Pk-seudun odottajat

Laskurin mukaan (ja jos LA pitää paikkansa) äitiysloma alkaakin jo 24.4. No kelpaa mulle :)
 
Mulla alkaa mammaloma 23.4, ainakin äitiysrahan tulo vaikkei loma niinkään jos kokeita vielä riittää :)
 
Mä kanssa nautin ekasta raskaudesta kovasti, mut nyt en jotenkin jaksais samalla tavalla. Toisaalta nää viikot menee kyllä hirveetä kyytiä, kun en oikeen pysy edes kärryillä näistä kuukausista! (Ihan liian kauan siis oltu jo kotona :D) vaikka oon tosiaan keikkaillut jo aika kauan sillontällön. Varmaan johtuu myös osittain siitä, et kaikki kamat löytyy jo eikä pääse samalla lailla niitä hypistelemään. Tai pääsee hypistelemään, mutta ei niitä nyt ostaa kannata kun ennestäänkin on. Jospa tää tästä vielä iloiseksi odotukseksi muuttuu?! Pitäs koittaa nauttia, kun meillä aika varmasti lapsiluku jää siihen kahteen, niin tää olis vähä niinku vika raskaus samalla :)
 
Mehän voidaan kohta sopia tärskyt lepuskin neuvolaan :P noei, onhan niitä muitakin. Meiän lähineuvola lopetettiin vuodenvaihteessa, ni on sit toi lepuski :/ olisin mielummin jatkanu tossa meiän pienessä..
 
Hennannaa: joo hyvä idea :wink Ehkä johonkin vois saada kuitenkin tapaamisen sovittua vaikka joulun jälkeen? Täällä näyttää olevan paljon espoolaisia, kiva. Mä tykkään kans meidän pienestä lähineuvolasta, joka on tossa pienen kävelymatkan päässä (asun siis Kilossa). Nyt tää raskausaikakin alkaa tuntua jo ihan mukavaltakin kun pahoinvoinnista ym. päässy yli. Oikeesti tuntu siltä etten haluu enäö ikinä rsskaaks jos se on tällasta! :confused::confused::confused:Mutta eihän tiedä vielä mitä eteen voi tulla
 
Muokattu viimeksi:
Jos on noin paljon espoolaisia, voitais tavata vaikka Leppävaarassa. Ajelen Tuusulasta siihen helposti :)
 
Mäki taidan päästä suht helposti Leppävaaraan Malmilta yhdellä dösällä joten sopii mullekin siellä treffata :) ja olisi ihan kiva vaihteeksi käydä sielläkin päin ku aina kaikki treffit sovitaan keskustaan..
 
Täällä yksi Leppävaaralainen (ensi)odottaja lisää. Laskettu aika 8.5 ja kiitti vaan laskurilinkistä, näemmä pitäisi maaliskuun vika päivä lopettaa duunit. Olen vähän laiska foorumeille kirjoittaja, mutta jos Lepuskin suunnalla treffaillaan niin liityn mielelläni seuraan!
 
Oisko pitänyt arpoa jo nyt joku päivä esim. tammikuulle? Ehkä helpompaa nyt kun kalentereissa lienee vielä tilaa. Sopiiko teille paremmin arki-illat vai viikonloput? Oisko Sellossa joku kiva kahvila missä treffata?
 
Viikonloput on ehdottomasti parempi ittelle :) mulle oikeastaan sama milloin sovittais treffit, vielä ei oo kalenterissa mitään. Sellossa en oo käynyt ikuisuuksiin, joten hyvästä kahvilasta en osaa sanoa.
 
Vantaalaisia?Jumboon treffit?Varsinkin ekaa/iltatähteä odottavat?Mulla äippäloma alkais 8.4.ellei sitten ota saikkua,ennen äippälomaa.:)
 
Minä palailen asiaan kun sairaalasta kotiudun, mut oon kyl tulossa sellotärskyille. (Kirjottelin tonne marraskuun lörppisketjuun mitä täällä teen) tammikuussa oon varmasti jo sen verran toipunut että pääsen tulemaan :)
 
Takaisin
Top