PK-seudun odottajat

Vois aktivoitua joo. Meille ei sovi 4.-5.4, mutta muutoin ei ookkaan vielä sovittuja menoja lähiviikkoina.
 
Jee kiva :) Sopisko sitten heti ens viikon maanantai 3.4 tai siitä viikon päästä ma 10.4? Mikä se oli Syksyinen se tila jossa oltiin viimeksi?
 
Kiitos syksyinen! Me ollaan ainakin tulossa, ellei olla sairaina silloin.
 
Minä tulen myös! Ei taaskaan toimi tuo puhelimen foorumisivusto, niin pitää tänne pöytäkoneelle aina raahautua.
 
Mäkin pyrin saapumaan paikalle jos vaan suinkin pääsen, pikkuisen on vaan autotilanne epävarma. :wideyed:
 
Mua harmittaa ihan sikana, mutta en nyt sitten pääsekään ensi viikolla. Tila on kuitenkin varattu, joten sen kanssa ei pitäisi olla mitään ongelmia.

Meillä esikoinen sai sunnuntaina kokojalkakipsin kerrossängyn tikkailta tippumisen seurauksena. Sääreen tuli murtuma. Onneksi ei käynyt pahemmin, vaikka kai sitä helpommallakin olisi voinut päästä. Mutta niin siis kipsi on neljä viikkoa ja sen ajan olenkin aika lailla lukittuna neljän seinän sisään vauvan ja 2,5veen kanssa. Ollut aikamoista shokkihoitoa, kun minähän olen hyödyntänyt subjektiivista päivähoito-oikeutta neljänä päivänä viikossa. Huoh. Todella kunnioitan kahden tai useamman lapsen kanssa kotona olevia. Mä oon ihan rikki jo kolmen päivän jälkeen, kun yöllä valvottavat vauva ja esikoinen vuorotellen (ei synkassa valitettavasti) ja päivisin huomionkipeys yllättää kummasti aina yhtä aikaa :/
 
Voi onpas kurjaa Syksyinen! Pienelle kipsipotilaalle pikaisia paranemisia! Ja tsemppiä sulle sisäviikkoihin!
 
Voi rähmä, mä jouduin itse nyt silmäklinikalle odottelemaan lääkäriin pääsyä, katsotaan päästäänkö me paikalle!
 
Voi harmi syksyinen ja musicro :sad001 Toivottavasti musicro vielä pääset paikalle. Tsemppiä syksyiselle!

Me ollaan nyt matkalla, nähdään kohta!
 
Takaisin
Top