Pk-seudun odottajat

Noniin naiset:
Soitin Perobaan, sanoivat että varaavat pöydän vain brunssiasiakkaille. Sanoin, että luultavammin mennään kahvilinjalla ja kai sieltä jotain naposteltavaa saa, jos jollain on nälkä.
Tarjoilija myös, että talvella heillä on hiljaisempaa ja yhteensä asiakaspaikkoja 50 ja jotain, joten uskoo että tilaa löytyy meille, vaikka meitä olisikin se reilu 10 tulossa ilman varausta. Sanoi myös, että ensimmäinen brunssikattaus alkaa klo 12.00, joten uskoo että jos menemme klo 13.00 kieppeillä paikalle, siellä on tyhjentynyt jo pöytiä. Niin ja vielä senkin mainitsi, että tuolloin 18.1. kahvila menee poikkeuksellisesti kiinni klo 15.00, joten olisi varmaan fiksuinta nähdä jo klo 13. Ja ne ketkä ei pääse silloin, tulee sitten perästä kun pääsee :)

Joten tämän pitkän sepostuksen jälkeen viimeinkin pääsen asian ytimeen:
Tavataan klo 13.00 Peroba Cafessa, ne tulee ketkä haluavat ja pääsevät.. Ja ne ketkä tulevat vasta myöhemmin paikalle, kannattaa tarkkailla heti yhden jälkeen tätä keskustelua, jos Peroba onkin ollut täynnä ja me klo 13 paikalla olijat mennäänkin esim. Selloon kahvilaan. Joku meistä sitten kirjoittaa siitä infon heti tänne palstalle, jos paikka vaihtuu :)
 
Eipä mitään, eipä tuosta puhelusta paljon vaivaa ollut kun oli vielä todella mukava tarjoilija kenen kanssa turisin :) Kiva nähdä teitä kaikkia viimeinkin, sunnuntaihin siis!
 
Löysin tämän keskustelun vasta nyt, mutta täällä myös yksi esikoistaan odottava Leppävaarasta. Yritän päästä ensi sunnuntaina, jos mukaan vielä mahtuu! :)
 
Mä joudun jättämään väliin ens viikonlopun. Häät on kahden viikon päästä ja pitää suunnitella tarjottavia silloin. Yritän päästä sitten seuraavalla kerralla :)
 
Heips!
Täälläkin esikoista odottava olisi kiinnostunut tulemaan mukaan tapaamiseen, jos vaan porukkaan mahtuu.
 
Niin joo, sori. Unohtanut olen ottaa kantaa. Mulle taitaa olla mahdotonta saapua :sad001 Mutta tavataanhan uudemmin keväämmällä ennen kuin alamme poksahdella lopullisesti..? :happy8
 
Harmi, seuraavaan kertaan siis. Ja ehdottomasti tavataan jos muutkin on halukkaita vielä ekan tapaamisen jälkeen näkemään uudestaan :D voisi yrittää jopa kerran kuussa nähdä, jos juttua riittää? :)
 
Minä en harmi kyllä pääsekään paikalle huomenna, mutta kaffitelkaa te muut munkin edestä!
 
Perobassa ollaan, saatiin pöytä (6 henk., mutta päästään myöhemmin luultavasti isompaan pöytään jos tulee enemmän porukkaa) :)
 
Heippa kaikille! Ilmottaudun uutena mukaan :) Onkos tämä ryhmä vielä aktiviinen? Olis kiva tutustua lähellä asuviin toukokuulaisiin. Itse olen Itä-Helsingistä.
 
Minäkin oon Itä-Helsingistä, oisko mahdollista järkätä joku vauvamiitti jossain vaiheessa? :p En kyllä tiiä miten ja missä tällaisen järkkäis, mut ois hauska tavata muita mammoja joilla samanikäiset nyytit sylissä.
 
  • Tykkään
Reaktiot: NM
Minäkin tulisin mielelläni mukaan jos jotain järjestetään :) Asun Vantaalla, mutta nyt kun vauva melkein 3 vkoa uskaltaudun jo autoilemaan.
 
Takaisin
Top