PK-seudun odottajat

Meneekö kaikilla kesäloma mökkeillessä ja reissatessa, vai löytyisikö intoa näkemiseen? Jos porukka jaksaa ajella tänne Lohjalle asti, niin minun puolestani voitaisiin nähdä täällä, niin lapset pääsisivät puuhailemaan lattialle, mutta muutkin paikat toki käyvät :)
 
Jos sopiva päivä vaan löytyy niin minä joudan kyllä ajelemaan sinne päin. Ens viikko menee reissussa kokonaan, mutta muuten etupäässä näillä seuduilla. Ja elokuussa viimeistään jo koko ajan täällä.
 
Minuakin vois kiinnostaa treffit, me ollaan tosin nyt Pohjois-Karjalassa viikko mökillä ja sitten alkaa muuttokiireet (meillä viime syksynä olleet ehkä muistaa että asuntokaupat oli silloin lähellä - no NYT se asunto vihdoin löytyi :smiley-bounce015). Mutta viimeistään elokuussa sopisi!
 
Jes! Onnea mangusti uudesta kodista!

Ois kiva nähdä. En vielä oikein varmaks osaa sanoa miten ollaan kotona kun miehellä alkaa perjantaina loma. Ois kiva tulla Alisen luokse taas käymään!
 
Hieno juttu mangusti80! Minne päin muutatte?

Meillä ei ole taaskaan kauheasti mitään suunniteltua, niin tänne sopii kyllä tulla melkeinpä koska vaan :)
 
Mäkin voisin mielelläni osallistua tapaamiseen, jos aika vaan natsaa. Meillä ei ole nyt ihmeempiä arkipäiviksi sovittu, mutta viikonloppuisin on usein menoa, ja elokuun alussa on miehen loma joten silloin saatetaan keksiä jotain pientä.
 
Mä olen kiinnostunut, ens viikon ma-ti ei käy mutta muuten olen avoin ehdotuksille. Parhaiten sopii arkena päivällä, mutta myös muut ajankohdat yleensä sumplittavissa.
 
Mulle käy kans arkena päiväsaikaan parhaiten. Melko joustavat on aikataulut eli käy melkein milloin vaan.
 
Meille sopis tällä viikolla to tai pe ja ens viikolla ma, ti tai pe. Kellonajalla ei kauheasti ole väliä.
 
Moikka, olen joulukuussa - 16 syntyneen poitsun äiti pk-seudulta. En oikeastaan koko raskauden aikana ja sen jälkeenkään kovin netin ihmeellisessä maailmassa pyörinyt, mutta nyt kun ukkeli alkaa olla sen ikäinen että muut vauvat kiinnostaa niin olisi ihana tutustua muihin samanikäisten vanhempiin sekä itse vauvoihin ihan livenäkin (lähistöllä ei kauheasti asu tuttuja kenellä olisi samanikäisiä lapsia) :grin mietinkin tässä, että näinköhän vielä porukkaan mahtuisi mukaan, vaikka näin kamalan myöhäinen olen? :rolleyes:
 
Pitäiskö ens viikon maanantaina sopia? Se kävis meille! Illala viideltä on sitten Vantaalla jo sovittua menoa, että päivällä joskus kävisi.
 
äh. Ei se käykkään meille :D Tuli pidennettyä viikonloppumenoa.
 
Käykö tän viikon pe?

Korjaus: ens viikon pe. :grin Tänään olikin tän viikon pe. Mieskin on lomalla niin viikonpäivät vähän hukassa.
 
Meillekin pitäisi sopia ensi perjantai.

Hessulainen, mukaan vaan! Seuraavaa tapaamista ollaan ilmeisesti pitämässä meidän luona Lohjalla, jos vaan saadaan joskus päivä sovittua :D Tervetuloa mukaan :)
 
Perjantaina päivällä olisi kyl oiva hetki meillekin huristella sinne Lohjalle tutustumaan teihin kaikkiin. :) mihin aikaan suurin piirtein treffit olisi?
 
Takaisin
Top