Pk-seudun odottajat

Heippa! Täällä myös yksi uusi toukokuista odotteleva tuleva 26v äippä espoosta! Kiva, kun on täällä monia samalta pk-seudulta! Yritin jo facebookistakin kattella löytyiskö sieltä jo ryhmää, mutta eipä osunut silmään, tänne siis! :)
 
Aijai, lasketaanko porvoo pk seuduksi ku eihan tasta ole ku 50km sinne?! :P
 
Ai nii ja tosiaan aitini asuu espoossa leppavaaran lahella. Kayn siella suhteellisen usein. Voisin siis tulla kans sello tapaamiseen jos miut vaa otetaa mukaan. :) olihan tuolla listalla ainaki pari porvoolaista, vois kai sita varten alottaa uuden ketjun jos vaikka sais uutta kaveria.
 
Vaapukka, siis et missään nimessä saa tulla mukaan!! :D no einyt, eiköhän kaikki ole tervetulleita mukaan, oli sitten ivalosta, porvoosta tai helsingistä :) epäilen vaan että kukaan Ivalosta saakka tulisi.. :wink mitä enemmän porukkaa sen parempi!
 
Mukaan vaan porvoosta, ehdottomasti! Tulikin nyt käytyä jorvin synnärillä pariinkin otteeseen sairaalareissun aikana, kun pääsin sinne päivystykseen ultraan ennen ja jälkeen leikkauksen. Jotenki sitä katto ihan eri silmin tällä kertaa, kun viimeks oltiin jo tositoimissa siellä! Oli kyllä taas ihania ne kaikki kätilöt siellä :Heartred niitä kerkes siinä useampiakin kävästä. Kiva mennä sitten keväällä :)
 
Moi, keskustelu taisi kuihtua vähän kasaan ton tapaamisen suhteen, joten heitän pari päivää milloin itselle sopisi treffata tammikuussa. Jos on muitakin innokkaita silloin tulossa treffailemaan niin voitaisiin sopia joku hyvä kahvila Leppävaarassa, esimerkiksi enoughin ehdottama peroba cafe? :)
Miten olisi siis sunnuntai 11.1. tai 18.1.?
 
Mulle käy ihan kumpi vaan! Missä muuten sellossa on peroba cafe?! :D
 
Laturinkuja 10, itse en oo siis paikassa käynyt mut kotisivut vaikutti hyvältä kun kävin enoughin linkkiä katsomassa :) toki käy joku muukin paikka, ehdotelkaa te ketkä Lepuskissa pyöritte enemmän, mä tiedän sieltä vaan Sellon ja Metropolian koulun :D

Sovittaisko sit toi 18.1? Ja katsotaan ketä paikalle pääsee. Helpompi kun on yksi päivä sovittuna :)
 
Joo sovitaan 18.1. Laitan kalenteriin.

Sinne Perobaan kannattaa varata pöytä etukäteen (http://www.perobacafe.fi/), mutta varmaan samalla viikolla riittää. Sellossakin voi olla kivoja paikkoja, mutta niistä en tiedä :)
 
Katsotaan vaikka loppiaisen jälkeen kuinka moni ilmoittautunut ja varataan pöytä Perobaan ellei ihmiset halua mennä jonnekin toiseen kahvilaan :) ja jos siis siellä Perobassa on tilaa..
 
Alustavasti ilmoittaudun mukaan. Loppiaisen jälkeen vahvistan tai perun. Jos pitää olla Hämeessä tuolloin palaveeraamassa, en tiedä vielä :)
 
Vaapukka mistä päin Porvoota olet? Asustellaan miehen ja kahden pikku-neidin kanssa lähellä Porvoon sairaalaa, en viitsi tässä enempää tarkentaa :wink. Pyöritään tyttöjen kanssa aina keskiviikkoisin ja perjantaisin avoimissa päiväkerhoissa jos haluat tulla moikkaamaan :)
 
Lisäsin päivän otsikkoon, jos vaikka useampi vielä huomaisi ja innostuisi. Vaikka kyllä me jo tällä porukalla saadaan kahvittelutreffit (paitsi en juo kahvia) kasaan.

Laitan ekaan postaukseen myös tulijoiden nimiä tuossa jossain vaiheessa.
 
Mä tuun kanssa! Enkä juo kahvia :P luulisin että pääsen ihan itsekseen ilman tyttöä, mutta kukaan ei varmaan pahastu jos otan hänet mukaan? Sunnuntaisin mies on onneksi aina vapaalla :)
 
Enköhän minä pääse myös, laitetaan kalenteriin. Enpä ole käynytkään ennen tuolla Peroba Cafessa vaikka olen tässä jo useamman vuoden asustellut. Mennään siis sinne ihmeessä, vaikuttaa mukavalta paikalta.
 
En uskalla mitään luvata tuohon vaikka lomalla olenkin tammikuun, mutta meillä on alle viikko häihin tuolloin, voipi olla että ei oikein ehdi silloin :wink
 
Takaisin
Top