestiko? Pitäiskö pitää myös Lohja-miitti jossain välissä?
 
Takaisin
Top