PK-seudun odottajat

Ai me herättiin puol tuntia sitten ja ajattelin ettei enää kantsi tulla, just olin laittamassa viestiä et nukuttiin pommiin ja ens kerralla sitten. :wideyed: Mutta jos muitakin tulee vasta puolilta päivin niin mekin pakkaudutaan sit autoon ja lähetään tulee. :)
 
Oho luin väärin, te puhuittekin että puoli kakstoista... No tuskin te kumminkaan kerkeette vielä pois lähteä jos me nyt hypätään autoon. :)
 
Mä oottelen yhä silmälääkäriä, joten meiltä jäi nyt taas väliin..
 
Olisikos toukokuisen pk-tapaamisen aika ja sama paikka eli Sellon kirjaston Elina-sali ja joskus puolilta päivin eteenpäin. Onko kiinnostuneita? :)

Vapaita aikoja kirjaston kalenterin mukaan olisi esim:
ma 15.5 klo 11.30-14
ke 17.5 esim klo 11-14 (tila vapaa 9-15)
ma 22.5 klo 12-14
ti 23.5 klo 10.30-13.30
ke 24.5 klo 10-13
 
Mua vois taas kiinnostaa. 24. päivä mulla on lääkäriaika, mutta muuten käy koska vaan.
 
Hei jee, ehdottomasti messissä! Mulle käy muutkin, mutta preferoin 15. päivää koska se tulee nopeiten :)
 
Mä olen yövuorossa töissä su-ma, joten täytyy lähes varmasti skipata. :sad001 Todennäköisesti olen kuitenkin sen verran väsy, etten mielellään lähde rattiin ellei aivan pakko, etenkään vauva kyydissä. Seuraavalla kerralla toivottavasti sitten. :)
 
Tulen jos jaksan. Miehellä loppui 4 viikon loma ja tultiin tänään reissusta. Saatan olla hiukkasen väsynyt.
 
Takaisin
Top