Pk-seudun odottajat

Pääpuu

Jostain jotain jo tietävä
Oma topic pääkaupunkiseutulaisille, kun pirkanmaalaisillakin on :wink. Jos oikein innostutaan niin voitais vaikka treffata ennen toukokuuta...

Itse asun Espoossa ja käyn Helsingissä töissä. Missäspäin muut vaikutatte?
 
Tuusulassa asun, käyn töissä Helsingissä. Työskentelen myös kotonani.
 
Mä aattelin tehä tällasen heti ultran jälkeen, mut hyvä et ehdit ensin! Kiva päästä höpöttelee kun ainakin osalla sama synnäri ja kaikkee :) mä olen siis Espoosta, suur-Leppävaaran alueelta jos vähän tällee ympäripyöreesti :D en siis ihan leppävarassa asu kumminkaan. Olis kiva kyllä jotkut treffit järkätä! Mä sain täältä foorumilta edellisraskaudessa pari hyvää kaveria, joista toinen muuttaa ihan kohta tähän meiän yläkertaan :)

Ketkäs on menos Jorviin synnyttämään? :)
 
Itse asun Espoossa Espoonlahden alueella ja käyn Helsingissä koulussa. Jorviin vissiin mennään synnyttämään :)
 
Mä asun Malmilla ja olisi kyllä kiva treffailla muita mammoja :) oon itseasiassa myös ryhmässä pk-seudun odottajat LA keväällä (tai joku sinnepäin) ja ollaan ehditty treffatakin jo kerran. Nähdään taas uudestaan parin viikon päästä ja oli kyl kivaa porukkaa :) siin ryhmäs suurimmal osal la on tammi-maaliskuu mut ei sillä ole väliä :) se ryhmä löytyy "laskettu aika 2015" alta, jos muitakin kiinnostaa sinne tulla juttelemaan kanssa!
 
Hei täällä helsinkiläinen odottaja :) Töissä olen vantaalla. Toinen lapsi tulossa :)
 
Niin juu, ja Jorviin varmaan päädytään sitten, kun se aika koittaa. Ainakin jos asiat menevät suunnitellusti.

Olisi tosiaan ihan kiva järkätä joku tapaaminen vaikka viimeistään ensi vuoden puolella. Tai ihan viimeistään, kun mammalomat meillä alkavat (itsellä laskin, että 18.3.).
 
Mä asun Itä-Helsingissä ja olen siellä töissäkin. Varmaan mennään Naisten klinikalle synnyttämään. Mulla alkaa mammaloma viimeisätään 28.3
 
Mulla ei varsinaista mammalomaa oo kun olen koulussa, mutta luultavasti huhtikuun lopussa/toukokuun alussa on viimeiset kokeet.. Eli hyvin ehdin treffailemaan silloin, kun ei varsinaisesti koulua enää ole. Meillä on vielä projektityön seminaarit 21.-22.5 ja mulla LA 30.5. Vähän jännittää pysyykö pikkunen masussa, että saan ne kunnialla suoritettua :D
 
Voitas hyvin kattoa tapaaminen keväälle :) mä olen kotosalla, mut keikkailen kunhan mammaloma alkaa. Meinaatteko aloittaa varhennettuna? Mä varmaan alotan nyt varhennettuna, niin pääsis pois tolta kotohoidontuelta. Muuten alkais vasta joskus 23.4..
 
Mä yritän olla mahdollisimman pitkään töissä. Muistaakseni 27.4. alkaa kuitenkin viimeistään mammaloma.
 
Miten ootte noin pitkälle, kun itse laskin että viimeistään 18.3. ois jäätävä? Laskettu siis 3.5. Tossa on tietty pääsiäinen ja Vappu välissä, joista tulee kolme "ekstrapäivää", mutta silti kuulostaa myöhäiseltä tuo huhtikuun loppu, kun siis 30 arkipäivää ennen on jäätävä. Vai pitääkö lauantai laskea noissa arkipäiväksi? En osaa :sad001
 
Hahaa! Lauantait siis on arkipäiviä tässä laskennassa, kun kelan sivuilta tarkistin. Uudelleenlaskennan jälkeen jäänkin vasta 26.3.
 
Mäki olen Leppävaaran alueelta ja Jorviin meen synnyttää sit toukokuun alussa :) LA 4.5. Mammaloma alkaa joskus maaliskuussa :)
 
Joo lauantai on tosiaan arkipäivä kelan mukaan. Sunnuntaistahan ei myöskään makseta äp rahaa, ja sunnuntaisin saa äitiysloman aikanakin työskennellä ilman et vaikuttaa siihen rahan määrään. Mun ei nyt tartte noita sen kummemmin miettiä, kun noi menee mulla automaattisesti edellisen lapsen mukaan, kun on alle 3v :) ja hyvä niin, koska ihan huikeita tilejä ei täs kotihoidontuen aikana oo tehty :D

Mä tykkäsin ite Jorvissa synnyttää ja meen nytkin sinne, kun on tuttu paikka ja kaikkea. Mä oon ehkä vähän hullu, kun oikeesti jo odotan synnytystä. Voisin skipata tän raskausajan ja mennä suoraan sinne.. :D
 
Joo sama! Mäki voisin skipata tän raskausajan vaikka eka lapsi onki tulossa :D
 
Takaisin
Top